Gå til innhold

*Armonias harmoniske*


Armonia

Anbefalte innlegg

Klær som skal godkjennes? :klø:

Er det ditt øye forresten? Pent! Hva slags mascara bruker du?

Ha en fin dag! :)

- lillesky

Jobber for en klesleverandør, så jeg godkjenner størrelser, print, farger etc...

Jepp, mitt øye. Bruker litt forskjellige mascaraer, men litt usikker akkuratt på det bildet :P

Nå er det snart tid for å dra på jobb, så jeg får gjøre meg klar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å! Høres spennende ut! Hva slags utdanning må man ha? Kanskje ikke mange jobbene av den salgs...

Ha en fin uke iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Høres spennende ut! Hva slags utdanning må man ha? Kanskje ikke mange jobbene av den salgs...

Ha en fin uke iallefall! :)

Jeg trives kjempe godt :P Har faktisk ikke noe relevant utdanning. Har tre år fra BI-markedsføring.. Søkte egentlig på en annen jobb i firmaet, men så fikk jeg denne istede(Er et vikariat)

En fin uke til deg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nyyydelig avatar! Grattis med dagbok!! :hoppe:

Eller... du har visst hatt den lenge ? ;)

Håper du får en superduper dag! Ville bare hilse på! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Dark Angel :P Har hatt dagboken en stund, men er ikke så veldig aktiv... Det går litt i glemmeboken.

Igår hadde jeg en kjempe koselig ettermidag. Møtte en venninne jeg ikke har sett på lenge etter jobb. Dro ut å spiste tapas og skravlet. Har vært så lite sosial i det siste, så det var jammen på tide å dra seg ut av sofaen...

Idag er det jo som kjent fri. Planen er hagearbeid. Har en gressplen som kunne trenge den første klippen i år... Christian har jo alltid konkuranse om å ha nabolaget fineste plen, det blir vel intet unntak denne sommeren :ler:

Har kjøpt meg nye golfkøller, men ikke fått prøvd de enda.. Det er jo litt krise, stakkars de har stått i bagen i tre uker snart... Så jeg skal dra en liten tur på DR i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Seroxata :vinke: koselig at du stakk innom :) Kjekt med eget hus. og digg med egen hage om sommeren!

Det ble aldri noe av den turen på DR som jeg hadde tenkt å ta på torsdag. Ble stående på kjøkkenet å legge silikon. Siste finish på flisene. Er litt stolt, ble skikkelig fint. Måtte inn til byen en tur også, for å ta nye passbilder. Hater å sitte i den fotobokse. Så ut som jeg var dopet på de fleste :o Endte opp med et som jeg ser ut som en kåldukke på :hoho: Fikk vært på politikontoret igår, så nå kommer passet i posten om litt. Da er det bare å glede seg til å dra til Riga :P

Det er flott vær ute idag, sola skinner og det er deilig temperatur. Skal på jobb klokken 12, og jobbe til 16... Får håpe at været holder seg, men med min uflaks blir det vel overskyet innen jeg kommer meg hjem. Igår styrtregnet det på slaget fire...

Har også bestilt flybiletter til Bergen i juli. Fikk kampanjebiletter hos Widerøe, så prisen ble bare 1498 t/r for to. Det er jo en bra pris :) I og med at det blir mye husjobbing iår, venter vi med å reise til utlandet. Blir Portugaltur i oktober/november. Er så glad for at pappa har kjøpt hus der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig på jobb nå ja... Var sol da jeg sluttet, nå er det skyer :roll: Typisk...

Lurer på om vi skal ta en tur til Plantasjen imorgen. Må plante litt i div kasser og krukker. Må jo få det unnagjort før 17.mai. Blir mye jobbing denne uken, itillegg til vanlig jobb blir det Cubus mandag, kanskje tirsdag, fredag og lørdag. Så det spørs om jeg får tid til å plante på en av ukedagene. Neste søndag er det konfirmasjon, og besøk fra Bergen på mandag..

Må forresten huske å prøve belte til bunaden. Mamma var tynnere enn meg, så det er vel lite trolig at sølvbeltet passer. Må sikkert kjøpe noen sånne plater ekstra. Litt kjipt å stå på søndag uten belte som rekker rundt livet :-?

Begynner å bli sulten nå, men får vel vente litt med å lage mat.. Skal ha kylling, slottspoteter og salat :sikle: Har kjøpt sånne Mozerella sticks eler hva det nå het også. Aldri prøvd det før, men så veldig godt ut. Og som det ostemenneske jeg er faller det vel i smak :)

Noe gøy på tv idag tro? Får pløye gjennom tvguiden å sjekke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært en bra dag :) Stod opp forholdsvis tidlig og solen skinte. Som planlagt dro vi en tur på Plantasjen. Var der presis 12, og det var utrolig mye folk. Vi var tydligvis ikke de eneste som hadde planer om å plante litt... Kjøpte en del blomster, jord og gjødsel. Fikk plantet i kassene og tre krukker.

Har hatt besøk av ei vennine, mannen hennes og datteren deres. Hun er skikkelig skjønn, 6 månder og blid som en sol :P

Har vært en tur hos pappa og spist middag. Deilig å slippe å lage mat selv...

Ble ikke helt ferdig med plantingen før vi fikk besøk, så tok resten da vi kom hjem. Har luket litt og.. Men det er så kjedelig at jeg ikke orket å ta hele det stor bedet.. Hadde vist kjøpt litt for lite planter, så jeg må handlet inn til to krukker i løpet av uken.

Fikk prøvd beltet til bunaden også. Det passet akkuratt, men det var uten bunad, så det ser ut som at jeg må få kjøpt en eller to plater til.

Nå skal jeg snart slenge meg på sofaen. Blir en lang dag imorgen, skal jobbe fra 8 til 20 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet 06.10 av hunden som stod å pep... Trodde han skulle ut så jeg stod opp, men han var bare selskapssyk :roll: Gadd ikke legge meg igjen så det ble en morgen med litt bedre tid enn ellers.

Har vært mye å gjøre på jobben, men føler alikevel jeg ikke har fått gjort så mye fornuftig. Blir sånne dager innimellom, godt det ikke skjer alt for ofte.

Ringte kommunen for å høre om vedtektene naboen kom med igår. Han jeg snakket med begynte å le, synes det var like tåplig som meg! Men som han sa, det er mulig det er vedtekter fra tidlig 60 tallet som egentlig ikke noen har brydd seg om... Bortsett fra vår nabo da :roll: Så jeg måtte sende en søknad til kommunen for å kaskje kunne ha hekken høyere enn 50 cm... Sendte en på mail til han. Kom på etterpå at det kanskje ikke holder, så jeg tenkte jeg skulle ringe opp imorgen å høre.

Klippet faktisk hekken da vi kom hjem fra jobben, men IKKE ned til 50 cm. Det gjør jeg ikke før jeg får svar fra kommunen. Håper ikke de bruker et halvt år på å behandle søknaden da...

Christian er å kjøper pizza nå. Orker ikke styre med middag, og kjenner at jeg er så sulten at humøret er begynt å dale drastisk........

:-x :-x :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol ute :)

Jeg skal jobbe 14 timer idag:( Gruer meg allerede...... Det blir en laaaaaaaaaaaaaaaang dag :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fri noen dager :P

Dagen igår var lang. Var hjemme klokken 22.30 etter å ha jobbet i 14 timer. Var så trøtt at jeg sovnet på bussen, hadde heldigvis klokken på ring :ler:

Idag har det vært stålende vær. Stod opp klokken syv, fant ut at vi var tomme for kaffe... Kjørte ned på bensinstasjonen for å handle, men den var stengt. Og det var bensinstasjon nr 2 jeg kjørte til og :( Reiste hjem uten kaffe, så da ble det te istede.. Var på butikken klokken ni, eneste mulighet for å handle hvis vi skulle få noe mat i pinsen.

Vært på jobben også, så utrolig mye folk, og "alle" skulle ha strømpebukse :roll:

Fikk kjøpt blomster til de siste krukkene, og vært en tur hos pappa.

Nå er jeg akkuratt ferdig med oppvasken. Må snart få kjøpt oss ny oppvaskmaskin. Vaske opp er noe av det kjedeligste som finnes!

Tenkte jeg skulle pusse bunadsølvet nå. Skal i konfirmasjon i morgen, til min kjære kusine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfirmasjonen er overstått. Har vært en fin dag, men samtidig har det blitt litt tanker. Nærmer seg toårsdagen da mamma døde. Det er så trist at hun ikke får være med på slike viktige dager... Savner henne så ufattlig mye. Selv om det snart er gått to år tenker jeg på mamma hundre ganger om dagen. Gav min kusine en ring som var mamma sin i konfirmasjonen. En gullring med et rubinhjerte. Tror hun ble veldig glad for den, et lite minne... På en måte virker det så lenge siden jeg så mamma, men på en annen side virker det som det var igår :( Er glad for at jeg var på sykehuset den siste uken. Å sitte ved siden av henne da hun trakk pusten for siste gang var så tungt, men samtidig var det godt å være der. Livet er urettferdig, det er viktig å ta vare på de dagene man får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vært en hektisk uke.

Har hatt besøk fra Bergen, kom 16 dro 18. Knall vær på 17 mai gjorde dagen fin. Så på tog og spiste is, akkuratt som 17 mai skal være :)

Var på graven 19 mai og satte en stor blomsterbukett der. Utrolig rart å tenke på at det er to år siden. På en måte kjennes det ut som det var igår, på en annen måte kjennes det så utrolig lenge siden :(

Ellers har det vært mye jobbing, som alltid. Har jobbet idag også. Skal bli deilig å sove lenge i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag :) I kveld skal jeg bare slappe av. Har nettopp tatt meg en dusj og smurt meg inn med selvbruningskrem. Når ikke solen titter frem, må det brukes andre metoder. Håper sommeren kommer snart, ellers tror jeg vi må revudere ferien iår :roll: Kan det bli en solfylt uke i Bergen mon tro??? Lurer på om jeg skal lufte tanken på å ta en Portugalstur i juli for Christian. Har sjekket litt på nett med flybiletter. Var noe ledig, men det var ingen direkte fly ledige. Må mellomlandet, og turen tok rundt 6 timer. Blir kanskje litt stress hvis vi bare skal være borte en uke... Får høre med han. Egentlig er jo planen å legge beleggningsstein, men det kan vi jo gjøre i helgene... tenke tenke

Har vært på jobb idag. Dagen begynte rolig, men så strømmet det til med folk. Tilbudsbord med bukser og t-skjorter til 49kr gjør noe med folk. Ikke kan de lete "pent" etter størrelser heller.. Neida, rote mest mulig :klappe: :enig_animasjon: :klappe:

Nå får jeg vel stille meg ved grytene snart. Blir kylling ikveld. Men først skal jeg hente et glass rødvin :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått gjort masse på jobben :sjarmor: Fikk vekk haugen med klær som skulle godkjennes, ordnet med diverse leverandører og leveringstider og begynte å registrere varene for våren. Alt dette før lunsj :hoppe:

I lunsjen kom det en ny ladning med klær. Har kommet et stykke på vei i den bunken også, men er ikke helt ferdig.. Fikk ryddet vekk en del klær fra skapet, så nå blir det plass til masse nytt :)

Det er strålnde sol ute, men det blåser ganske mye. Ikke akkuratt sommertempratur, men det hjelper.

Har bestemt meg for å bli litt sunnere. Ikke spise snop i uken og gå mere tur. Gikk lang tur både i går og dagen før. Blir en langtur etterpå også. Tenkte jeg skulle prøve å gå ned 10 kg før slutten av august, men det spørs om det går... Noen kg blir det iallefall. Litt lettere å å dra seg opp av sofaen når det er sommer :ler:

Neste fredag reiser jeg til Riga. Fikk bestilt heleskort igår, håper bare det kommer før jeg skal dra. Hvis ikke får jeg få et sånt midlertidig ark. Har lprøvd å søke litt på nett om Riga, men finner ikke noen særlig bra linker. Hvis det er noen der ut som har noe bra å komme med, blir jeg veldig takknemmelig :sjarmor: Blir kjekt med en helg på tur, får håpe det er noen bra shopping der borte. Har iallefall funnet ut at det er Zara der, så den butikken kommer iallefall til å besøkes :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndag :-)

Hadde planer om å male huset i helgen, men med regnvær gikk den planen i vasken. Så idag skal vi vaske det istede, så er det klart til å males iallefall :Nikke:

Første helgen jeg har hatt fri på veldig lenge, det har vært deilig med litt slaraffendager. Igår fikk vi vært en tur i byen. Kjøpte bursdagsgave til fetteren min, bukse og genser. Håper han blir fornøyd :P Blir bursdags selskap senere idag.

Var å kikke på gardiner igår også, til kjøkkenet.. Finner ingen vi vil ha... Har malt kjøkkenet og lagt fliser over benken, så nå er det bare gardinene som mangler. Vil ha noen som er litt tøffe, men finner stort sett bare blomstrete eller med blonder, og det passer ikke helt... Har klart oss uten i snart to år, så jeg gir meg ikke før jeg finner de rette :ler:

Nå skal vi opp til pappa og hente stige, kost og sånn dings til å sprute på såpen med.. Vaske hus er sikkert moro :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset var skikkelig møkkete :-x Godt å få begynt å vaske... Ble ikke helt ferdig, men Christian får ta resten når han har fri til uken.

Har nettopp kommet hjem fra bursdags selskap. Han ble kjempe fornød med gaven, hoppet rett i de nye klærne :sjarmor:

Nå skal vi spise pizza :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen. Utrolig deilig å gå en tur, ble en time forholdsvis rask gange. Hunden er litt opptatt av å snuse, så det blir jo noen stopp innimellom. Stakkars, han var sliten da vi kom hjem, tungen hang som et slips :ler: Kommer til å sove godt i natt da :)

Snart skal jeg begynne å lage middag. Blir pasta med blåskjell og pesto :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...