Gå til innhold

*Armonias harmoniske*


Armonia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅ, så koselig med besøk:) Takk for det Trulselinemor, og god jul og godt nytt år til deg og :P

Har ligget syk et par dager jeg.. øreverk og vondt i halsen. Begynner heldigvis å bli litt bedre nå, så jeg får prøve meg på jobben idag! Utrolig kjipt med søndagsåpent, men blir jo penger av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom meg gjennom dagen igår ganske bra! Tiden på jobben gikk utrolig fort. Da vi kom hjem pyntet vi juletreet, og satte opp noen nisser. Så nå er det ferdig pyntet til jul. Egentlig pleier vi ikke pynte før lillejulaften, men har litt tidsproblemer iår. Skal prøve å handle de siste julegavene i morgen, og lage sylte...

Nå kaller jobben, er ikke ferdig før 21 :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det høres ut som du stresser, ikke stress for mye da. det er aldri bra. Håper det gikk fint på eksamene dine, og at du får kosa deg og slappet masse av i jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å stresse ned Bustetroll, men har så mange ting jeg skulle ha gjort... Blir liksom ikke så mye tid til overs når jeg jobber til 21! Men dette var siste dagen, imorgen og onsdag er det bare til 18, og lillejulaften og julaften har jeg fri :P Så da skal jeg iallefall slappe av!!

Har vært sinnsykt mye mennesker å handlet idag! Er rimlig lei av å pakke inn julegaver nå.... Blir ganske oppgitt når det er milelang kø ved kassen, jeg står alene, og folk sier "det er en gave, den skal pakkes". Man kan jo i det minste spørre litt pent :evil: Men prøver å komme dem i forkjøp med å si "kan jeg sende med deg litt papir" og smiler det søteste smilet :sjarmor: ikke alltid det fungerer da... Har iallefall funnet ut at det finnes utrolig mange merkelige mennesker i denne verden, men heldigvis er de aller fleste kundene hyggelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det baby-E :nissevink:

Da skal jeg ikke jobbe før 3.juledag :tunge1: Fikk gjort unna en del julegaver idag, har kun til tre stk igjen.. Pappa, Christian og hunden! Ut på shopping i morgen! Skal opp tidlig i morgen, må kjøre Christian på jobb, så da tar jeg hadlingen i samme slengen. Må rundt med diverse gaver, og så hjem å vaske litt! Må få handlet inn alt vi trenger av mat også, slitsomt med så mye å tenke på!

Har kokt sylta, og puttet i nelikkspiker, så nå ligger den å avkjøler seg. Håper den blir god :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en hektisk dag idag! Sto opp ganske tidlig og kjørte Christian på jobb. Ruslet rundt i byen for å finne de siste julegavene. Måtte innom å handle resten av maten. Har pakket inn alle gavene bortsett fra en-den tar jeg i morgen. Har fått ryddet og vasket kjøkken og bad, og tørket støv. Støvsuger og vasker gulvet i morgen, gidder ikke nå!

Har vært en tur hos min tante og onkel. Fikk masse god mat, og koste oss skikkelig. Nå er lammerullen straks ferdig, og jeg skal snart hoppe i seng...

Både gleder og gruer meg til i morgen. Andre julen etter mamma døde, blir alltid litt ekstra tanker rundt høytidene... Skal på kirkegården i morgen å tenne lys og sette opp krans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: God jul alle sammen :nissevink:

Har jo verdens skjønneste mann, han hadde laget juletrømpe til meg:) Med masse godis...:) idag skal jeg bare slappe av å kose meg! Gleder meg til Askepott begynner.

Blir nok litt jobbing i romjulen, men bare tre dager, og det gidder jeg ikke å tenke på nå :riste: 29 reiser vi til Bergen, så da blir det litt jule/nyttårsfeiring med Christians famile. Det blir kos!

God jul til deg og Bustetroll :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var jula og nyttår overstått. Har vært noen dager i bergen, og det var en kjempe fin tur! Fikk besøkt familien og møtt en del venner. Nyttårsaften var vi hos et vennepar. Fikk servert kakun, og hadde en forholdsvis rolig feiring.

I går begynte jeg i ny jobb. Mye å sette seg inn i, men alt blir nok bedre etter en liten stund. Alle som jobber der virket hyggelig og hjelpsomme, så dette skal gå bra. Forøvrig en kjempe spennende jobb, så nå gleder jeg meg til å dra på jobben idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår og lykke til i den nye jobben! Vi får finne på noe neste gang du er i Bergen......

:ekstra kul:

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk i dagboka mi :P Ja, knøtte, vi må prøve å treffes når vi kommer neste gang... Eller da skal vi i bryllup, men det kan jo hende vi får litt tid alikevel :sjarmor: Lenge siden jeg har sett deg nå...

Trives fremdeles veldig godt i den nye jobben. Begynner å få teken på ting litt mer!

Idag når jeg kom hjem lå bekreftelsen på navnendringen i posten. Det har jammen tatt lang tid- sendte inn papirene i midten av november, men nå har vi iallefall skiftet etternavn. Eller det vil si, vi har slått sammen navnene våre :hoppe:

Chrisitan er ikke feridg på jobb før åtte idag. Tenkte jeg skulle ha middagen klar til han kommer hjem. Blir kylling, slottspoteter og grønnsaker. Har dessuten kjøpt sjokoladepudding og vaniljesaus til dessert :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

idag har jeg fri, deilig! Hadde egentlig tenkt å sove litt lenge idag, men våknet klokken halv åtte og da var det jo ikke nødvendig å ligge og dra seg.

I kveld er det jentekveld, og vi skal være hos meg. Skal lage mat så jeg får forberede meg litt. Det blir vel skravling til langt på natt :P

Var i hovedstaden i går, på seminar om tekstilbransjen og miljøvern. Veldig interesant, men veldig tragisk å se hvor mye gift det er i klærne vår. Og ikke minst hvor mye gift bøndene i India utsetter seg for. Begynner liksom å tenke litt mer på om det er verdt at klærne våre er så billige.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er så deilig at det begynner å bli lyst om morgnene, gleder meg til våren komme skikkelig :P Følelsen av å gå ut uten jakke, høre fuglene kvitre og se de første bladene springe ut! Ikke så veldig lenge igjen nå... :P

I kveld reiser jeg til Oslo, skal jobbe på motemessen i morgen og fredag. Det blir kjekt! Skal treffe en venninne i morgen kveld. Har ikke sett henne på veldig lenge, så det blir koselig. Litt skravling på cafe gjør godt for sjelen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Ligger på sofaen... Har ikke vært i form de siste dagene, så har holdt meg hjemme fra jobben. Magen er ikke helt stabil :( Får håpe den blir i bedre humør utover dagen...

Skjer ikke så mye for tiden. Skulle egentlig vært på jentekveld idag, men det må jo naturlig nok avlyses.. Jeg som hadde gledet meg til å skravle litt, jaja..

Sola skinner ut, ser ut til at det skal bli en fin dag. Våren har virkelig begynt å komme. Hekken har til og med begynt å bli grønn :P iallefall noe posetivt...

Neste uke reiser vi til Bergen. Skal i konfirmasjon til kusinen til Christian. Drar på torsdag etter jobb, skal kjøre over. Snakket med ei venninne igår som kjørt over på tirsdag, da var det kollonnekjøring. Må vel kanskje bytte til vinterdekk igjen. Appropo dekk, da vi skulle bytte over fra vinterdekk til sommerdekk var sommerdekkene borte.... Noen har stjålet dekkene og felgene vår! Blir så forbanna :kjempesinna::sinna::kjempesinna: Folk er så frekke... Måtte jo kjøpe nye dekk, ikke akkuratt det jeg hadde lyst til bruke penger på nå :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så gøy at dere er i Bergen nå!!!!! Hadde det kjempekos i går. Håper dere stikker innom meg når dere først er her - dere vet jo hvor jeg bor! Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var vi hjemme igjen fra Bergen. Koselig å treffe deg igjen Knøtte, det var jo en stund siden nå... :klem: Får håpe at vi ikke ble alt for slitsomme å være med på lørdag :wink:

Helgen i Bergen har vært ganske hektisk, så mange som skal besøkes når vi først tar turen over. men det har vært en fin helg :enig_animasjon:

Idag har jeg vært på jobb. Lå en hel haug med klær som skulle godkjennes på kontorpulten til morgenen idag. Klarte nesten å bli ferdig, men ikke helt.. Kommer jo alltid noe nytt dumpende ned i fanget når det ser ut som jeg skal bli ferdig.....

Det er så utrolig fint vær idag. Etter jobb satte jeg meg ut i sola, og este et blad... Livet er egentlig ganske herlig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIdag har jeg vært på jobb. Lå en hel haug med klær som skulle godkjennes på kontorpulten til morgenen idag. Klarte nesten å bli ferdig, men ikke helt.. Kommer jo alltid noe nytt dumpende ned i fanget når det ser ut som jeg skal bli ferdig.....

Klær som skal godkjennes? :klø:

Er det ditt øye forresten? Pent! Hva slags mascara bruker du?

Ha en fin dag! :)

- lillesky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...