Gå til innhold

Er de fleste menn som besøker Kvinneguiden homser?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

spurte samboer om han kunne tenke seg å gå inn på KG,og han ser ikke hvorfor menn skal inn på noe som heter KVINNEguiden, og vi begynte å se for oss situasjoner med f.eks en one night stand hvor dama låner mannens pc neste dag (det finnes da nerder overalt som må sjekke facebooken sin) og da så at KG var et ofte besøkt nettsted for han... ja hvordan ville dere reagert? Jeg ville syntes det var merkelig. Akkurat som enkelte av venninnene mines kjærester som orker å sitte og høre jentegjengen sitte og kakle og tilogmed engasjere seg i jentegreiene det prates om, det er noe som skurrer der.

Jeg er da ikke uhøflig og forlater leiligheten om samboersken har et par venninner på besøk, og de kakler.

Så da er jeg vel homo da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannfolka her inne synes antakelig det er morsommere å diskutere med jenter på en jenteside, enn å diskutere foppall, bil og kvinnfolk? Trenger ikke være homse for det...

(Jeg mistenker også enkelte for å like og henge her inne på et typisk jentested for å hovere med sin maskuline overlegenhet i enkelte temaer som jenter kanskje ikke er så interessert i eller inne i. De møter kanskje mindre motstand her enn på et mannfolkforum?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Mannfolka her inne synes antakelig det er morsommere å diskutere med jenter på en jenteside, enn å diskutere foppall, bil og kvinnfolk? Trenger ikke være homse for det...

(Jeg mistenker også enkelte for å like og henge her inne på et typisk jentested for å hovere med sin maskuline overlegenhet i enkelte temaer som jenter kanskje ikke er så interessert i eller inne i. De møter kanskje mindre motstand her enn på et mannfolkforum?)

Tja, jeg har ikke behov for å diskutere så busta fyker eller å måtte vinne diskusjoner liksom...

Og ja det kan være morsomt å hovere litt i temaer som damer generelt er dårlige i, altså bil og fotball.

Ellers er jeg veldig interessert i temaer som jentene kan mye om også, klær, mote osv. Og sexdebatten.

Jeg deltar gjerne i debatter om stay-ups, underskjørt, hvilke topper som passer til hvilket skjørt, hofteholdertyper osv. Jeg er veldig interessert i sånne "jenteting" og liker godt forumet deres!

Godt å slippe å høre kun om bil, fotball og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Hva tror dere? :fnise:

Hva andre menn her inne er (homser eller hetero) interesserer meg ikke (selv om man nok kan få inntrykk av begge deler).

Jeg vet bare hvor jeg selv befinner meg, og det er vel så langt vekk fra homse som det går an å komme... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste menn som besøker KG er homser. Det er derfor klesforumet er fylt opp til randen av gutter med knekk i håndleddet.

Lol. Hvorfor faen skulle homser brydd seg om feite, ekstreme og skrullete damer?

Menn som benytter seg av internettfora er avvikere, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er lærerikt å se kvinner i full utfoldelse på slike forum. Er ikke homse, og jeg tror heller ikke jeg er noen avviker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol. Hvorfor faen skulle homser brydd seg om feite, ekstreme og skrullete damer?

Menn som benytter seg av internettfora er avvikere, uansett.

Nysgjerrig jeg nå.

Er du dame og,ifølge din egen definisjon,feit,ekstrem og skrullete?

Eller er du mann på et internettforum og,ifølge din egen definisjon,

en avviker? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig jeg nå.

Er du dame og,ifølge din egen definisjon,feit,ekstrem og skrullete?

Eller er du mann på et internettforum og,ifølge din egen definisjon,

en avviker? :rolleyes:

:fnise::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...