Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Del Skrevet 22. september 2009 Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannemann Skrevet 22. september 2009 #2 Del Skrevet 22. september 2009 fått avslag fra noen nå da, vesla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Del Skrevet 22. september 2009 fått avslag fra noen nå da, vesla? Nei... Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, og alle damene på diskusjon.no og spesielt nintendo-forumet er lesber. Mer du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. september 2009 #5 Del Skrevet 22. september 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 22. september 2009 #6 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er kun her inne når jeg runker. Fitteguiden.no =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #7 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, vi er alle homser. Faktisk er vi lærhomser av en annen verden med sterk tilknytning til diverse s/m miljøer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. september 2009 #8 Del Skrevet 23. september 2009 Til dette emnet er det bare en ting å si. :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. september 2009 #9 Del Skrevet 23. september 2009 Hva tror dere? Menn som besøker kvinneguiden er nok mye "rart", men ikke nødvendigvis homser tror jeg. Jeg er ikke homse, men jeg er mye annet "rart" da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 23. september 2009 #10 Del Skrevet 23. september 2009 Menn som besøker kvinneguiden er nok mye "rart", men ikke nødvendigvis homser tror jeg. Jeg er ikke homse, men jeg er mye annet "rart" da. Jeg er nok også mye rart, men Homse, nix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maskulinitet Skrevet 23. september 2009 #11 Del Skrevet 23. september 2009 Menn som besøker kvinneguiden er nok mye "rart", men ikke nødvendigvis homser tror jeg. Jeg er ikke homse, men jeg er mye annet "rart" da. Har alltid fått gaydar wibe fra deg. Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lobotomer mer! Skrevet 23. september 2009 #12 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er nok også mye rart, men Homse, nix! Vist faen er du homse! Du har jo åpent innrømt at du har putta stake i kjeften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #13 Del Skrevet 23. september 2009 Vist faen er du homse! Du har jo åpent innrømt at du har putta stake i kjeften Så, så. Det er noe som heter biseksualitet. Tror jeg i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #14 Del Skrevet 23. september 2009 Vist faen er du homse! Du har jo åpent innrømt at du har putta stake i kjeften du er jo ikke rompis selv om du puler en kompis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lobotomer mer! Skrevet 23. september 2009 #15 Del Skrevet 23. september 2009 du er jo ikke rompis selv om du puler en kompis? Hahaha, syke mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 23. september 2009 #16 Del Skrevet 23. september 2009 Vist faen er du homse! Du har jo åpent innrømt at du har putta stake i kjeften Imponerende hukommelse, tar det som et kompliment. Jeg har forøvrig gjort skeivere ting enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. september 2009 #17 Del Skrevet 23. september 2009 Har alltid fått gaydar wibe fra deg. Vet ikke hvorfor Det kan vel skyldes at jeg : 1. Er på kvinneguiden. 2. Er en ivrig bruker. 3. Har en femi kjærlighetsticker. 4. Ivrig smileybruker = osv. Sikkert derfor. Jeg tenker litt motsatt jeg, opp igjennom åra er det de typiske overdrevne rambo kara og super macho folka, som viser seg å være gays etter en stund. De må vel overkompansere for å fortrenge hvordan de virkelig er, mens om man har et avslappet forhold til seg selv og at man er hetro, så kan man godt være litt femi til tider, har ikke noe behov for å være så tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #18 Del Skrevet 23. september 2009 Imponerende hukommelse, tar det som et kompliment. Jeg har forøvrig gjort skeivere ting enn som så Derfor tror jeg også trådstarter har et poeng. Eller hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 23. september 2009 #19 Del Skrevet 23. september 2009 Derfor tror jeg også trådstarter har et poeng. Eller hva tror du? Mulig det. Hvordan er det med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann45 Skrevet 23. september 2009 #20 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg aner ikke om mange her inne er homser. Men kvinnehatende kjøtthuer med for mye fritid er det ingen mangel på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå