Gå til innhold

*Armonias harmoniske*


Armonia

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Hei på deg!! :vinke:

Gøy med bryllupsdag, eg har min andre neste måned! ;) Hjelpe meg som tida flyr.. :ler:

Ha ei riktig god helg da! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Escada :) Ja tiden flyr så utrolig fort... 1 år allerede :)

Nå er jeg nydusjet og straks klar for bursdag. Har ikke fått skiftet enda, må vente til håret er tørt... Tror det blir off white topp og olabukse og hvite sko :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove: lenge idag :) Var gøy i bursdag, var en del folk jeg ikke har sett på lenge så det var jo kjempe koselig. Ruslet til byen i tolv tiden. Ei venninne fra Bergen jobber i byen i helgen og de hadde vorspiel på en båt nede ved brygga så da tok jeg turen innom der. Ble sittende en god stund for vi gikk ut... Var så sinnsykt lange køer over alt :sur: Gadd ikke stå i kø en time så da gikk vi og spiste og tok en taxi hjem... Så byturen ble ikke akkuratt noe å skryte av..

Er ganske trøtt idag. Må inn til byen å hente bilen. Har ikke så lyst å bevege meg ut av huset nå... Men må nesten dra snart. C skal på firmafest i kveld. Jeg er så glad det er uten følge for da kan jeg sitte hjemme med god samvittighet :ler: Skal bare slappe av :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått hentet bilen og vært og handlet. Spiste sen lunch på terrasen og tok en "liten" lur.. Har sovet i 1 1/2 time, var så innmari trøtt.

Ble litt forandring i planene. Firmafesten ble avlyst så det blir ingen hjemme alene kveld på meg. Har kjøpt inn ting og tang så det blir hjemmelaget pizza med kylling og bacon :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste feriedagen idag... Skulle utnytte den til det fulle ved å ligge på terassen å sole meg, men det ble fort kjedelig.

Fant frem maling istedenfor. Har malt en komode, et speil, en skohylle og en bitte liten komode. Ble veldig fornøyd :sjarmor: Nå står det på terassen og tørker. Kjedelig at jeg må vente så lenge med å ta siste strøket. Vil helst ha det ferdig NÅ :roll: Skohylla var et helvete å male... Masse kroker og liten tålmodighet :frustrert:

Skal snart ta turen opp til pappa å spise middag. Må huske å ta med hekksaksen som vi har lånt og golfbaggen som han skal ha med til Stavanger.

Tar med den bærbare pcen også så vi kan se på bildene de har tatt av huset i Portugal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett filmen på TV2. Er egentlig ikke noe særlig fan av Jim Carrey, men denne er jo litt søt da :ler:

Var hos pappa og spiste tidligere. God mat :wow:

Så på bildene de har tatt. Huset er virkelig flotters og jeg gleder meg til vi skal nedover i oktober :smilorange:

Burde egentlig gått å lagt meg nå. Skal opp halv syv imorgen. Har blitt sene kvelder hele ferien, så det spørs om ikke det tar litt tid for jeg får rotet meg i seng... :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren det var hardt å stå opp idag :sur: Var skikkelig trøtt, sene kvelder og sene morgnener har ikke akkuratt gjort det lett å plutselig stå opp klokken halv syv.

Var mye å gjøre på jobb idag. Siden de på ordre kontoret fremdeles har ferie og telefonen først går til meg har det blitt mye telefoner. Har stort sett tatt bestillinger og sporet opp forsvunnede varer i hele dag :forvirret: Har nesten ikke fått gjort noen av "mine" ting. Mulig det blir litt overtid denne uken. Må få lagt inn alle varene og tatt bilder av hele kolleeksjonen før fredag, og med så mye andre ting å gjøre spørs det hvor langt jeg kommer mellom 8-16. Skal jo sende avgårde hele kolleksjonen til Polen og Latvia også... Ikke lenge igjen til moteuken, og da må alt være klappet og klart :klappe:

Måtte ta meg en liten høneblund da jeg kom hjem. Føler meg litt uggen i kroppen, men det er vel bare fordi jeg har sovet i 1 og 1/2 time. C er ferdig på jobb klokken åtte så jeg får begynne på middagen. Kjøpte makrell idag, kan ikke si det frister så mye å sløye fisk akkuratt nå, men det er vel bare å hoppe idet :sjarmor:

Sjekket forresten mailen min nettopp og da hadde jeg fått svar fra ETandem. Så nå har jeg sendt min første lille melding til mine nye spanske venn :) Håper han svarer, trenger virkelig litt oppfriskning av spansken. Har lyst til å ta kurs til høsten, men får se hvor langt jeg kommer med den planen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært så flink :danse: Regnet pøste ned da jeg væknet, så jeg fikk "ryddeånden" over meg. Har tatt en skikkelig ryddings på datarommet mitt, og avsluttet med om møbelering. Så nå er det blitt så fint, har til og med fått plante i veinuet mitt :sjarmor:

Har smittet C, så nå har han satt igang på sitt datarom... Skulle bære opp en kommode fra garasjen istad og bakpå satt det største edderkoppen jeg har sett :overrasket::overrasket::overrasket: Den var bare helt vanvittig stor. hater eddekopper :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sommeren er over for iår... Kaldt ute og det har regnet masse i det siste! Har ikke vært den helt store sommeren, skulle gjrene hatt noen flere finværsdager. Men samtidig gleder jeg meg til høsten kommer ordentlig. Deilig å sitte inne når regnet pøser ned, lese en bok å fyre i peisen. Gleder meg til å handle høstklær. Synes det alltid er så mye fine klær og sko på høsten.

Har allerede lagt av en del ting på jobben :ler: Har så mange planer i hodet om hva som skal kjøpes inn. Må ha nye støvletter, har tenkt på et par brune og et par svarte. Noen nye skjørt. Elsker å gå i skjørt. Med min høyde er det så mye lettere å finne skjørt som paser, enn å leit byen rundt etter bukser som er lange nok :roll: Må ha en ny jakke også, dårlig med høstjakker i garderoben. Kjøpte en kort brun dressjakke i Riga, men tror jeg må ha en som er lenger også :sjarmor:

Uken som gikk har vært ganske hektisk. Har jobbet tre dager på ekstrajobben i tillegg til full uke på vanlig jobben. Skal jobbe like mye neste uke. Blir jo litt penger av det da...

Har begynt å abonnere på lokalavisen. Må snart sette igang å søke på jobber. Kan ikke si jeg gleder meg :sur: trives så utolig godt der jeg er nå, kjedelig at det bare er et vikariat. Skal snakke med sjefen, kan jo være det er mulig at jeg får fortsette. Hadde vært så bra! Men hvis ikke er det ut på søkemarkedet igjen. Har iallefall litt mer erfaring nå, så det blir kanskje lettere å få jobb. Hvis ikke har jeg jo ekstarjobben.

C ligger å sover... Jeg klare aldri å sove lenge på søndagene. Oppe tidlig hele uken, så å sove tl åtte er forsåvidt tidlig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp innlegget til Line om hennes kamp mot kreften. Begynner å tenke. Mange tanker som svirrer rundt. Tenker på mamma o alt vi gikk igjennomm da hun fikk beskjeden. Alle oppturene, nedturene, håpet og fortvilelsen over å være helt maktesløs. Mistet aldri håpet, ville ikke slutte å håpe. Kjenner kroppen blir helt slapp av å tenke på det, blir nummen i armene. Alt er så nært, men samtidig så langt borte. Smilet, vil så gjrne se smilet igjen. Høre stemmen... Ha videoer, mange, men orker ikke-tør ikke se på de. Det blir for sterkt, må vente. blir det bedre av å vente? Vet ikke.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tungt å stå opp idag, øyelokkene ville liksom ikke helt. Må prøve å komme meg i seng tidligere, halv to er strengt tatt litt i seneste laget når man skal opp klokken halv syv :roll:

Var ute å hentet avisen nettopp. Kjøle i luften, luktet nesten litt høst... Ser ur som den nærmer seg med stormskritt :)

Skal jobbe 12 timer idag, håper dagen går fort. Det har begynt å roe seg på jobben, nå er jo kolleksjonen ferdig, bare noen småvarer som skal legges inn. Reiser til Oslo neste tirsdag, skal jobbe på moteuken fra onsdag til søndag.

Har bestilt klippetime til imorgen, sveisen er litt ute av kontroll :ler:

Nå må jeg gå å finne ut hva jeg skal ha på meg, alltid like mye pes :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å klippet meg igår :) Er egentlig veldig fornøyd med meg selv, vært hos frisøren to ganger på 3 mnd :sjarmor: Jeg som vanligvis går en gang i året... Ble fornøyd med sveisen også, ikke så veldig mye forndring, men det ble bra.

Blitt roligere på jobben de siste dagene. Idag har jeg sendt avgårde en del av kolleksjonen til Kina, ordrene er satt, så det er bare å vente på de første prøvene :klappe:

Lurer på om jeg skal droppe hele middagen idag. Har ikke vært på butikken, og vet ikke om jeg gidder å dra nå. .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært en herlig søndag idag. Stod opp halv ni og startet med litt internett. Alltid deilig å surfe litt en tidlig morgnen :) Solen skinte og det har vært skikkelig knall vær. Har gått lang tur i skogen og vært hos pappa og grillet.

Imorgen tor jeg det blir en rolig dag på jobb. Mange om reiser til Oslo, så vi blir bare 7 stykker igjen på kontoret. Jeg drar til Oslo etter jobb på tirsdag, skal jobbe på messen fra onsdag til søndag. Gleder meg :) Kjekt å møte kunder, og skal snoke litt i vårmotene. Satser gså på å treffe noen venniner som bor i hovedstaden. Alltid like koselig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble som forventet, en veldig rolig dag på jobb. Blir nesten mer utslitt av og ikke gjøre noe særlig enn å ha arbeid langt over hodet :roll:

Tok en tur på Obs etter jobb. Så de hadde noen ok skittentøyskurver der til en billig penge. Hadde planer om å kjøpe to av den største, men da vi kom var det bare en stor igjen. Da ble det en stor og en i mellom størrelsen. Kjøpte tørkestativ også, noe jeg har savnet lenge. Kjedelig å dra det lille stativet ut og inn på terrassen. Så nå har vi fått satt det nyinnkjøpte stativet i et hjørnet i hagen. Er riktig så fornøyd :sjarmor:

Blir mye klesvasking i kveld. Vet ikke om jeg får pakket så mye idag. Får nesten ta det etter jobb i morgen. Har ikke bestemt meg for hvilket tog jeg skal ta inn til Oslo, men det blir vel i syv-åtte tiden tenker jeg.

Fikk melding av en venninne som bor i oslo idag. hun var på vei hjem til vestfold og skulle være her til søndag. Lurte på om vi ikke kunne finne på noe - har ikke sett henne siden bryllupet i fjor :overrasket: Veldig bra timing at jeg drar til oslo akkuratt når hun kommer hjem :sur: jaja, får ta det en annen gang :roll:

Nå tror jeg jeg skal gå å plassere skittentøyskurvene på en strategisk plass :ler:

Og så må jeg ut å :husarbeid: etterpå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt pakket og klart for å dra til Oslo. Skal hive i meg litt pizza før jeg setter meg på toget. Skal være borte helt til søndag, mange dager uten å se C... :tristbla: Blir litt trist :tristbla: Men får vel så mye å gjøre og tenke på at det går vel bra...

Må finne ut hvilken buss som går ut til sjølyst, orker ikke stresse med det imorgen tidlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme igjen... Har hatt noen fine dager i Oslo, men er super sliten nå :overrasket: Jobbet fra ni til syv/halv åtte hver dag. Vært ute å spist og kommet meg i seng mellom tolv og halv to, opp igjen seks halv syv. Har blitt lange dager..

Har fått solgt masse, så det var kjempe gøy. Håper vi får bra tall på kolleksjonen :) Skulle fått med meg noen moteshow, men det har det ikke blitt tid til. Ei heller treff med venniner eller shopping :overrasket: Har gått i ett hele tiden.

Utrolig deilig å være hjemme, skal slappe av og legge meg tidlig i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i går, satt meg ned med en kopp kaffe foran dataen sånn som jeg pleier - og ingen tilgang på nett :overrasket::overrasket::overrasket: Har vært uten internett helt til nå...tror jeg er avhengig ble skikkelig stresset og så for meg en helg uten tilgang.. Men så fikk vi - eller c - fikset det :klappe:

Har hatt fri idag, avspaserte etter jobbing forrige helg. Har vært på joggetur, litt stolt :sjarmor: Ryddet og vasket huset, så nå er alt så fint og flott.

Igår var jeg en tur i Oslo, hentet hjem en del av kolleksjonen. ble en svipp tur innom Ikea på vei hjem, fikk shoppet litt :)

Imorgen er det fri, ingen jobbing på ekstrajobben. Kan nesten ikke huske hvordan det er å ha fri en hel helg. Skal bli så utrolig deilig. Skal være barnevakt imorgen, for min lille fetter på snart to år. Det er jo bare stas :ler: Har tatt med masse klær fra jobben, må jo skjemme han litt bort. Noen må jo jeg kjøpe klær til også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden jeg har skrevet her...

Lørdag var jeg barnevakt for min lille fetter W på snart to år. Han var bare snill og grei, ble ikke store utfordringen. La seg til å sove med engang, og strålte som en sol resten av tiden :)

C var ute med jobben, og klarte å miste/bli frastjålet mobilen, ganske irriterende. .. den som nesten helt ny og alt :frustrert:

Tirdag var vi og besøkte ei venninne og mannen hennes. De har flyttet inn i barndomshjemmet hennes. Pusset opp hele huset, var blitt kjempe flott :sjarmor:

Onsdag var jeg på tupperware party. Mitt første... Kan ikke si jeg synes det var så fryktelig spennende, men jeg fikk nå iallefall kjøpt en osteklokke.

Torsdag og fredag gikk med til avslapping foran tv'en. Ganske deilig igrunn :ler:

Idag ha jeg vært så flink. Vakset og ryddet i kjøleskapet. Noen som trengtes, blir ikke gjort for ofte... Nå er det så rent og pent...

Skal snart til Sandefjord på jentemiddag. Det blir kos, litt vin og litt skravling og litt mere vin :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Her var det lenge siden jeg har vært :hakeslepp:

Idag har jeg stort sett bare surret hjemme. Vært en tur hos J og spist middag. Burde komme meg i seng snart... Kjenner jeg begynner å bli ganske trøtt :sove:

Igrunn vært en ganske rolig helg. Var på julebord på fredag, men det tok ikke akkuratt av... Var kjempe koselig da :)

Ikke jobbet jeg i går heller, har sovet lenge, hvilt ut denne helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...