Gå til innhold

Volume II

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig
Er 57.5 kg i bøy pysete? :hakeslepp:

Synes det er råbra jeg, gleder meg til jeg kommer dit. :)

Når man har fått opp tilsvarende antall reps på 70 kilo tidligere i sommer, så synes jeg det :ler:

Så det er bare i relative, og ikke absolutte termer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

:) Takk for det!

I dag var det løping. Var ordentlig nervøs for at kneet skulle begynne å bølle igjen, men det oppførte seg fint under hele treningen. Murret bittelitt under nedjoggingen og er litt småvondt nå, men i forhold til forrige gang, da det låste seg helt og var vondt i dagesvis er dette STOR fremgang :bolledeig: !

Oppvarming

3 x 5 x 60 meter 6 minutt seriepause caca

Her merket jeg faktisk at blodsukkeret sank under trening, trolig fordi man var så nærme max over såpass lang tid. (og fordi jeg pleier å spise full middag før trening, og det rakk jeg ikke i dag) Neste gang tror jeg faktisk at jeg tar med en sportsdrikk.

I morgen blir det benking! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Oppvarming

3 x 5 x 60 meter 6 minutt seriepause caca

Dette skjønte jeg sånn ca. ingenting av, men godt å høre at løpingen gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Aha! Jeg forsto at det var 60 metere på gang, men så for meg at du løp innendørs på mølle. Og da var det liksom en litt rar distanse...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Uæh, her har man glemt å oppdatere :bond: Blir helt stressa når jeg glemmer å logge treninger jeg!

Benkpress

2x3x47.5 litt seig men ok prøvde meg på et tredje sett og der kom jeg til 2.5

Chins, overhåndsgrep

1 :mrgreen: riktignok skulderbredde avstand på armene, så ikke helt bredt, men det er likevel en rep. Jeg har hatt en 2-3 kilo ekstra noen mnd nå og da har chins stått bom fast, endelig løsnet det igjen :bolledeig:

Nedtrekk, overhåndsgrep

50 kg x 3 x 6

55 kg x 1 x 4 litt tungt

JM-press

9 kg rp 9 + 5 + 5 + 5

Stående roing

40 kg x 2 x 8 for lett

50 kg x 2 x 6 for tungt

Skulle egentlig hatt liggende roing, men alle benkene var opptatt

Sittende skulderpress med hantler

11 kg x 3 x 7

Biceps curl med ez-stang

stang + 10 kg 3 x 6

Aner egentlig ikke hva jeg løftet her, men er ikke så veldig ego på bicepstreningen ;)

Litt planke, sideplanke, pushups og annen moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
50 kg x 2 x 6 for tungt

Oisann, 50 kg. i stående roing er imponerende. 2 x 6 er jo bra, men det gikk kanskje litt utover teknikken når det var så tungt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Går egentlig greit. 40 kg føles egentlig ganske lett, så 50 kg er ikke så langt unna. Kjører med 45 neste gang tenker jeg, med mindre jeg får til den liggende roingen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Det gjelder å passe korsryggen når man kommer opp i såpass mye på stående roing. Sånn sett hadde nok jeg tatt liggende hvis jeg kunne velge.. Men du er jo vant til å løfte mye, så jeg tviler egentlig ikke på at du har kontroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jepp. Er ganske flink å tøye hams så jeg tror ikke jeg krummer ryggen noe særlig. Pendlayrow kan jo være en fin alternativ øvelse av den grunnen du bla. nevner. Vanskeligere å "jukse" med ryggen da.

LDYB8AQ1kdE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bolledeig

Hva slags mennesker tror egentlig det er greit å (negativt) kommentere vekten din foran mange andre mennesker? Fikk en ordentlig sleivete kommentar slengt etter meg i dag, og det var seriøst nok til å få ødelagt resten av kvelden.

Slike mennesker må ha fått antennene sine knekt allerede ved fødselen. DUST!!!!

:kjefte:

*utblåsning ferdig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...