^^Sunny^^ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Nytt tickerbilde! Gratulerer med 10-årsdagen i morgon, Vesla! :blåse: Takk MrSunny må opp tidlig i morgen for Vesla har bestilt pannekaker med sirup til frokost Det må hun selvfølgelig få når hun blir 10 år Jeg kommer hjem litt for sent til å vekke henne men, men... Innlegg # 200- Å ja.. Og grattis med 18 uker!! Takk Bare 3 dager til ordinær UL også Spennende å se om dem også mener terminen blir tidligere !! Og så at vi får se BabySun igjen Og da kommer det nytt bilde i bloggen også Skal snart stikke på jobb jeg nå Veeldig glad for at formen er bedre Endret 2. november 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 1. november 2009 #202 Del Skrevet 1. november 2009 Takk MrSunny må opp tidlig i morgen for Vesla har bestilt pannekaker med sirup til frokost Det må hun selvfølgelig få når hun blir 10 år Jeg kommer hjem litt for sent til å vekke henne men, men... Takk Bare 3 dager til ordinær UL også Spennende å se om dem også mener terminen blir tidligere !! Og så at vi får se BabySun igjen Og nytt BILDE i bloggen Skal snart stikke på jobb jeg nå Veeldig glad for at formen er bedre Gratulera med 18 uker Å kjempe kjekt å høre at formen er bedre Kos dere med Vesla sin dag i morgen å ha ei god nattevakt Masse klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 2. november 2009 #203 Del Skrevet 2. november 2009 Her var det jo masse å juble for Gratulerer så mye med 10årsdagen til Vesla og gratulerer til deg med nytt tickerbilde og passerte 18 uker Håper du hadde en grei natt på jobb i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 2. november 2009 #204 Del Skrevet 2. november 2009 Ilte inn i bloggen.... Ingen nye bilder der... Ellers, gratulere med 18 uker!! Dette går jo fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 2. november 2009 Gratulera med 18 uker Å kjempe kjekt å høre at formen er bedre Kos dere med Vesla sin dag i morgen å ha ei god nattevakt Masse klem Takk natten gikk greit Her var det jo masse å juble for Gratulerer så mye med 10årsdagen til Vesla og gratulerer til deg med nytt tickerbilde og passerte 18 uker Håper du hadde en grei natt på jobb i natt Takk og takk Ilte inn i bloggen.... Ingen nye bilder der... Ellers, gratulere med 18 uker!! Dette går jo fort!! Oi, beklager.. Jeg mente at jeg "gleder" meg til et nytt bilde i bloggen Om 2 dager vennen ... da skal jeg oppdatere på bildefronten (hvis jeg har tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 2. november 2009 #206 Del Skrevet 2. november 2009 Da så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. november 2009 #207 Del Skrevet 3. november 2009 Lykke til på UL! Det er i morgon, er det ikkje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. november 2009 #208 Del Skrevet 3. november 2009 :hoppe: ULTRALYD!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 3. november 2009 Da så! Lykke til på UL! Det er i morgon, er det ikkje? :klø: Jo det er i morgen ettermiddag :hoppe: ULTRALYD!! :hoppe: Ja jeg gleder meg Aner ikke hvor raskt jeg klarer å oppdatere her da for vi har gjester i morgen ... puuuuuhh.. Det blir en travel dag i morgen med husvask og mer kakebaking.. Men utpå kvelden så skal jeg få stukket nesen innom her og forhåpentligvis lagt ut et nytt bilde av Sunnybabyen vår :rødme: Natta jenter ... Trøtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. november 2009 #210 Del Skrevet 3. november 2009 God natt, og kos dere masse på UL'en imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. november 2009 #211 Del Skrevet 3. november 2009 Lykke til på UL! Er det mulig å få bloggtilgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 3. november 2009 #212 Del Skrevet 3. november 2009 Lykke til på første ordinære UL imorgen! Skal vel bli deilig å se igjen det lille knøttet igjen!! Er det idag det er bursdagen til Vesla? Isåfall: Hurra for Vesla som fyller 10 år!!!!! Natta:klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 3. november 2009 #213 Del Skrevet 3. november 2009 Kan jeg også få bloggtilgang? Håper Vesla får en super bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. november 2009 #214 Del Skrevet 4. november 2009 Lykke til på ul i dag Gleder meg til å se babysun :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 4. november 2009 #215 Del Skrevet 4. november 2009 Masse lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. november 2009 #216 Del Skrevet 4. november 2009 Lykke, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. november 2009 #217 Del Skrevet 4. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 4. november 2009 Tusen takk alle sammen Jeg skal se om jeg får oppdatert lit nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. november 2009 #219 Del Skrevet 4. november 2009 Tusen takk alle sammen Jeg skal se om jeg får oppdatert lit nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 4. november 2009 Så må jeg fikse litt på tickeren min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå