Gossip girl Skrevet 23. mars 2010 #621 Del Skrevet 23. mars 2010 Sunny har du lagt til folk på nytt i bloggen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 23. mars 2010 Sunny har du lagt til folk på nytt i bloggen din da? Nei jeg har ikke det.. Må jeg det ?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 23. mars 2010 #623 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg kommer heller ikke inn på bloggen din mer.... får beskjed om at du ikke har noen innlegg der.... Håper du får en bedre natt i natt.... Har ikke tippa på dato jeg.... men jeg føler 4. april kan være dagen din.... og nå heller jeg faktisk mer til gutt..... Åsså jeg som har hatt sånn jente følelse på deg..... nei, det MÅ bli ei jente....... Natta vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg kommer heller ikke inn på bloggen din mer.... får beskjed om at du ikke har noen innlegg der.... Håper du får en bedre natt i natt.... Har ikke tippa på dato jeg.... men jeg føler 4. april kan være dagen din.... og nå heller jeg faktisk mer til gutt..... Åsså jeg som har hatt sånn jente følelse på deg..... nei, det MÅ bli ei jente....... Natta vennen... hmmm.. Da må jeg legge inn alle på nytt Vet ikke om jeg husker alle som hadde tilgang engang Men da får folket skrike ut hvis hvis jeg har glemt dem Jeg har ikke lagt ut noe nytt der i det siste da, så ingen fare, men i morgen runder jeg 39 uker så kanskje det er på tide med nytt bilde da 4 april !! æææææ, jeg vil vel ikke vente såå lenge .. hehe.. Vesla sa i morges at nå var det andre gang hun hadde drømt at jeg skulle føde, så nå synes hun snart det måtte skje noe .......................... Vært i en lokal baby-butikk i dag og handlet stelleveske, brystpumpe, smokker, flaske, sengekant, stativ til himmelen, sånn leke greie til å ha hengende på vogna og bleiebøtte og i butikken fikk jeg i havn badsåpe, salve og våtservietter.. så jeg mangler vel strengt tatt ikke noe særlig nå :klø: Jo - å pakke bagen eneste.. Sitter oppe alene her nå,. Nytteløst å få sove selv om jeg er kjempetrøtt !!! Skal snart gi det et nytt forsøk da .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 23. mars 2010 ehm... hvordan får jeg til å legge til i blogg-listen da ? hehehe.. jeg skjønner ikke noe av dette dumme nye opplegget !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 24. mars 2010 for 39 uker 10 dager igjen til påskeaften og termin Nå er jeg rimelig klar for å treffe BabySun !! Har sovet fra 03 - 07 i natt, men føles ut som jeg ikke har sovet i det hele tatt Skal legge meg nedpå litt nå i formiddag (som vanlig) , greit å være forberedt på at noe kan skje.. Løs mage i dag, helt greit for meg det er verre å ikke få noe ut Synes liksom ikke magen er noe stor lenger :klø: kanskje fordi den lille har sunket lenger ned ? mannen ville nok "himlet med øynene" av det utsagnet da, for han synes jeg er MEGA- svær Men, det skal jo være plass til en liten inni der , og da synes jeg ikke den er så alvorlig stor .. jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. mars 2010 #627 Del Skrevet 24. mars 2010 39 uker Håper du har fått slappet av litt i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 25. mars 2010 Fikk ikke slappet så mye av i går nei,. Foreldremøte og det ene og andre, men jeg har sovet ganske greit i natt da Ubeskrivelig hvor mye kjekkere humør og alt på meg når jeg får min dose søvn altså !! Fremdeles litt trøtt, men det må jeg vel bare tåle Er fryktelig tung på kveldene. Føler jeg får vondt i magen hver gang jeg spiser :klø: Det er vel ikke så store plassen inni der, kanskje det trykker litt på .. Er mye hoven i ben og armer også,. Får jeg ikke satt meg nedpå når bena begynner så kjennes det ut som de skal sprenges etter en stund . Jaja, snart påskeferie :) Og snart kommer lille Solstrålen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. mars 2010 #629 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er så fint å lese her inne. Til tross for dine plager. Men de går jo over. Vel, kanskje ikke søvnen med det første.. Hehe. Men etterhvert så blir det jo bedre. Og så er det veldig spennende her. Any day vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 25. mars 2010 Joda, plagene går over.. Så snart Vesla var ute var halsbrann, urolige ben og smerter blåst bort !! Jeg må opp på natten, men det går nok bra.. Da tror jeg nok jeg sovner ganske kjapt når Babyen er fornøyd (slipper hvertfall å ligge våken av andre grunner).. Ja nå fikk jeg nettopp melding av svigermor som lurte på hvordan det stod til Hun begynner å bli utålmodig tror jeg Ellers har en venninne fått en i dag.. Hun hadde egentlig termin en uke etter meg Skikkelig sniking i køen !! neida, dey går bra Kjempeglad på hennes vegne og stoooorgleder meg til vi kan trille tur Det er skikkelig babyboom blandt folk jeg kjenner for tiden,. Men NÅ er det vel min tur neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. mars 2010 #631 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen din igjen om jeg får lov...? Tenk at du snart skal få møte bebisen din - heldiggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 25. mars 2010 #632 Del Skrevet 25. mars 2010 :dåne: Stemmer tikkeren din??? isåfall er det jo bare 6 dager igjen!!! Påskeaften er vel om 8 dager? Det er VELDIG spennende inne hos deg hvertfall!! stram mage, løs mage... hmm... tror jeg begynner med for jeg er sikker på at når jeg kommer innom neste gang er du mamma til 2!! Ha en super helg og kos deg masse! Krysser fingre for god søvn! Hvis du føder før neste gange jeg er her så: litt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mars 2010 #633 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg mangler også bloggtilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen din igjen om jeg får lov...? Tenk at du snart skal få møte bebisen din - heldiggen! Jeg mangler også bloggtilgang. Selvfølgelig jenter Men som jeg skrev litt oppe her så skjønner jeg ingenting av dette nye opplegget , så jeg finner ikke ut hvor/hvordan jeg legger til folk Kan noen hjelpe ??? :dåne: Stemmer tikkeren din??? isåfall er det jo bare 6 dager igjen!!! Påskeaften er vel om 8 dager? Det er VELDIG spennende inne hos deg hvertfall!! stram mage, løs mage... hmm... tror jeg begynner med for jeg er sikker på at når jeg kommer innom neste gang er du mamma til 2!! Ha en super helg og kos deg masse! Krysser fingre for god søvn! Hvis du føder før neste gange jeg er her så: litt også!! Tuuusen takk Tickeren stemmer med at jeg er 39+2, men den regner svangerskapslengde på 40 uker og ikke 40+2 , så det er 8 dager til termin (ble det rett , mon tro :klø: ) jaja, Påskeaften !! Tror jeg må vente til nærmere termin jeg altså, kanskje over også. Vet ikke hvorfor jeg føler det, men.. Blir spennende hos jordmoren på tirsdag hvertfall (hvis menstermin stemmer så må jeg vente til den 8 april) Endret 26. mars 2010 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. mars 2010 #635 Del Skrevet 26. mars 2010 Her er forklaringa jeg fikk av Dreia da jeg skulle finne det. Tilgangslista finn du ved å klikka på navnet ditt i venstremenyen, Kontrollpanel, Blogger, Options og Manage Settings. Alternativ veg til kontrollpanelet: Gå inn i bloggane, Go...-knappen, Manage Your Blogs, Options og Manage Settings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 26. mars 2010 #636 Del Skrevet 26. mars 2010 Innom og spiser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 26. mars 2010 #637 Del Skrevet 26. mars 2010 Nå er det ikke lenge igjen, Sunny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. mars 2010 #638 Del Skrevet 26. mars 2010 Tenk på tirsdag kommer babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 26. mars 2010 Her er forklaringa jeg fikk av Dreia da jeg skulle finne det. Takk skal se om jeg får det til !! Innom og spiser litt Allerede ??? Nå er det ikke lenge igjen, Sunny! Nei nå er det jammen ikke lenge til ... Begynner å få skikkelig fødselsnerver Tenk på tirsdag kommer babyen Tror du det altså ? hehe, ja hvis det jordmora gjør har effekt så kanskje sent på tirsdags-kveld Ikke godt å si.. Livmoren forbereder seg godt kjenner jeg, litt tak i noen av disse kynnerne, men ikke noe mer altså.. Nå er det kveld i stuen her Skal lage mat til Norske talenter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mars 2010 #640 Del Skrevet 26. mars 2010 Eg bomma visst veldig på tippinga... Men nå kan eg iallfall slenga meg nedpå med litt utan å håpa at du venter til den og den datoen. Det er så spennande her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå