Gå til innhold

Er de fleste menn som besøker Kvinneguiden homser?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er ikke godt å si hva disse "mennene" er for noe.

Har inntrykk av at det er for det meste bitre kvinnehatere eller wannabe-casanovaer av det mannlige kjønnet her, det er omtrent like kvalmt begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke godt å si hva disse "mennene" er for noe.

Har inntrykk av at det er for det meste bitre kvinnehatere eller wannabe-casanovaer av det mannlige kjønnet her, det er omtrent like kvalmt begge deler.

Ja, og hvordan kan det ha seg at slike udyr oppstår i et samfunn med så mange sympatiske snille jenter som bare belønner hyggelige gutter og straffer playerne? Det skulle jo ikke være særlig gode vekstvilkår for noen av disse typene i et samfunn som vårt, skulle det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord - closet cases. De færreste ville vel tullet og snakket om sånne ting med sine heterofile kamerater, men her kan de være 100% anonyme. Tror det pirrer dem litt ekstra at de møter "likesinnede".

Jeg tror også (ærlig talt) at de færreste heterofile menn hva Kvinneguiden er, så egentlig er det logisk at det er flest biseksuelle/homofile som tar veien innom hit. Selv om jeg egentlig ikke skjønner helt hva de gjør her heller... Kanskje det er mote eller noe annet som fører dem hit. Hva vet jeg....

Kanskje Kvinneguiden burde blitt et sjekkested for homofile?

:yvonne:

Jepp. Det pirrer meg å møte likesinnede, vi utveksler homoerfaringer med hverandre.... Tror det er mange deilige sexy menn her :yvonne:

Og så liker jeg dameklær også da :) Herlig å finne inspirasjon til mitt neste innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror ikke homofile har så stor grunn til å surfe på KG..

Lolz, samme tenkte jeg.

Hvorfor skal de være interesserte i hva som foregår i kvinnehoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller liten rolle hva for slags stjerter kompassnåla mi peker mot. - Jeg bruker kvinneguiden som prevensjonsmiddel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Halvgammel mann (30+)

Skjønner ikke hvorfor det kommer såpass mange "kvinnefiendtlige" svar liksom fra menn. Det er da kvinnenes forum som vi menn får lov til å besøke når vi vil. Og jentene er da så hyggelige og snille mot mannegjestene her atte....

Skrives mye bra her om familieproblemer, sex, natur & vitenskap og mye mer. Det er ikke bare klær, sminke og mote. Og man må ikke være homo for å besøke dere. Heller ikke kvinnehater.

Et hyggelig forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest G-punkt-mannen
Jepp, jeg tipper de er homser innerst inne, og bare ikke har fått skikkelig kontakt med homoen i seg.

Nå fikk jeg underlige bilder i hodet av en mann med en rompedildo som prøver å få skikkelig kontakt med homoen "innerst inne" i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare litt utforsking av sex menn i mellom, må ikke være homse av den grunn. De er bare nysgjerrige og kåte på å prøve det sammen med andre menn. Vanlig i mange kulturer det, husker gamle Hellas f.eks.

Det er sikkert bare spennende og nokså uskyldig. Det foregår i parker, svømmehaller etc. over hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Det er jo bare litt utforsking av sex menn i mellom, må ikke være homse av den grunn. De er bare nysgjerrige og kåte på å prøve det sammen med andre menn. Vanlig i mange kulturer det, husker gamle Hellas f.eks.

Det er sikkert bare spennende og nokså uskyldig. Det foregår i parker, svømmehaller etc. over hele verden.

Godt gjort å holde koken når du har levd så lenge :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest han Belladonna svarte
Godt gjort å holde koken når du har levd så lenge :ler2:

Godt gjort å holde KUKEN når jeg har levd så lenge mener du vel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Godt gjort å holde KUKEN når jeg har levd så lenge mener du vel? :ler:

Haha, jeg tenkte det samme like etter at jeg hadde postet innlegget. Kanskje jeg er en utlending som ikke kan si norsk u :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tenkte det samme like etter at jeg hadde postet innlegget. Kanskje jeg er en utlending som ikke kan si norsk u :fnise: .

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Kan bare svare for meg selv. Jeg er 100% hetrofil. Jeg er paa forumet her fordi jeg synes at det er det beste forumet for enkelte tema, spesilet mellommenneskelige relasjoner. Foretrekker andre fora for f.eks. samfunnsspoersmaal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

spurte samboer om han kunne tenke seg å gå inn på KG,og han ser ikke hvorfor menn skal inn på noe som heter KVINNEguiden, og vi begynte å se for oss situasjoner med f.eks en one night stand hvor dama låner mannens pc neste dag (det finnes da nerder overalt som må sjekke facebooken sin) og da så at KG var et ofte besøkt nettsted for han... ja hvordan ville dere reagert? Jeg ville syntes det var merkelig. Akkurat som enkelte av venninnene mines kjærester som orker å sitte og høre jentegjengen sitte og kakle og tilogmed engasjere seg i jentegreiene det prates om, det er noe som skurrer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og heterofil og jeg jobber i et "macho" yrke. Jeg kom inn på kvinneguiden gjennom et treningsforum som linket til en tråd her. Etter det har jeg vært fast bruker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...