Gå til innhold

Volume II

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Bolledeig skrev:
Hehe... Problemet er at min biceps er lang, og ikke noen veldig definert "topp" og da blir hele armen stor når den vokser... Som man kan se på bildet er det ikke svære greiene, men er egentlig fornøyd om det holder seg omtrent sånn som nå (spesielt siden armen vokser bra av at triceps vokser også)

For en fin arm du har! Jentebiceps = :hjerte: Jeg elsker at vi er så nerdete!! :strix: Kanskje jeg poster et bicepsbilde også i dag, nå har vi sett din biceps, helkroppsbildet til lucy og ryggen til fragment. :lur:

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Hehehe, takk for det, begge to :). Jeg har for lengst slått meg til ro med at jeg er litt miljøskadet, men det bryr jeg meg fint lite om :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig skrev:
Hehe... Problemet er at min biceps er lang, og ikke noen veldig definert "topp" og da blir hele armen stor når den vokser... Som man kan se på bildet er det ikke svære greiene, men er egentlig fornøyd om det holder seg omtrent sånn som nå (spesielt siden armen vokser bra av at triceps vokser også)

Nice! Jeg føler også det at jeg ikke får den definerte toppen. Digger muskuløse armer på jenter! :nigo: Problemet er bare disse skjortene da ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg er glad jeg fremdeles er student og slipper å forholde meg til den fryktede dress code sånn foreløpig. Får trøste meg med at om jeg skulle ende på et sted jeg måtte se sivilisert ut på jobb, så har jeg også råd til å utvide garderoben med masse fiine jobbantrekk som passer selv om jeg skulle se ut som en kroneis med kjempearmer. :ler:

Dressbukser er jo ellers egentlig supert, fordi de gjerne også sitter pent selv om man har litt ekstra rundt lårene nettopp fordi de er litt vide. Jeg har nesten gitt opp å finne dongeribukser som sitter pent :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dress code på jobb, så det går bare i dress og tunikaer for min del. Skeier ut av og til med mørke jeans og høye støvletter, men så er ikke jeg client serving og slipper litt billigere unna. Skjorter begynner å bli et problem, for hvis jeg går opp i størrelse sitter de alt for løst overalt ellers... vurderer faktisk å ta med et par av de dyre skjortene jeg har kjøpt, til skredder, og få de utvidet i armene. HAHAHAHAHA så ufattelig kult når jeg tenker på det!!!! Hei, kan du sy ut ermene på denne skjorta, jeg har nemlig så drøye biceps. :ler: Coooool!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

En del av mine treningsnarkomane mannlige medstudenter har begynt med nettopp dette, fordi de drar for mye over biceps/skuldre og er rimelig smale i livet, og har deltidsjobber der det er forventet at de stiller i dress. De kjøper skjorter og blazere som er litt for store, og får dem sydd inn i livet etterpå.

Snart skal jeg ta opp bestemor på hennes tilbud om å tilpasse en kjole til meg :ler: Jeg må bare stabilisere vekten litt mer først, dumt å få en kjole tilpasset som ser ut enten som en sekk eller et pølseskinn en måned senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er også problemet at går jeg opp i størrelse så sitter den kjempestygt over alt unntatt armene :Nikke: Jenteklær er rett og slett ikke laget for at jenter skal ha noe særlig muskler i armene/skuldrene. Det er ikke bare skjorter, men også gensere/topper/t-skjorter/jakker er et problem, og jeg er jo ikke særlig svær engang.

Vil nå likevel heller ha litt der jeg da, synes det er rålekkert med jenter som har markerte skuldre og armer. Det er det som er målet mitt fram til sommeren nå. Få mer markerte muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Nei, det er sant. Spesielt kjolene denne sesongen her :dåne: Markerte skuldre ja, veldig god idé! Jeg så meg selv i speilet og tilbake stirret en Quarterback fra en dårlig amerikansk college-film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

:fnise:

Jeg prøver å kjøpe klær som er elastiske både i armene og rundt ryggen, jeg begynner å få problemer med å strekke meg og ta armene over hodet pga store skuldre. Men det er verdt det ;) Tenker meg til byen en da for å kjøpe litt klær, billige singleter osv. Men noe jeg kutter ned på nå er skuldertreningen fordi jeg egentlig er veldig fornøyd med størrelsen på dem nå. De kan godt bli litt større også, men har ikke behov for å pumpe dem opp. Har til og med fått litt markeringer i muskulaturen..

Kjoleproblematikken løses med stroppløse kjoler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Hvis de passer over ryggen, ja.... :snurt:

*vanskelig* :ler:

Du har jo alldeles smekkerlekre skuldre fra før, så skjønner godt du er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg digger at jeg kan diskutere disse problemstillingene med andre jenter!

Noe av det peneste jeg vet er muskuløse jenter i halternecks, med definerte armer og skuldre. Det er så vakkert. :rødme: Gleder meg til neste sommer, da blir det flashing av muskler for alle penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
  Bolledeig skrev:
Hvis de passer over ryggen, ja.... :snurt:

*vanskelig* :ler:

Du har jo alldeles smekkerlekre skuldre fra før, så skjønner godt du er fornøyd :)

Jeg håper jeg klarer å bygge ryggen mer ut så kjolene mine passer jeg. Har det med å kjøpe litt for store ting, så nå skal ryggen bli så bred at det ikke gjør noe at puppene ikke klarer å holde kjolen oppe..

Skuldrene mine er forsåvidt et resultat av mange timer i styrkeavdelingen, men så er jeg nok forfordelt litt fra naturens side også. Jeg har bestemt meg for å være fornøyd med skuldrene, så kan jeg klage over andre ting istedet. Magen for eks :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lucy d-.-b skrev:
Skuldrene mine er forsåvidt et resultat av mange timer i styrkeavdelingen, men så er jeg nok forfordelt litt fra naturens side også.

Altså, var naturen kjip med deg mener du? :klø: Synes du har hatt flotte skuldre hele tiden jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Ja, sant det er gøy? :ler: Jeg digger det!

Jeg har ganske store pupper fra naturens side, og da drar det ganske mye der allerede, og med ekstra over rygg også blir det totalt pølseskinn. Mamma kommenterte jo at jeg kanskje skulle roe ned litt på vekttreningen i fjor jul, da jeg sloss med HVER ENESTE kjole jeg eide, rett over ryggen (dette var selvsagt ikke sagt uprovosert, men bare en respons på banningen min inne på badet på lille julaften :mrgreen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
  Icere skrev:
Altså, var naturen kjip med deg mener du? :klø: Synes du har hatt flotte skuldre hele tiden jeg!

Betyr ikke forfordelt sånn brafordelt? Eller tenkte jeg feil nå? *dunke i hodet* Hm. Det jeg mente, var altså at jeg alltid har hatt litt skuldre. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
  Bolledeig skrev:
Mamma kommenterte jo at jeg kanskje skulle roe ned litt på vekttreningen i fjor jul, da jeg sloss med HVER ENESTE kjole jeg eide, rett over ryggen (dette var selvsagt ikke sagt uprovosert, men bare en respons på banningen min inne på badet på lille julaften :mrgreen:)

:ler: Ja sånn kan det gå! Hehe, det er bra man ikke har værre ting å klage over egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  lucy d-.-b skrev:
Betyr ikke forfordelt sånn brafordelt? Eller tenkte jeg feil nå? *dunke i hodet* Hm. Det jeg mente, var altså at jeg alltid har hatt litt skuldre. :sjenert:

Det betyr at man får mindre enn man har krav på. :)

Og JA du har fine skuldre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
  lucy d-.-b skrev:
:ler: Ja sånn kan det gå! Hehe, det er bra man ikke har værre ting å klage over egentlig..

Jepp... Jeg er veldig fornøyd stort sett hele tiden ;) Men av og til må man jo klage og syte litt over noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
  Icere skrev:
Det betyr at man får mindre enn man har krav på. :)

Og JA du har fine skuldre! ;)

Men er det da noe som heter bakfordelt? :fnise: Og er det egentlig en fordel? Jeg tror jeg er veldig bakfordelt på baken i såfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder topper, er de gamle passe enda, bare litt løsere i midjen. Musklene på rygg og skuldre har erstattet det tidligere fettet, så det er ingen forskjell enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...