Gjest Bolledeig Skrevet 26. oktober 2009 #41 Del Skrevet 26. oktober 2009 Word Prøvde meg på litt løping i dag. Kneet mitt er ikke helt 100% ennå. Arg. Men det gikk langt lenger tid før jeg fikk vondt enn forrige gang. Verden går fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 28. oktober 2009 #42 Del Skrevet 28. oktober 2009 :legger til: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. oktober 2009 #43 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hyggelig Får logge dagens trening kanskje (noe på etterskudd) Benkpress 45 kg x 4 42.5 kg 4 x 3 x 4 Nedtrekk bicepsgrep 65kg x 4f litt for tungt til 5 reps ennå ja 60kg x 5 60kg x 5 60kg x 5 Franskpress 11.5 kg x 8 16.5 kg x 8 19 kg x 2 x 8 JM-press 5 kg x 2 x 12 reps Litt tralala-rehab på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. oktober 2009 #44 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er imponert over 19 kg i fransk press, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. oktober 2009 #45 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det var tungt men det kommer seg. Sliter litt med lockout i benk, så tricepsstyrke er ikke så dumt å ha, har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 29. oktober 2009 #46 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har du spot når du løfter såpass tungt i franskpress? Jeg klarer 18 kg men tør ikke kjøre det alene.. Har blitt scullcrushet et par ganger med lettere stenger og det er ikke spesielt behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 29. oktober 2009 #47 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jepp. Trener stort sett aldri alene, så akkurat sånne ting pleier aldri være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 29. oktober 2009 #48 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jepp. Trener stort sett aldri alene, så akkurat sånne ting pleier aldri være noe problem. Så bra Jeg har merket stor fremgang i benken når jeg har fokusert på triceps press og franskpress, i tillegg har jeg merket stor fremgang på tricepsøvelsene når jeg har fokusert på benken Fine øvelsene som går hånd i hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 1. november 2009 #49 Del Skrevet 1. november 2009 Ble litt trening i dag også, gitt Chins med hjelp 25 kg x 2 x 5 20 kg x 2 x 3 Strikk er veldig mye bedre, men det var det å huske alt hele tiden da JM-press 8 kg x 2 x 12 Franskpress 18.5 kg x 3 x 8 Relativt uproblematisk. Mer neste gang Skråbenk 8 kg x 3 x 10 veldig lett men bare koseøvelse igrunn Roing med hantler 16 kg x 3 x 8 Litt tøying, mage og diverse avslutningsvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. november 2009 #50 Del Skrevet 4. november 2009 Sånn, nå er du på mine innlegg. Gleder meg til å følge deg videre! Og strikk er helt genialt, vet ikke hvor lang tid jeg ville brukt på å nå 1 rep overhåndschin med bredt grep, BW, uten... nå har jeg holdt på siden begynnelsen av august, og har gått fra null bevegelse (bare veldige krampetrekninger i ansiktet...) til nesten 90 grader med BW. Har du testet hvor langt du kommer opp uten strikk nå, og hvor lenge har du trent med strikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. november 2009 #51 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har klart en lite strikt rep på ca 2 kg mindre kroppsvekt enn det jeg har nå Hvordan det ligger an nå vet jeg faktisk ikke, for det har vært lite systematisk trening den siste tiden og noe sier meg at ryggstyrken er dårligere enn det den pleier å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. november 2009 #52 Del Skrevet 4. november 2009 Får vel logge gårsdagens trening jeg da, siden jeg glemte det i går For dem som tenker at jeg er noe overkroppsfokusert så er det fordi jeg har en skade i kneet som gjør at jeg ikke kan trene helt normalt. Og før jeg går løs på "ordentlig trening" bør jeg rett og slett vite hva som er galt. Benkpress 45 kg x 4 42.5 kg 4 x 3 x 4 Nedtrekk bicepsgrep 65kg x 3 grepet sleit her. Noe voldsomt 60kg x 4 60kg x 4 60kg x 4 Bicepscurl hantler 8 kg x 3 x 8 17.5 kg x 8 Jeg burde egentlig trent mye tyngre på denne. Men jeg synes egentlig bicepsene mine er store nok som det er og de får en del bank på andre øvelser også Band pull-aparts 3x8 Rehabøvelser og kjernestabilitet på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. november 2009 #53 Del Skrevet 4. november 2009 Men jeg synes egentlig bicepsene mine er store nok som det er Bildebevis, takk! Du er for øvrig ikke den eneste som kun trener overkropp for tiden. Disse skadene, disse skadene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. november 2009 #54 Del Skrevet 4. november 2009 Hehehehe... vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. november 2009 #55 Del Skrevet 4. november 2009 Hm, vi må vel starte en egen klubb for oss skadebefengte stakkarser med allerede for store biceps? Kjent meg veldig igjen i begge problemstillinger gitt. Har faktisk tatt armer ut av programmet nå, for nå sprekker skjortene mine snart! Og heldigvis over armene og ikke over pondusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. november 2009 #56 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg sprekker skjorten og LIKER det Kutter ikke biceps for fem flate øre! Selv om de allerede er store syns jeg det er å så fint. Jenteeeeeer, come on, sexy sexy sexy med armer på damer. Vi ser jo ikke ut som monstre uansett.. (ok, jeg ser jo liksom hva dere mener, men.. biceps er gøy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. november 2009 #57 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe, lider ikke av noe særlig muskelskrekk Og jeg er klar over at de vil se langt slankere ut med en noe lavere fettprosent. Men samtidig er det en muskel som hos meg responderer veldig mye mer på trening enn resten (omtrent som leggene mine, 40 cm legg nesten uten spekk og aldri trent dem en dag i hele mitt liv ) 31 cm rundt arm uten fleks er helt passe, slik jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 4. november 2009 #58 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hehe, lider ikke av noe særlig muskelskrekk Og jeg er klar over at de vil se langt slankere ut med en noe lavere fettprosent. Men samtidig er det en muskel som hos meg responderer veldig mye mer på trening enn resten (omtrent som leggene mine, 40 cm legg nesten uten spekk og aldri trent dem en dag i hele mitt liv ) 31 cm rundt arm uten fleks er helt passe, slik jeg ser det Jeg måtte jo selvfølgelig løpe og hente målebåndet. Ble målt til 28 cm på slappe biceps og 37 cm på legger. Endret 4. november 2009 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. november 2009 #59 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe... Problemet er at min biceps er lang, og ikke noen veldig definert "topp" og da blir hele armen stor når den vokser... Som man kan se på bildet er det ikke svære greiene, men er egentlig fornøyd om det holder seg omtrent sånn som nå (spesielt siden armen vokser bra av at triceps vokser også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. november 2009 #60 Del Skrevet 4. november 2009 Fine muskelen Jeg var 31cm rundt biceps og 39,5cm rundt legg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg