Wildlily Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, man merker litt forskjell kan man si. Har på meg en bukse som var stram i sommer, får to knyttenever ++ mer mellom den og magen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2010 #182 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, man merker litt forskjell kan man si. Har på meg en bukse som var stram i sommer, får to knyttenever ++ mer mellom den og magen nå! Utrolig deilig følelse ikke sant!!! Bra fremgang på deg i forhold til forrige bilde også ser jeg, det gjør at jeg angrer enda mer på at jeg ikke har gjort det samme! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 13. januar 2010 #183 Del Skrevet 13. januar 2010 Blir skikkelig inspirert av deg. Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 14. januar 2010 I dag var det syyyykt mange på treningssenteret! Håper virkelig flesteparten slutter etter januar. Dette var jo helt latterlig nesten! Folk stod faktisk i kø for å melde seg inn i SIB. Mesteparten var unge jenter. Men, jeg hadde en fin fin økt. Oppvarming ellipse 10 min Knebøy Oppvarming stang x 15 40 x 9 50 x 7 x 7 x 6 x 5 x 5 Motsatt roing 3x F(er oppe i 6 pr gang her nå, det er kjempebra!) Benkpress: 45 kg x 7 x 7 x 6 x5 x 5. Fornøyd med den og. Ble ikke no mer ellipse, hadde spist for lite så jeg tusla hjem istede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 16. januar 2010 Hadde en nydelig trening i går også! Dette er første uka jeg har klart 4 styrkeøkter på siden jeg sa jeg skulle trene det etter nyttår. Markløft 60 x 10 70 x 7 70 x 7 70 x 7 70 x 7 70 x 5 Overhead press 30 kg 5 x 6 Ettbeins strakmark 16 kg x 3 x fail på hvert ben. Assisted chins(jeg må begynne med uassista snart!) 3 x F tilsammen 30 min på ellipse maskinen. Også hadde jeg en fantastisk date i går/natt. Og vi har allerede avtalt å treffes neste helg. Gleder meg som en unge. Trur bare jeg skal være edru den helga. Blir mye drikking førstkommende dagene. :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 16. januar 2010 Btw. Daten min :rødme: sa jeg måtte trene fitness på armene istede for styrke. Så nå må jeg øke til 12 reps x 3 ganger. Dette blir så kjipt! Men men. Er genetisk bredskuldret, så må vel ta hensyn til det når det gjelder treninga. rumpe og lår fikk jeg fremdeles lov å kjøre 5x5 på :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. januar 2010 #187 Del Skrevet 16. januar 2010 Deilig med fine treningsøkter! Og morro med date! Han har peiling på styrke altså? Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 16. januar 2010 #188 Del Skrevet 16. januar 2010 Så fin fremgang du har hatt! Ser det tydelig på bildene, det må være kjempemoro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. januar 2010 #189 Del Skrevet 19. januar 2010 Btw. Daten min :rødme: sa jeg måtte trene fitness på armene istede for styrke. Så nå må jeg øke til 12 reps x 3 ganger. Dette blir så kjipt! Men men. Er genetisk bredskuldret, så må vel ta hensyn til det når det gjelder treninga. rumpe og lår fikk jeg fremdeles lov å kjøre 5x5 på :rødme: Du blir nok sterkere av å kjøre 12x3 også. :klø: Men hvorfor skal du ikke kjøre 5x5 på overkropp hvis du har lyst? Mener han at du bør bygge mer masse der? For 10-12 reps er ofte der man legger seg hvis man ønsker å øke i masse men ikke vil tenke direkte maksstyrke i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 20. januar 2010 Trur han mener at jeg bør passe meg, siden jeg er så bredskuldret. Kan fort bli seende for svær ut trur jeg. Bygger masse ganske så fort. Har nå fått et treningsprogram fra Gympartner.no. Et ganske heftig program. Som er mindre baseøvelser enn mitt foregående program. Så nå trur jeg at jeg skal teste det. Har virkelig lyst å miste de siste kiloene fort. Nå er jeg forresten tilbake fra en kanontur. Huff, gruer meg litt til å trene i morgen. Men har dansa bra mye de siste 4-5 dagene. Såpass mye at jeg kjenner det i ryggmusklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 20. januar 2010 Deilig med fine treningsøkter! Og morro med date! Han har peiling på styrke altså? Spennende! Han er superveltrent og deilig. Føler meg skikkelig dvaskete ved siden av ham Nå harn tatt helt av på treningen ihvertfall. Men det spørs fremdeles om han er noe interessert i noe mer med meg. Er så vanskelig å forstå seg på ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. januar 2010 #192 Del Skrevet 20. januar 2010 Uansett morro og spennende da! Noen du mötte på trening eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei, det er en gammel flamme. En som er altfor fin for meg den nå 8 år senere, men vil han ikke så har jeg flere jeg kan utforske kjemien med! Digger kjemi Er et fint fag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. januar 2010 #194 Del Skrevet 20. januar 2010 Ingen som er for fin for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. januar 2010 #195 Del Skrevet 22. januar 2010 Trur han mener at jeg bør passe meg, siden jeg er så bredskuldret. Kan fort bli seende for svær ut trur jeg. Bygger masse ganske så fort. Har nå fått et treningsprogram fra Gympartner.no. Et ganske heftig program. Som er mindre baseøvelser enn mitt foregående program. Så nå trur jeg at jeg skal teste det. Har virkelig lyst å miste de siste kiloene fort. Du vil i alle fall ikke blir mindre over skuldrene av å kjøre 12x3 Du er innenfor belastningsområdet for hypertrofi med 12 reps, så skuldre blir det nok lell. Personlig ser jeg ikke noe problem med det, bredere skuldre og rygg gjør at midjen ser smalere ut. Du må nesten bare regne med å vokse i størrelse hvis du vil trene styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 27. januar 2010 Det gjør jeg Lucy, har allerede fått en mye finere rygg. Nå har det vært så lite trening på meg. Bare mandag. Jeg må få trent jaffal torsdag og fredag. For det er straks avgårde på jobb og der har jeg ikke like bra utvalg i utstyr. Men nå er det kurs og kos med kollegaer som står for tur. I morgen skal det veltes i dårlig samvittighet og trening istede Forrige uke var den eneste uka jeg ikke har trent i det hele tatt. Men hadde heldigvis ikke lagt på meg i løpet av uka. Nå håper jeg det løsner snart. Har hatt litt for mange dager der jeg ikke har vært flink. Selv om 2 av ukene i januar var helt max så har jeg så sykt dårlig samvittighet for uka som var! Men, det går nå på fram, ser mye bedre ut. Bare litt til nå så er jeg faktisk fornøyd med vektnedgangen. Spent på veiing på lørdag!! Etter mensen! Kanskje jeg har gått ned enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2010 #197 Del Skrevet 29. januar 2010 Innom for å si god helg til deg Wildily! Håper morgendagens veiing gir kjemperesultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. februar 2010 #198 Del Skrevet 7. februar 2010 Wildlily? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #199 Del Skrevet 8. februar 2010 Hihi, lenge siden jeg har vært her inne nå. Men forrige uke trente jeg 5 ganger! 4 av de var øktene ihht det nye programmet. Er så spent på resultatene når jeg kommer hjem fra jobb. Har fremdeles 9 dager igjen her å trene på. Skal gjøre litt hver dag, så krysser jeg fingrene for ekstra bra resultater når jeg kommer hjem igjen. Daten tar opp mye av tenketiden min... Rart det der med mannfolk. Men han skal ikke få ødelegge for treningsmotivasjonen min! Blir nok å henge endel mer her inne når jeg kommer hjem fra jobb igjen. Gleder meg allerede til jeg har tid igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefer Skrevet 9. februar 2010 #200 Del Skrevet 9. februar 2010 Virkelig motiverende lesning dene dagboken din. Helt knallbra jobbet. Du har helt tydelig funnet noe som fungerer for kroppen din! Bravo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå