Gjest smurfen Skrevet 27. januar 2010 #161 Del Skrevet 27. januar 2010 40 min på Wii i dag, har litt lyst til å trene igjen nå, men vet ikke om jeg gidder dusje enda en gang. 3 knekkebrød 2 glass sjokkomelk (beklager matvraket) 2 knekkebrød 1/2 liter nestea icetea uten sukker skal ha med en halv ananas og tomatsuppe med macaroni og egg på jobb. Siste dagen på den jobben jeg ikke liker for den uka:-) tenk at det bare er onsdag.. har ikke denne uka vart lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 27. januar 2010 #162 Del Skrevet 27. januar 2010 Hehe, ja du og den iskaffen:) Hehe.... Huff da, ikke noe årleight å være på en jobb man ikke trives i, det vet jeg alt om!!! ;=) Men lille lørdag idag og da er det snart helg. Tenker alltid at så lenge torsdagen er unnagjort, så klarer jeg alltids fredagen for da er det jo helg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 27. januar 2010 #163 Del Skrevet 27. januar 2010 takk for pep talken:) god lille lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 28. januar 2010 #164 Del Skrevet 28. januar 2010 God morgen smurfen! Håper du kommer deg fint gjennom siste dagen på den gamle jobben. Og så er det snart fredag og HELG Så BRA du gjennomførte treningen Smurfen! Føler meg litt stolt nå altså - at du kom deg på treningen takket være meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 28. januar 2010 #165 Del Skrevet 28. januar 2010 trengte den dytten i rævva den dagen ja :-) fra å være døds trøtt å rå lat til å bli litt sånn "jeg skal faen meg på trening ja"! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 28. januar 2010 #166 Del Skrevet 28. januar 2010 10 min på mølla, 40 min styrke, 10 min strekking. godt! tror det blir en runde på wii før jeg hopper i dusjen også:-) reiser bort i mårra istede for i dag, så da tok jeg fri fra dritt jobben litt for tidlig egentlig, men det gjør ingenting:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 28. januar 2010 #167 Del Skrevet 28. januar 2010 Se der ja, twinkle er flink altså, flink til å få deg flink...Var jo en god økt du fikk igjennom også Stolt *** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 29. januar 2010 #168 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå har jeg wii'a i 45 minutter:-) blir vell bare den treninga i dag.. fryktelig tungt noe av det asså. prøv å hoppe fra dypt ned i en utfall, bytte fot i lufta og lande i en ny utfall, gjentas 16 ganger.. (noen som skjønte den?) Ingen får fortelle med at å Wii'e ikke er å trene:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. januar 2010 #169 Del Skrevet 29. januar 2010 Merker jeg fortsatt hater ufall litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 30. januar 2010 #170 Del Skrevet 30. januar 2010 ingen trening så langt i dag, men får besøk i kveld å da skal vi wii'e så det hjelper jo litt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 30. januar 2010 #171 Del Skrevet 30. januar 2010 Merker jeg fortsatt hater ufall litt.. Hehe der er vi to!MEN det skal sies at det er ikke så ille som før altså.... ingen trening så langt i dag, men får besøk i kveld å da skal vi wii'e så det hjelper jo litt:-) Har det blitt litt wii på deg i kveld? Så morro og være flere:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 8. februar 2010 #172 Del Skrevet 8. februar 2010 forrige uke var døds travel, wiia to ganger, men det var det tror jeg. I dag sto jeg opp 05:30 for å rekke å trene før jobb, å det må jeg nok gjøre resten av uka hvis jeg skal få klemt inn litt trening i timeplanen. Travle dager.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. februar 2010 #173 Del Skrevet 9. februar 2010 forrige uke var døds travel, wiia to ganger, men det var det tror jeg. I dag sto jeg opp 05:30 for å rekke å trene før jobb, å det må jeg nok gjøre resten av uka hvis jeg skal få klemt inn litt trening i timeplanen. Travle dager.. :-) Nesten godt å si det, men godt å høre at andre også sliter med å få dyttet inn treningen i tidsklemma...Sliter skikkelig der jeg også. Men det krever sitt å stå opp sååå tidlig for å legge inn treningsøkt - det står det respekt av! Det hadde jeg aldri klart, er et skikkelig B menneske så...Men klapp klapp til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. februar 2010 #174 Del Skrevet 9. februar 2010 I dag sto jeg opp 05:30 for å rekke å trene før jobb, å det må jeg nok gjøre resten av uka hvis jeg skal få klemt inn litt trening i timeplanen. Travle dager.. :-) Enig med Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 11. februar 2010 #175 Del Skrevet 11. februar 2010 så koselig med skryt:-) men som dere ser, har det ikke vært mye aktivitet her inne på kg disse dagene. Jeg har jo så innmari til laken skrekk også, så jeg er ikke til sengs før etter 12 uansett.. Men jeg har vært på trening før jobb hver dag hele uka. Å i mårra blir det puls-step på mårraskvisten. Det tror jeg virkelig blir tungt.. mandag, tirsdag og torsdag ble det styrke. Greide 5 chinup uten hjelp før, nå greier jeg knappe 4 med 20 kg til å hjelpe meg opp. Målet er å greie 5 uten hjelp igjen. har delt opp treninga litt nå, har bare ca 45 min hver morgen.. hadde det ikke vært for at jeg får avslag på parkeringa når jeg sminker å fikser meg litt før jobb hadde jeg hatt en time.. i dag 10 min på mølla utfall: 40kg 3X10 stående ro med stang: 30kg 3x10 mage maskin greie: 49kg 3x12 rygg maskin greie: 40kg 3x15 chinups: 20 kg hjelp 1xmax 4 unner meg av og til 2 iskaffe om dagen nå.. trener jo mye da.. 5 dager i uka.. spiser sundt, men teller ikke så mange kcalorier, fisk, skinkegrateng, kylling osv.. slutta å spise så mye brød, nå spiser jeg stortsett et måltid med brød om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 13. februar 2010 #176 Del Skrevet 13. februar 2010 skulle rekke en yoga time i dag tenkte jeg, men jeg drakk Chamnpis istede:-) men 5 dager trening ä 45 min.. er ikke så ille. jobber dag hele neste uke også, så skal prøve å gjøre det samme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 15. februar 2010 #177 Del Skrevet 15. februar 2010 dobbelvakter denne uka gitt.. skal stå opp kl 05:30 alikevell jeg:-) var på trening i dag også, men fikk ingen iskaffe før trening, så var veldig trøtt å lat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. februar 2010 #178 Del Skrevet 16. februar 2010 Nå har jeg akkurat drukket en iskaffe, for deg kanskje?? hehe Godt var det i allefall...unte meg selv det ettersom jeg er syk! Sånn som du trener på så har du lov du også Veldig flink du er om dagen, trener jo nesten hver dag du?????? Utrolig kjedlig med dobbelvakter da:( Men blir nok penger i kassen da tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 26. mars 2010 #179 Del Skrevet 26. mars 2010 Her er det full rulle asså:-) masse jobbing, å masse "sosialiteter", men jeg har fått trena ganske mye 4-5 dager i uka. Bortsett fra når jeg var på ferie da ble det ca 1 dag i uka. (I tilegg til en time yoga gjort i fylla)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 28. mars 2010 #180 Del Skrevet 28. mars 2010 Så flink du er! Likte spesielt yogatimen din Hadde vært morsomt å være vitne til. Ha en god påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå