Gå til innhold

Vekter-Cardio-Sunn Mat

Wildlily

Anbefalte innlegg

Når jeg klarer alle 5 uten å skippe en gang, så øker jeg i vekt. :) spent å se hvor lang tid det tar.

Det høres ut som en bra plan. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, fylla i går, rundt 3k kalorier! Og fylla-mat. Jeg hadde egentlig sluttet med det. Men han snakket så varmt om hamburgeren.

Også kunne jeg ikke la ham gå så langt alene! Egentlig treningsdag i dag. Men jeg ser om jeg orker. Litt vondt i knærne etter svømminga i går også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A økt:

Knebøy 45 kg 5x5

Inverse rows 3xF

Benkpress 40 kg 5x5

Armhevinger 3xF(2 på første uten å stå på knærne! fornøyd med det etter benkpressen!)

Inverse Crunch 3x12 (deilig øvelse)

Skippa kaloribrenninga i dag, tar det igjen med svømming i morgen. Var så sulten.

Tøft å trene dagen derpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg opp Fløyen en tur. Traff mange som gikk ned, men det var ingen andre enn meg som tok turen oppover. Tok meg ca 45 min. Kjennes godt å få brukt kroppen på en lørdag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er en deilig tur!! :)

*savner Bergen*

Det er en superdeilig tur, tar man alle svingene så er den 4.8 km med minst 7-8 % stigning konstant. Eneste som var synd var å måtte vente på banen et kvarter for å komme seg ned igjen. Ble kald av det. Våger ikke ødelegge knærne på sånne nedoverbakker.

I går spiste jeg 1900 kcal, fornøyd med det.

Vekta er på vei oppover, trur at tante rød er snart innom med sitt besøk. Tidligere la jeg på meg 2-3 kilo ved hver mensen. Spennende å se hvor mye det blir nå

Har gått opp 1 kilo til nå på 4 dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så deg i en annen dagbok og vil gjerne følge med her! :) Så flink du har vært allerede! Skulle gjerne begynt med vekter som du gjør, men da må jeg bytte treningssenter, og det har jeg ikke helt råd til enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og B økt!

Tok de samme vektene som forrige B økt da treningsmakkeren min er syk :(

Avslutta økta med 22 min på ellipsemaskinen. Klatrer meg sakte men sikkert opp mot 45 min som er max ihht programmet.

Det kjennes deilig, og jeg er endelig mindre sliten enn det jeg har vært tidligere. Kjipe med å komme hjem så sent er at jeg blir mett av "etter trening shaken" Og må vente noen timer til jeg lager middag.

Bruker forresten eggeprotein og blander ut med soyamelk. Det er såååå nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fylla i går, rundt 3k kalorier! Og fylla-mat.

Veldig godt å høre at dere flinke folk også skeier ut som oss vanlige dødelige av og til :ler: bare at jeg ikke engang tør telle opp kaloriene etterpå da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt å høre at dere flinke folk også skeier ut som oss vanlige dødelige av og til :ler: bare at jeg ikke engang tør telle opp kaloriene etterpå da :sjenert:

Teller de opp ja! Det er jo ikke hysterisk egentlig, jeg er bare ærlig mot meg sjøl. Så blir det ikke fylla så ofte da, siden jeg vet hvor mye man tar inn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig latedag i dag, lagde meg den kongesalaten med kyllingkjøttdeig og salat, men orka bare spise halve. En hel pakke kjøttdeig er for mye for meg nå ja! Siste uka har jeg spist et snitt på 2100 kcal pr dag. Noe som er litt mye i forhold til 1900 som jeg burde ligge på. Men en fylladag ødelegger masse ;) men det er jo så gøy!

Stramme inn litt mer i matveien nå framover, og gleder meg til å veie meg etter jeg har hatt mensen. Krysser fingrer for at jeg ikke blir skuffet ;) Avsluttet dagen med masse gulerøtter og kesam-dipp. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke trent siden mandag. Kjenner at abstinensene er der. Men er på jobb(jobber i nordsjøen). Så ondt i rygg og knær de første dagene satte en kraftig stopper for all trening. Får se om jeg orker opp i dag. Men går jo i flere timer om dagen, så spørs :filer:

Deilig salat her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle nå egentlig trene i lunsjen i dag, men ble 190 m med trapper og leidere istede. Kanskje jeg får trent i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nå egentlig trene i lunsjen i dag, men ble 190 m med trapper og leidere istede.

Wow, det må da være styrke og kondis i ett.

Håper du fikk til en økt!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått til 2 ganger med trening denne uka her, blir vel tre med en ny omgang på søndag. En A økt og en B økt, begge to var litt improviserte siden jeg ikke har tilgang på en powerrack her. Men men, har jaffal ikke dette av lasset selv om jeg har reist på ny jobb. Gleder meg til jeg skal hjem og veie meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en økt i dag. en "A" økt. Men orker ikke øke noenting på vektene, da det er sykt lite energi i kroppen etter jeg har stått opp og ikke fått i meg noe mat. Blir bra å komme hjem til vante vekter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B økt i dag, like ille som A økta, jeg svettet jaffal litt. neste gang jeg trener er det i land! wooo. Gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekta i dag, den viste 91.6 kg. dvs ned nøyaktig 13 kg! wooo. Bare 12 to go i første omgang. Dette er uten "korrekt" trening og med en is nesten hver dag. :D Har brukt iskrem for å regulere dietten inn på nok kalorier på jobb.

Har dessuten planlagt å endre litt i treningsrutinen. Skal kjøre markløft istede for knebøy på A øktene, og knebøyen skal jeg bruke "breathing squat" teknikken for å øke mer i vekt der. Dessuten introdusere landmines til B-økta istede for den ene rutinen med Markløft. Blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...