Gå til innhold

Er de fleste menn som besøker Kvinneguiden homser?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Hva tror dere? :fnise:

Nei, tenker ikke om de at de er homofile.

Har du noen eksempler og indikatorer som illustrerer det du antyder, annet enn en fnise-smiley?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenker ikke om de at de er homofile.

Har du noen eksempler og indikatorer som illustrerer det du antyder, annet enn en fnise-smiley?

Sjekk ut noen av trådene her inne på Seksualitet. Hint: Tråden som spør om menn ville ha sugd av en annen mann. Det finnes flere tråder. Mange closet cases. Ikke det at jeg er sjokkert eller overrasket eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok noen av innleggene (fra menn) i enkelte tråder skal tas med en klype salt, noe ironi som folk ikke skjønner + noen diktere. Tror jeg.

Noe høres litt for usannsynlig ut.

Men uansett tyder det på at det er mange menn her som i hvertfall ikke er helt hetero for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok noen av innleggene (fra menn) i enkelte tråder skal tas med en klype salt, noe ironi som folk ikke skjønner + noen diktere. Tror jeg.

Noe høres litt for usannsynlig ut.

Men uansett tyder det på at det er mange menn her som i hvertfall ikke er helt hetero for å si det sånn.

Med andre ord - closet cases. De færreste ville vel tullet og snakket om sånne ting med sine heterofile kamerater, men her kan de være 100% anonyme. Tror det pirrer dem litt ekstra at de møter "likesinnede".

Jeg tror også (ærlig talt) at de færreste heterofile menn hva Kvinneguiden er, så egentlig er det logisk at det er flest biseksuelle/homofile som tar veien innom hit. Selv om jeg egentlig ikke skjønner helt hva de gjør her heller... Kanskje det er mote eller noe annet som fører dem hit. Hva vet jeg....

Kanskje Kvinneguiden burde blitt et sjekkested for homofile?

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det noen i hele verden som har nytte av å diskutere sex og samliv med kvinner må det da være heterofile menn? :huh:

Pøh, så klart det er homser! Dere er homser hele gjengen. HOMSELØWE!

Heterolfile menn, my ass...

:fnise:

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også (ærlig talt) at de færreste heterofile menn hva Kvinneguiden er

Kvinneguiden befinner seg enn så lenge under Edda Media-paraplyen, sammen med f.eks. det nokså omfattende tek.no-nettverket - som huser en klar overvekt av heterofile menn i alderen 16-30. En betydelig andel av disse er nok fullt klare over at kvinneguiden eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også (ærlig talt) at de færreste heterofile menn hva Kvinneguiden er, så egentlig er det logisk at det er flest biseksuelle/homofile som tar veien innom hit. Selv om jeg egentlig ikke skjønner helt hva de gjør her heller... Kanskje det er mote eller noe annet som fører dem hit. Hva vet jeg....

ROFL, om man leser trådene her skrevet av menn peker de som regel til at de ønsker kvinners mening om str. på utstyr, hva kvinner liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
ROFL, om man leser trådene her skrevet av menn peker de som regel til at de ønsker kvinners mening om str. på utstyr, hva kvinner liker...

Nettopp, alle vet jo at menn som bryr seg om hva kvinner liker er homser. Ekte mannfolk bryr seg døyten om hvordan dama har det i senga, bare han kommer etter 3 sekunder og da helst langt ned i ganen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biseksuelle og homofile menn er nok i en majoritet, ja.

ja det ser faktisk sånn ut. Jmf. seksualitetstråden.

Ikke så rart kanskje, tror de er mer opptatt av fashion, mote o.l. enn heteromenn er.

Hadde det f.eks. vært et rent forum for fotballdiskusjoner eller traktor- og bilmek. så tipper jeg andelen av lesbiske kvinner hadde vært høyere enn snittet også.

Mulig jeg er veldig fordomsfull nå men jeg tror faktisk det er litt sånn. Men selvsagt ikke på langt nær alle da. Og jeg dømmer ikke folk etter f.eks. utseendet eller væremåte.

Men det ser i hvertfall ut som det er mange menn her som er litt nysgjerrige på andre menn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tror dere? :fnise:

Nei, noen er jo samboere osv. Skriver de at de er. Hva er problemet? En homofil ville aldri rakket ned på kvinner slik som de som utgir seg som menn her gjør.

Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende mange menn her er superelskere, i følge dem selv. Skjønner nesten ikke når de får tid til å gjøre de aktivitetene de skryter av her inne. Og ville en reell superelsker vært her inne og fortalt og belært? Jeg tviler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...