bippbipp Skrevet 15. august 2003 Forfatter #61 Skrevet 15. august 2003 Jeg er på jobb, og det går bare ikke å legge seg nedpå her Å, beklager, Murmeldyret, det visste jo ikke jeg da. :D Da håper jeg du blir bedre i magen. ikke noe godt å ha fullt av gass der nei. Ha fortsatt en fiiiin natt...
Nile Skrevet 17. august 2003 #62 Skrevet 17. august 2003 Samtlige uttalelser fra Valgerd Svarstad Haugland.Og gliset hennes. Bare det å se henne på tv gjør meg ... blæh!
bippbipp Skrevet 17. august 2003 Forfatter #63 Skrevet 17. august 2003 Samtlige uttalelser fra Valgerd Svarstad Haugland.Og gliset hennes. Bare det å se henne på tv gjør meg ... blæh! Einige med du, hehe.. :hoho: Det verste er at jeg har en venninne som er utrolig lik Valgerd av utseende..Uff, stakkars.. ???????
Gjest Madam Felle Skrevet 17. august 2003 #64 Skrevet 17. august 2003 Jeg blir irritert på folk som bare skal provosere :evil: :evil: :evil: og at jeg selv lar meg bli provosert :evil: :evil:
Gjest Kira Skrevet 17. august 2003 #65 Skrevet 17. august 2003 Folk som aldri kommer til saken når de skal fortelle noe.
Lilly Skrevet 18. august 2003 #66 Skrevet 18. august 2003 Synd at det blir feil å irritere seg over at folk skal irritere seg over alt mulig......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå