Gå til innhold

BIPpbipP`s VitSEfoRuM 4 dE MoRZOMme..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørt i en svensk rettssal :

"Du lyver!", sa politimannen.

"Nei, det er sant, jeg var bortreist de to siste dagene i februar."

"Tøys! De to siste dagene i februar finnes ikke!" :hoho::hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tragisk dag i en liten by i Sverige da en svensk gutt hadde druknet i et lite tjern.

Noen av naboene til gutten gikk til lensmannen og ba ham tilkalle en dykker for å søke etter gutten.

Lensmannen svarte da at dykkeren først måtte få se et foto av gutten, siden gutten mest trolig vil være helt ukjent for dykkeren.

Hello,

I am a Swedish Virus.

Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.

Thank you.

Skrevet

Det var en tragisk dag i en liten by i Sverige da en svensk gutt hadde druknet i et lite tjern.

Noen av naboene til gutten gikk til lensmannen og ba ham tilkalle en dykker for å søke etter gutten.

Lensmannen svarte da at dykkeren først måtte få se et foto av gutten, siden gutten mest trolig vil være helt ukjent for dykkeren.

Hello. I am a Swedish Virus. :Hehe:

Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.

Thank you.

Skrevet

Alle barna kom hjem, unntatt Liv, hun var stiv.

Skrevet

er værre enn "virus på balansenerven"

Et nytt virus sprer seg, det kalles "arbeide". Om du får arbeide fra

noen av dine kolleger, din sjef, via e-post eller på annet vis, rør

ikke arbeidet på noe vis. Dette viruset ødelegger ditt privatliv. Om du

får viruset, følg disse instruksjonene:

1. Ta på deg jakka og ta to gode venner med deg.

2. Gå til nærmeste pub.

3. Bestill tre drinker. Når du gjentar dette 14 ganger, merker du at

arbeidet har totalt blitt slettet fra din hjerne.

Send dette virusvarslet omgående til minst fem av dine venner. Om du

ikke har fem venner,har viruset allerede påvirket deg og arbeidet

har tatt kontrollen over ditt liv.

Skrevet

En mann kom til legen og klaget over at han hadde så vondt i underlivet og i ryggen. Etter en rask undersøkelse spurte legen om mannen hadde samleie ofte.

– Tja, sa mannen, jeg koser litt med kona før og etter frokost, med sekretæren når jeg kommer på kontoret og før lunsj, med elskerinnen min i lunsjpausen, og med sekretæren før jeg går hjem. Og selvfølgelig har min kone og jeg en kosestund etter middag og en om kvelden.

– Da er det jo klart, sa legen. Smertene kommer av at De har samleie for ofte!

– Gudskjelov, sa mannen, jeg var redd for at det kom av all onaneringen!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

– Oscar har fusket, sa læreren til hans far

– Er det noe bevis for det?

– Ja, under prøven satt han ved siden av Johannes, den flinkeste eleven i klassen. Og Oscar har nøyaktig de samme svarene som Johannes. Så han må ha kikket!

– Men kan det ikke tenkes at det er Johannes som har kikket på min Oscar?

– Neppe! Se her på det siste spørsmålet. Johannes har skrevet ”Jeg vet ikke”, og Oscar skriver ”Ikke jeg heller”

Skrevet

En mann kom til legen og sa at han elsket sin kone, men at deres kjærlighetsliv ikke var som før.

– Å?, sa legen, det er nok fordi De er for fet og slapp!

– Hva skal jeg gjøre med det, spurte mannen

– Vel, sa legen, jeg vil at De skal jogge og gå 8 km hver dag! Da kommer De i god form!

Ti dager senere ringte telefonen hos legen og det var pasienten som var i den andre enden av røret.

– Har De gjort som jeg sa?, spurte legen

– Jada, sa mannen, og jeg føler meg helt fantastisk! Jeg har aldri vært i så god form før!

– Hva med kjærlighetslivet?, spurte legen. Hvordan står det til der hjemme?

– Kjærlighetslivet?? Hjemme??, ropte mannen i røret. Jeg er jo 80 km hjemmefra!!!

Skrevet

En blondine var lut lei av blondinevitser, så hun farget håret og ble brunette i stedet. På vei hjem fra frisøren kjørte hun forbi en åker der en bonde ruslet rundt blant sauene sine.

Blondinen ville undersøke om den nye hårfargen virkelig hadde gjort henne smartere, så hun parkerte, gikk bort til bonden og sa : ”Hvis jeg klarer å gjette nøyaktig hvor mange sauer du har, kan jeg få en av dem da?”

:blunke:

”Et merkelig ønske, men OK”, sa bonden.

Blondinen konsentrerte seg og sa : ”Jeg tror du har ganske nøyaktig... Ett hundre og femti sauer.”

”Jøss, helt riktig. Vær så god, ta deg en sau.”

Blondinen forsynte seg og skulle til å legge sauen i bagasjerommet da bonden sa : ”Men hvis jeg klarer å gjette nøyaktig hvilken hårfarge du egentlig har, kan jeg da få tilbake bikkja mi?” :hoho::hoho:

Skrevet

Det var en gang en blondine og en brunette som skulle se hvem som kom først ned når de hoppet utfor et stup. Hvem tror du kom først ned?

Brunetten. For blondinen måtte stoppe og spørre etter veien. :hoho:

Skrevet

En blondine følger med på favorittprogrammet sitt på radio. Det er innringerkonkurranse på gang der det blir stilt en del relativt enkle spørsmål.

Vår venn blondinen ringer inn og svarer korrekt på det første spørsmålet. Hun får så et ekstraspørsmål : ”Hva er et glassøye laget av?”

Blondinen tenker seg om lenge og vel og spør så om hun kan få noen alternativer.

Programlederen, en smule lattermild, sier som så at nei, dessverre, noen alternativer kan hun ikke få. Men hun kan få spørsmålet stilt på nytt. Hvilket hun fikk.

Blondinen tenker så det knaker men klarer ikke komme opp med noe svar.

Programlederen beklager, og må følgelig underkjenne dette som et svar.

Blondinen vil imidlertid vite hva et glassøye er laget av, hvorpå programlederen, nå en smule mer lattermild, svarer som sant er at et glassøye er laget av glass.

”Å ja, selvsagt”, utbryter blondinen, ”man skal jo kunne se gjennom det!”

Skrevet

Three blondes were witnesses to a crime, so they went to the police station to identify the suspect.

The police chief said he would show them a mug shot of someone for thirty seconds, then ask each one for a description. After showing the photo to the first blonde, he covered it, then asked her how she would recognize the suspect.

“Easy,” she replied. “He only has one eye.”

The chief was stunned.

“He only has one eye because it is a profile shot! Think about it!”

He repeated the procedure for the second blonde and again asked how she would recognize him.

“He only has one ear,” was her answer.

“What is the matter with you people?!? It is a profile shot! You are seeing him from the side!”

He repeated the procedure for the third blonde, then said, “How would you recognize the suspect? Now think before you give me a stupid answer.”

After viewing the photo, she thought for a minute, then said, '”He's wearing contact lenses.”

:heiajente::heiajente::heiajente: This took the chief by surprise. He looked real hard at the picture and couldn't tell if the suspect had contacts or not, so he went into the database and looked at the report. Sure enough, when the mug shot was taken, he was wearing contact lenses! He went back to her and asked, “How could you tell he was wearing contact lenses? Nobody else here in this precinct saw that!”

“Well,” she said, “he can't wear regular glasses with only one eye and one ear, now, can he?” :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

A blonde, redhead, and brunette were looking at a dictionary for the hardest words they knew.

:smilejenta: :heiajente: :brunette:

The brunette's word was quizzical.

The redhead's word was photosynthesis.

The blonde's word was dick.

Skrevet

Death in the family

One day, a blonde's neighbour goes over to her house, sees the blonde crying, and asks her what happened.

The blonde said that her mother had passed away.

The neighbor made her some coffee and calmed her down a little and then left.

The next day the neighbor went back over to the house and found the blonde crying again.

She asked her why she was crying this time.

"I just got off of the phone with my sister, her mother died too!" :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Kriminell blondine

Ei blondine var i dype finansielle problemer og bestemte seg for å kidnappe et barn og kreve løsepenger.

Hun gikk til en park og kikket seg ut en liten gutt som hun lurte med seg bak et tre.

:smilejenta: ”Dette er en kidnapping”, sa hun, ”stå helt stille!”

Hun tok frem en lapp og rablet følgende ned :

Jeg har kidnappet din sønn. Legg 200,000 kroner i en brun pose bak eiketreet i parken før klokken 07:00 i morgen. Hun signerte lappen med "Blondinen", ga den til guttungen og ba han gå rett hjem og levere den til moren sin.

:blunke: :blunke:

Neste morgen gikk blondinen ned til parken og fant en brun pose ved eiketreet med kr 200.000,-.

Sammen med pengene lå det en lapp der det sto :

”Her er pengene dine. Jeg kan ikke fatte at du kan gjøre slikt mot en annen blondine.” :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Solbrent til bryllupsnatta

For å forberede seg til bryllupsnatten med sin utkårede, en vakker blondine, ville han få litt farge på kroppen. Han gikk ut på verandaen sin og la seg i solsengen. For å unngå å få skille, tok han like godt av shorts og det som under var. Uheldigvis sovnet han, og om langt og lenge våknet han rimelig solbrent på redskapen sin. I frykt for at dette skulle ødelegge bryllupsnatten smurte han den inn i tykke lag med fuktighetskrem.

Etter bryllupet dro brud og brudgom hjem til deres nye villa og inntar sengen. Men mannen var veldig sår så han fant på en unnskyldning for å gå på kjøkkenet. Der tok han ut en melk fra kjøleskapet og helte i et stort glass. Deretter dyppet han sitt solbrente medlem opp i glasset, og fikk en umiddelbar avkjølning og smertedemper.

Hans blonde kone lurte imidlertid hva som tok så lang tid, så hun gikk ut på kjøkkenet til ham og fikk se han med redskapen godt dyppet ned i glasset med melk.

”Aha”, utbrøt blondinen. ”Jeg har alltid lurt på hvordan dere lader de der!” :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Tatt på fersken

Tre jenter, en blondine, en brunette og en rødtopp, jobber i samme firma for en felles, kvinnelig sjef som alltid går tidlig hjem.

”La oss gå tidlig hjem i morgen”, sier brunetten. ”Sjefen finner aldri ut av det”

Som sagt, som gjort. Neste dag drar alle tre fra jobb rett etter sjefen.

Brunetten drar på bar, rødtoppen får gjort litt ekstra husarbeid og blondina drar hjem og oppdager at mannen hennes har sex med sjefen!

Hun sniker seg ut av huset og kommer tilbake til vanlig tid.

”Det må vi gjøre igjen”, sier brunetten dagen etter. ”Aldri i livet”, sier blondinen. ”Jeg ble nesten tatt på fersken, jo!”

Skrevet

Legeundersøkelse

En yppig blondine hadde tenkt å bli flyvertinne, og da måtte hun først gjennomgå en grundig legeundersøkelse.

Legen lyttet på henne, tok hjerteprøver og kontrollerte syn og hørsel før han sa : ”Så vil jeg gjerne titte på en liten sak som er årsak til mye elendighet.”

Piken rødmet kledelig og begynte nølende å ta av seg trusen. ”Ikke tull”, sa legen irritert, ”Rekk ut tungen..” :briller:

Skrevet

Legeundersøkelse

En yppig blondine hadde tenkt å bli flyvertinne, og da måtte hun først gjennomgå en grundig legeundersøkelse.

Legen lyttet på henne, tok hjerteprøver og kontrollerte syn og hørsel før han sa : ”Så vil jeg gjerne titte på en liten sak som er årsak til mye elendighet.”

Piken rødmet kledelig og begynte nølende å ta av seg trusen. ”Ikke tull”, sa legen irritert, ”Rekk ut tungen..” :briller:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho: Behjelpelig blondine

Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden. Ut av bilen hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på.

Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier: ”Hei jeg heter Lise og lasten din renner ut!”

Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i neste lyskryss glir Micraen igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på.

Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: ”Hei jeg heter Lise og lasten din renner ut!”

Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen..

Atter en gang hopper blondinen ut av Micraen, løper rundt og banker på.

Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen: ”Hei jeg heter Lise og lasten din renner ut!”

Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micraen.

Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micraen.

Han banker på vinduet til førerdøren og når blondinen lukker opp sier han: ”Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien!” :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...