Gå til innhold

Volume II


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig

Word :)

Prøvde meg på litt løping i dag. Kneet mitt er ikke helt 100% ennå. Arg. Men det gikk langt lenger tid før jeg fikk vondt enn forrige gang. Verden går fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Hyggelig

Får logge dagens trening kanskje (noe på etterskudd)

Benkpress

45 kg x 4

42.5 kg 4 x 3 x 4

Nedtrekk bicepsgrep

65kg x 4f litt for tungt til 5 reps ennå ja :ler:

60kg x 5

60kg x 5

60kg x 5

Franskpress

11.5 kg x 8

16.5 kg x 8

19 kg x 2 x 8

JM-press

5 kg x 2 x 12 reps

Litt tralala-rehab på slutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Det var tungt :ler: men det kommer seg. Sliter litt med lockout i benk, så tricepsstyrke er ikke så dumt å ha, har jeg funnet ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Har du spot når du løfter såpass tungt i franskpress? Jeg klarer 18 kg men tør ikke kjøre det alene.. :) Har blitt scullcrushet et par ganger med lettere stenger og det er ikke spesielt behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
Jepp. Trener stort sett aldri alene, så akkurat sånne ting pleier aldri være noe problem.

Så bra :) Jeg har merket stor fremgang i benken når jeg har fokusert på triceps press og franskpress, i tillegg har jeg merket stor fremgang på tricepsøvelsene når jeg har fokusert på benken ;) Fine øvelsene som går hånd i hånd :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ble litt trening i dag også, gitt :)

Chins med hjelp

25 kg x 2 x 5

20 kg x 2 x 3

Strikk er veldig mye bedre, men det var det å huske alt hele tiden da :flau:

JM-press

8 kg x 2 x 12

Franskpress

18.5 kg x 3 x 8

Relativt uproblematisk. Mer neste gang

Skråbenk

8 kg x 3 x 10

veldig lett men bare koseøvelse igrunn

Roing med hantler

16 kg x 3 x 8

Litt tøying, mage og diverse avslutningsvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Sånn, nå er du på mine innlegg. Gleder meg til å følge deg videre!

Og strikk er helt genialt, vet ikke hvor lang tid jeg ville brukt på å nå 1 rep overhåndschin med bredt grep, BW, uten... nå har jeg holdt på siden begynnelsen av august, og har gått fra null bevegelse (bare veldige krampetrekninger i ansiktet...) til nesten 90 grader med BW. Har du testet hvor langt du kommer opp uten strikk nå, og hvor lenge har du trent med strikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg har klart en lite strikt rep på ca 2 kg mindre kroppsvekt enn det jeg har nå :ler: Hvordan det ligger an nå vet jeg faktisk ikke, for det har vært lite systematisk trening den siste tiden og noe sier meg at ryggstyrken er dårligere enn det den pleier å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Får vel logge gårsdagens trening jeg da, siden jeg glemte det i går :fnise: For dem som tenker at jeg er noe overkroppsfokusert så er det fordi jeg har en skade i kneet som gjør at jeg ikke kan trene helt normalt. Og før jeg går løs på "ordentlig trening" bør jeg rett og slett vite hva som er galt.

Benkpress

45 kg x 4

42.5 kg 4 x 3 x 4

Nedtrekk bicepsgrep

65kg x 3 grepet sleit her. Noe voldsomt

60kg x 4

60kg x 4

60kg x 4

Bicepscurl hantler

8 kg x 3 x 8

17.5 kg x 8

Jeg burde egentlig trent mye tyngre på denne. Men jeg synes egentlig bicepsene mine er store nok som det er og de får en del bank på andre øvelser også :sjenert:

Band pull-aparts 3x8

Rehabøvelser og kjernestabilitet på slutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Men jeg synes egentlig bicepsene mine er store nok som det er

Bildebevis, takk! :fnise: Du er for øvrig ikke den eneste som kun trener overkropp for tiden. Disse skadene, disse skadene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, vi må vel starte en egen klubb for oss skadebefengte stakkarser med allerede for store biceps? :laugh: Kjent meg veldig igjen i begge problemstillinger gitt. Har faktisk tatt armer ut av programmet nå, for nå sprekker skjortene mine snart! Og heldigvis over armene og ikke over pondusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg sprekker skjorten og LIKER det :fnise: Kutter ikke biceps for fem flate øre! Selv om de allerede er store syns jeg det er å så fint. Jenteeeeeer, come on, sexy sexy sexy med armer på damer. Vi ser jo ikke ut som monstre uansett..

(ok, jeg ser jo liksom hva dere mener, men.. biceps er gøy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig

Hehe, lider ikke av noe særlig muskelskrekk ;) Og jeg er klar over at de vil se langt slankere ut med en noe lavere fettprosent. Men samtidig er det en muskel som hos meg responderer veldig mye mer på trening enn resten (omtrent som leggene mine, 40 cm legg nesten uten spekk og aldri trent dem en dag i hele mitt liv :ler:)

31 cm rundt arm uten fleks er helt passe, slik jeg ser det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lider ikke av noe særlig muskelskrekk ;) Og jeg er klar over at de vil se langt slankere ut med en noe lavere fettprosent. Men samtidig er det en muskel som hos meg responderer veldig mye mer på trening enn resten (omtrent som leggene mine, 40 cm legg nesten uten spekk og aldri trent dem en dag i hele mitt liv :ler:)

31 cm rundt arm uten fleks er helt passe, slik jeg ser det :P

Jeg måtte jo selvfølgelig løpe og hente målebåndet. :fnise: Ble målt til 28 cm på slappe biceps og 37 cm på legger. :)

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hehe... Problemet er at min biceps er lang, og ikke noen veldig definert "topp" og da blir hele armen stor når den vokser... Som man kan se på bildet er det ikke svære greiene, men er egentlig fornøyd om det holder seg omtrent sånn som nå (spesielt siden armen vokser bra av at triceps vokser også)

post-19358-1257373286_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...