Gjest Bolledeig Skrevet 28. september 2009 #1 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, da var det visst en ny treningsdagbok på meg, den gamle ga meg bare dårlig samvittighet. Her skal det logges og styres, og etter hvert blir det vel en ordentlig introduksjon her også. Velkommen til gamle og nye lesere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 28. september 2009 #2 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Gratulere med ny dagbok! husker jeg "sniktitta" på deg tidligere :D Endret 28. september 2009 av Wildlily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 28. september 2009 #3 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) woops, dobbel ja! Endret 28. september 2009 av Wildlily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 29. september 2009 #4 Del Skrevet 29. september 2009 Her må man naturligvis følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. september 2009 #5 Del Skrevet 29. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. oktober 2009 #6 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har også sniklest hos deg tidligere, så da melder jeg meg her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. oktober 2009 #7 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 15. oktober 2009 #8 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jau, får logge noen treninger jeg da Begynne med forrige Oppv Nedtrekk, bicepsgrep 60 kg x 5 reps x 5 sett Sittende roing 45 kg x 8 reps 50 kg x 2 x 8 reps Måtte bruke maskin, og denne maskinen er lett. Tror jeg. Dips - 25 kg 3 x 8 (lett) Floorpress 16 kg x 6 reps x 4 sett Usannsynlig tungt. Burde ikke dipset først. Dumme bolla. JM-press 7 kg x 12 reps x 2 sett. Sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. oktober 2009 #9 Del Skrevet 16. oktober 2009 *sniktitter* Skjønner på innlegget ditt at du er en erfaren blogger med tidligere treningsdagbok? Stemmer det? I såfall velger jeg å følge nøye med så kanskje jeg lærer noen triks av noen som kan dette godt;) Er forholdsvis ny her og rimelig grønn på området så tar med rådene jeg kan få Hva skjedde med den gamle bloggen? Tvi tvi og lykke til med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. oktober 2009 #10 Del Skrevet 16. oktober 2009 Lykke til med ny blogg Må jo følge med deg her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. oktober 2009 #11 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det skjedde ikke noe mer dramatisk enn at jeg ble lei av den :D Når de 14 siste innleggene ble noe a la "nå må jeg sette i gang og logge mer" ble det hele litt repetitivt Har jo bloggen min i signaturen også, men det er en stund siden jeg skrev noe der. Tiden strekker liksom ikke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. oktober 2009 #12 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da forstår jeg, da er det bare å starte på ny frisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. oktober 2009 #13 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har du begynt på nytt program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. oktober 2009 #14 Del Skrevet 16. oktober 2009 Modifisert variant av det gamle, men joda, litt nytt er det Skal prøve å legge inn litt løpetreninger også på det nye programmet nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 21. oktober 2009 #15 Del Skrevet 21. oktober 2009 Treningsuken forrige uke ble dårlig, av ulike grunner. Prøver igjen denne uken. Benk, opp til 4RM - 42.5 kg. Prøvde 4x45, og kom 3/4 på veien Sittende roing - tungt x 4 x 8 reps Hadde ikke apparat som anga kg, noe jeg synes er helt dustete. Skulle tro folk trodde at man begynte å sette anabole steroider rett i øyet bare om man visste hvor mange kilo man løftet. Chins med strikk 3x3 reps supersett franskpress 7 kg x 4 sett x 8 reps Også litt dipsing og chinsing i apparat, inni her en plass... Lekte litt i en terapimaster sånn helt avslutningsvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 21. oktober 2009 #16 Del Skrevet 21. oktober 2009 Æsj. Jeg prøvde meg på en 1RM kalkulator som fortalte meg at med en benkmax på 52 kg, burde man klare ca 4 reps med 47.5 kg. Det var deprimerende lesning. Får håpe det ikke stemmer med virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 21. oktober 2009 #17 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Æsj. Jeg prøvde meg på en 1RM kalkulator som fortalte meg at med en benkmax på 52 kg, burde man klare ca 4 reps med 47.5 kg. Det var deprimerende lesning. Får håpe det ikke stemmer med virkeligheten Hm, min personlige erfaring er at slike kalkulatorer gir en grei pekepinn på hva jeg klarer i f. eks benk. Når det er sagt, så innbiller jeg meg jo at det er ganske individuelt, og avhenger litt av hvordan man har trent seg opp i benkpress (med tanke på antall reps og belastning)? Åhr, det minner meg om at jeg må få testet 1RM igjen snart. Et halvt år siden sist, og jeg klarer nok ikke like mye nå. Får vente litt til før jeg prøver... Hva synes du om terapimasteren, forresten? Den henger jo og dingler på senteret mitt, og jeg er litt fristet til å prøve. Men føler samtidig at det bør være minst mulig fremmede mennesker i nærheten når jeg skal vikle de lange beina mine inn i disse taugreiene... Endret 21. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 22. oktober 2009 #18 Del Skrevet 22. oktober 2009 Markløft i supersett med X-bånd sidesteg 70 kg x 5 reps x 4 sett Rødt strikk x 8 reps x 3 sett Glute bridge 3 x 12 reps Bulgarsk utfall i supersett med sideplanke 5/10 kg pr arm x 4 x 5 reps 3 x 30 s pr side. Støl etter gårsdagen. Ryggen var ikke helt med og egentlig litt dust å trene mark i dag. Burde vært bøy. Nuvel, når man endrer på planen selv får man finne seg i det Er pinglesvak i beina. 70 kg er nesten tungt Det er ikke lenge siden 80-85 var luft, så har tydeligvis en jobb å gjøre med tanke på å få opp selvtilliten i markløft igjen. Ha en fortsatt strålende aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2009 #19 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kommer nok snart opp på det gamle nivået igjen!! Er det forresten noe forskjell på zercherbøy og frontbøy, bortsett fra hvor man holder stanga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 22. oktober 2009 #20 Del Skrevet 22. oktober 2009 Man kommer uproblematisk ganske langt ned, og blir i tillegg tvunget til å bruke riktig teknikk holder man ikke ryggen rett og rumpen ut så deiser man i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg