Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sunny har du lagt til folk på nytt i bloggen din da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunny har du lagt til folk på nytt i bloggen din da?

Nei jeg har ikke det.. Må jeg det ?? :klø:

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på bloggen din mer.... får beskjed om at du ikke har noen innlegg der....

Håper du får en bedre natt i natt.... :klemmer:

Har ikke tippa på dato jeg.... men jeg føler 4. april kan være dagen din.... og nå heller jeg faktisk mer til gutt..... :ler: Åsså jeg som har hatt sånn jente følelse på deg..... nei, det MÅ bli ei jente....... :ler:

Natta vennen...

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på bloggen din mer.... får beskjed om at du ikke har noen innlegg der....

Håper du får en bedre natt i natt.... :klemmer:

Har ikke tippa på dato jeg.... men jeg føler 4. april kan være dagen din.... og nå heller jeg faktisk mer til gutt..... :ler: Åsså jeg som har hatt sånn jente følelse på deg..... nei, det MÅ bli ei jente....... :ler:

Natta vennen...

hmmm.. Da må jeg legge inn alle på nytt :sukk: Vet ikke om jeg husker alle som hadde tilgang engang :sjenert: Men da får folket skrike ut hvis hvis jeg har glemt dem :)

Jeg har ikke lagt ut noe nytt der i det siste da, så ingen fare, men i morgen runder jeg 39 uker så kanskje det er på tide med nytt bilde da ;)

4 april !! æææææ, jeg vil vel ikke vente såå lenge .. hehe.. Vesla sa i morges at nå var det andre gang hun hadde drømt at jeg skulle føde, så nå synes hun snart det måtte skje noe :ler:

..........................

Vært i en lokal baby-butikk i dag og handlet stelleveske, brystpumpe, smokker, flaske, sengekant, stativ til himmelen, sånn leke greie til å ha hengende på vogna og bleiebøtte :jepp: og i butikken fikk jeg i havn badsåpe, salve og våtservietter.. så jeg mangler vel strengt tatt ikke noe særlig nå :klø:

Jo - å pakke bagen eneste.. ;)

Sitter oppe alene her nå,. Nytteløst å få sove selv om jeg er kjempetrøtt !!! Skal snart gi det et nytt forsøk da ..

Skrevet

ehm... :sjenert: hvordan får jeg til å legge til i blogg-listen da ? hehehe.. jeg skjønner ikke noe av dette dumme nye opplegget !!

Skrevet

:strix: for 39 uker :strix: 10 dager igjen til påskeaften og termin :nigo: Nå er jeg rimelig klar for å treffe BabySun !!

Har sovet fra 03 - 07 i natt, men føles ut som jeg ikke har sovet i det hele tatt :roll: Skal legge meg nedpå litt nå i formiddag (som vanlig) , greit å være forberedt på at noe kan skje..

Løs mage i dag, helt greit for meg ;) det er verre å ikke få noe ut :fnise:

Synes liksom ikke magen er noe stor lenger :klø: kanskje fordi den lille har sunket lenger ned ? mannen ville nok "himlet med øynene" av det utsagnet da, for han synes jeg er MEGA- svær :ler: Men, det skal jo være plass til en liten inni der , og da synes jeg ikke den er så alvorlig stor .. jaja..

Skrevet

:strix: 39 uker :strix:

Håper du har fått slappet av litt i dag da :kose:

Skrevet

Fikk ikke slappet så mye av i går nei,. Foreldremøte og det ene og andre, men jeg har sovet ganske greit i natt da :nigo: Ubeskrivelig hvor mye kjekkere humør og alt på meg når jeg får min dose søvn altså !! Fremdeles litt trøtt, men det må jeg vel bare tåle ;)

Er fryktelig tung på kveldene. Føler jeg får vondt i magen hver gang jeg spiser :klø: Det er vel ikke så store plassen inni der, kanskje det trykker litt på .. Er mye hoven i ben og armer også,. Får jeg ikke satt meg nedpå når bena begynner så kjennes det ut som de skal sprenges etter en stund .

Jaja, snart påskeferie :) :) Og snart kommer lille Solstrålen vår :babysmokk:

Skrevet

Det er så fint å lese her inne. Til tross for dine plager. Men de går jo over. Vel, kanskje ikke søvnen med det første.. ;) Hehe. Men etterhvert så blir det jo bedre. Og så er det veldig spennende her. Any day vettu.. :tommelopp:

Skrevet

Joda, plagene går over.. Så snart Vesla var ute var halsbrann, urolige ben og smerter blåst bort !! :Nikke: Jeg må opp på natten, men det går nok bra.. Da tror jeg nok jeg sovner ganske kjapt når Babyen er fornøyd ;) (slipper hvertfall å ligge våken av andre grunner)..

Ja nå fikk jeg nettopp melding av svigermor som lurte på hvordan det stod til ;) Hun begynner å bli utålmodig tror jeg :ler:

Ellers har en venninne fått en :babyjente: i dag.. Hun hadde egentlig termin en uke etter meg :roll: Skikkelig sniking i køen !! :fnise: neida, dey går bra :) Kjempeglad på hennes vegne og stoooorgleder meg til vi kan trille tur :jepp::hjerte: Det er skikkelig babyboom blandt folk jeg kjenner for tiden,. Men NÅ er det vel min tur neste gang :sjenert:

Gjest faerytale
Skrevet

Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen din igjen om jeg får lov...? :sjenert:

Tenk at du snart skal få møte bebisen din - heldiggen! :strix:

Skrevet

:dåne: Stemmer tikkeren din??? isåfall er det jo bare 6 dager igjen!!! :sjokk: Påskeaften er vel om 8 dager?

Det er VELDIG spennende inne hos deg hvertfall!! stram mage, løs mage... hmm... tror jeg begynner med :popcorn: for jeg er sikker på at når jeg kommer innom neste gang er du mamma til 2!! :)

Ha en super helg og kos deg masse! Krysser fingre for god søvn!

Hvis du føder før neste gange jeg er her så:

:klem::klemmer::klem1::hug:

litt :duskedame: også!!

:hug:

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen din igjen om jeg får lov...? :sjenert:

Tenk at du snart skal få møte bebisen din - heldiggen! :strix:

Jeg mangler også bloggtilgang.

Selvfølgelig jenter :) Men som jeg skrev litt oppe her så skjønner jeg ingenting av dette nye opplegget , så jeg finner ikke ut hvor/hvordan jeg legger til folk :roll: Kan noen hjelpe ???

:dåne: Stemmer tikkeren din??? isåfall er det jo bare 6 dager igjen!!! :sjokk: Påskeaften er vel om 8 dager?

Det er VELDIG spennende inne hos deg hvertfall!! stram mage, løs mage... hmm... tror jeg begynner med :popcorn: for jeg er sikker på at når jeg kommer innom neste gang er du mamma til 2!! :)

Ha en super helg og kos deg masse! Krysser fingre for god søvn!

Hvis du føder før neste gange jeg er her så:

:klem::klemmer::klem1::hug:

litt :duskedame: også!!

:hug:

Tuuusen takk :klemmer:

Tickeren stemmer med at jeg er 39+2, men den regner svangerskapslengde på 40 uker og ikke 40+2 , så det er 8 dager til termin (ble det rett , mon tro :klø: ) jaja, Påskeaften !! ;)

Tror jeg må vente til nærmere termin jeg altså, kanskje over også. Vet ikke hvorfor jeg føler det, men.. Blir spennende hos jordmoren på tirsdag hvertfall :Nikke:

(hvis menstermin stemmer så må jeg vente til den 8 april) :sjenert:

Endret av ^^Sunny^^
Skrevet

Her er forklaringa jeg fikk av Dreia da jeg skulle finne det.

Tilgangslista finn du ved å klikka på navnet ditt i venstremenyen, Kontrollpanel, Blogger, Options og Manage Settings.

Alternativ veg til kontrollpanelet:

Gå inn i bloggane, Go...-knappen, Manage Your Blogs, Options og Manage Settings.

Skrevet

Innom og spiser litt :popcorn:

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen, Sunny! :nigo::strix:

Skrevet

Tenk på tirsdag kommer babyen :lur:

Skrevet

Her er forklaringa jeg fikk av Dreia da jeg skulle finne det.

Takk :) skal se om jeg får det til !!

:klem:

Innom og spiser litt :popcorn:

Allerede ??? :ler:

Nå er det ikke lenge igjen, Sunny! :nigo::strix:

Nei nå er det jammen ikke lenge til ... Begynner å få skikkelig fødselsnerver ;)

Tenk på tirsdag kommer babyen :lur:

Tror du det altså ? hehe, ja hvis det jordmora gjør har effekt så kanskje sent på tirsdags-kveld ;) Ikke godt å si..

Livmoren forbereder seg godt kjenner jeg, litt tak i noen av disse kynnerne, men ikke noe mer altså..

Nå er det kveld i stuen her :) Skal lage mat til Norske talenter nå :nigo:

Skrevet

Eg bomma visst veldig på tippinga... :sjenert:

Men nå kan eg iallfall slenga meg nedpå med litt :popcorn: utan å håpa at du venter til den og den datoen. ;) Det er så spennande her om dagen! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...