Gjest Bolledeig Skrevet 16. november 2009 #101 Del Skrevet 16. november 2009 Er 57.5 kg i bøy pysete? Synes det er råbra jeg, gleder meg til jeg kommer dit. Når man har fått opp tilsvarende antall reps på 70 kilo tidligere i sommer, så synes jeg det Så det er bare i relative, og ikke absolutte termer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. november 2009 #102 Del Skrevet 16. november 2009 Du er grisesterk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. november 2009 #103 Del Skrevet 16. november 2009 Takk for det! I dag var det løping. Var ordentlig nervøs for at kneet skulle begynne å bølle igjen, men det oppførte seg fint under hele treningen. Murret bittelitt under nedjoggingen og er litt småvondt nå, men i forhold til forrige gang, da det låste seg helt og var vondt i dagesvis er dette STOR fremgang ! Oppvarming 3 x 5 x 60 meter 6 minutt seriepause caca Her merket jeg faktisk at blodsukkeret sank under trening, trolig fordi man var så nærme max over såpass lang tid. (og fordi jeg pleier å spise full middag før trening, og det rakk jeg ikke i dag) Neste gang tror jeg faktisk at jeg tar med en sportsdrikk. I morgen blir det benking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. november 2009 #104 Del Skrevet 16. november 2009 Så bra at kneet er bedre! Slike nyheter liker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. november 2009 #105 Del Skrevet 16. november 2009 Oppvarming 3 x 5 x 60 meter 6 minutt seriepause caca Dette skjønte jeg sånn ca. ingenting av, men godt å høre at løpingen gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. november 2009 #106 Del Skrevet 16. november 2009 Altså løpe 60 meter 5 ganger på rad (gå tilbake i pausen), deretter pause, løpe 5 60-metere til, pause, løpe 5 60-metere til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. november 2009 #107 Del Skrevet 16. november 2009 Aha! Jeg forsto at det var 60 metere på gang, men så for meg at du løp innendørs på mølle. Og da var det liksom en litt rar distanse...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. november 2009 #108 Del Skrevet 16. november 2009 Åh, så deilig å føle at kroppen er med! Nå håper jeg kneet er snilt fremover også slik at du kan fortsette å løpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. november 2009 #109 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg også, krysser fingre og tær (og gjør alle rehabøvelsene til punkt og prikke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. november 2009 #110 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke dumt! Jeg krysser av i RUTINERT-boksen God natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 19. november 2009 #111 Del Skrevet 19. november 2009 Uæh, her har man glemt å oppdatere Blir helt stressa når jeg glemmer å logge treninger jeg! Benkpress 2x3x47.5 litt seig men ok prøvde meg på et tredje sett og der kom jeg til 2.5 Chins, overhåndsgrep 1 riktignok skulderbredde avstand på armene, så ikke helt bredt, men det er likevel en rep. Jeg har hatt en 2-3 kilo ekstra noen mnd nå og da har chins stått bom fast, endelig løsnet det igjen Nedtrekk, overhåndsgrep 50 kg x 3 x 6 55 kg x 1 x 4 litt tungt JM-press 9 kg rp 9 + 5 + 5 + 5 Stående roing 40 kg x 2 x 8 for lett 50 kg x 2 x 6 for tungt Skulle egentlig hatt liggende roing, men alle benkene var opptatt Sittende skulderpress med hantler 11 kg x 3 x 7 Biceps curl med ez-stang stang + 10 kg 3 x 6 Aner egentlig ikke hva jeg løftet her, men er ikke så veldig ego på bicepstreningen Litt planke, sideplanke, pushups og annen moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. november 2009 #112 Del Skrevet 19. november 2009 Bra økt!! Og så godt at pull-ups løsnet igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 19. november 2009 #113 Del Skrevet 19. november 2009 50 kg x 2 x 6 for tungt Oisann, 50 kg. i stående roing er imponerende. 2 x 6 er jo bra, men det gikk kanskje litt utover teknikken når det var så tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 19. november 2009 #114 Del Skrevet 19. november 2009 Går egentlig greit. 40 kg føles egentlig ganske lett, så 50 kg er ikke så langt unna. Kjører med 45 neste gang tenker jeg, med mindre jeg får til den liggende roingen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. november 2009 #115 Del Skrevet 19. november 2009 Det gjelder å passe korsryggen når man kommer opp i såpass mye på stående roing. Sånn sett hadde nok jeg tatt liggende hvis jeg kunne velge.. Men du er jo vant til å løfte mye, så jeg tviler egentlig ikke på at du har kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 19. november 2009 #116 Del Skrevet 19. november 2009 Jepp. Er ganske flink å tøye hams så jeg tror ikke jeg krummer ryggen noe særlig. Pendlayrow kan jo være en fin alternativ øvelse av den grunnen du bla. nevner. Vanskeligere å "jukse" med ryggen da. LDYB8AQ1kdE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. november 2009 #117 Del Skrevet 19. november 2009 Satan.. Det var sterkt! Ikke en dum øvelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 21. november 2009 #118 Del Skrevet 21. november 2009 Grattis med 1 chins med BW! Gleder meg til jeg også er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 24. november 2009 #119 Del Skrevet 24. november 2009 Hva slags mennesker tror egentlig det er greit å (negativt) kommentere vekten din foran mange andre mennesker? Fikk en ordentlig sleivete kommentar slengt etter meg i dag, og det var seriøst nok til å få ødelagt resten av kvelden. Slike mennesker må ha fått antennene sine knekt allerede ved fødselen. DUST!!!! *utblåsning ferdig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. november 2009 #120 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg