Gå til innhold

Hva IrriTeRer Deg MeSt???


bippbipp

Anbefalte innlegg

aT dU SkRiVeR MeD SToRe Og SmÅ BoKsTaVeR oM HvErAnDrE!

Der tok du mitt punkt! :wink:

Andre ting som irriterer meg:

- Skrivefeil

- Smatting

- At folk har på tastelyden på på mobilen, samtidig som de trykker som galninger...

pip-pip-pippipPIIP-pip-PIP-piiip :-? :evil:

- Rasister

- Respektløse folk

- Programmer som klikker på dataen. :frustrert: ALLTID når jeg trenger de mest! Aaargh :x (Et par som nettopp bestemte seg for å ødelegge dagen min...)

Ellers prøver jeg å la være å irritere meg over ting...går ikke så veldig bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, ENIG I AT "MOBILMISBRUK" ER GRUSOMT IRRITERENDE..

Og folk som skriker(unnskyld).. :ler::ler:

Er jeg sammen med familie eller venner, hos lege, tannlege osv. skrur jeg enten av mobilen eller setter den på lydløs. Så får jeg heller ringe vedkommende opp igjen om noen ville ha tak i meg. Det går oxo an å sende en mld. Nå i august er det jo t.o.m gratis å sende mmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aT dU SkRiVeR MeD SToRe Og SmÅ BoKsTaVeR oM HvErAnDrE! :hoho:

-Minnie-tråder......nå er jeg bare

Hehe...der kan du se, for meg så er ikke det noe problem, at noen sKRiveR med sTOre og sMå bokstaver om hverandre...men noen av mine irritasjonsmomenter kan jo virke helt latterlige for deg, ikke sant?? :ler::heiajente::heiajente:

Heldigvis er vi alle forskjellige..tenk om alle gikk rundt og ergret seg for akkurat de samme tingene...pes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir meget vred når jeg er langt inne i hodet og holder på med noe der, og så blir avbrutt. Jeg finner ikke alltid tilbake til hva jeg holdt på med - hodet mitt er litt rotete, kanskje jeg skulle rydde litt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jaja.. Det er vel ingen annen løsning enn at vi to får hate hverandre, da.. :sjarmor::ler:

Nå har jeg ENDELIG fått tak i den jeg skulle ha tak i (etter TRE timer) og er det RART jeg er IRRITERT? Hun lovte å spandere kinobilletten siden hun var så sløv, så da ordner det jo seg på en måte da :sjarmor::kul:

:hoho::hoho::hoho: nei er ikke rart du er irritert :hoho: glad det ikke er meg :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempeirritert av at bilisten foran meg holder fartsgrensen enda han veeet at jeg har dårlig tid.

Han vet jo det når jeg ligger på hengerfestet hans da vel?

:evil: :evil: :evil:

Og så blir jeg irritert over unger som skriker på bussen i rushtiden - hva pokker har de der å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kjempeirritert av at bilisten foran meg holder fartsgrensen enda han veeet at jeg har dårlig tid.  

Han vet jo det når jeg ligger på hengerfestet hans da vel?

:evil:  :evil:  :evil:  

Og så blir jeg irritert over unger som skriker på bussen i rushtiden - hva pokker har de der å gjøre?

Som jeg skulle sagt det selv. Og hva gjør mammaene/pappaene da, ja nettopp, de gjør ingenting som regel, hysjer ikke, bare ser fårete ut. De er vel vant til skriking og sutring da. Mine 2 barn er teenagere nå, men det kjennes ut som en hel liten evighet siden de var små..men kan ikke huske at noen av dem skrek og maste nå vi var ute..Men den tålmodigheten jeg mangler i dag tror jeg ble brukt opp da barna var små. Da var jeg en god mor da... :ler: men nå....tenåringer er ikke til å spøke med.. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aT dU SkRiVeR MeD SToRe Og SmÅ BoKsTaVeR oM HvErAnDrE! :hoho:

-Minnie-tråder......nå er jeg bare

Fullstendig enig!

... og så folk som kommer for seint. Jeg haaaaaaater å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Ingeborg!! Da er jeg sTyGt redD FOr at Vi tO ALdRI Kan bLI VEnNER...jEg båDE SkriVer huMPeTE (egentlig vet jeg ikke hvorfor,,,men nå er det bare for å irritere alle de her inne som ikke liker det, hehe)+ at jeg sOM oFTesT Er seNt uTE bÅde titT Og ofTE...meN IKke alLTid...kAN VærE Ute i gOD TId jEG OxO. visste du ikke det at fine folk kommer alltid sent og de spiser sent....VErsTE Jeg vEt eR De som ALltiD Er foR TIdliG Ute..Det eR IRriteRENdE DeT..REKkeR IKke Å Kle pÅ MEG ENGanG Før FOlK BarE TRasKeR INn. HAR DU problemer med å lese dette innlegget,så la være. Det er drøssevis av mye mer interessante innlegg her inne enn akkurat å skulle irritere seg over mine...

Det er forresten mange her som ikke kan stave riktig, og har enormt med skrivefeil...so what, ikke min oppgave å rette på dem, det er meg revnende likegyldig om de kan alfabetet eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda jadda, Madammen.. :ler::ler: gikk litt langt der kanskje, hehe...det er så lett å bevege seg utenfor kjernen og enda lettere er det å bare draaa den lengst mulig vekk fra det emnet egentlig dreier seg om. Bare spør meg, er expert, hihi... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater duster som ikke kan kjøre bil!!! Og duster bak rattet som ikke vet hva speilene er til!

OG, mannfolk som går i BAR OVERKROPP i byen!! Se å kle på dere! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

- Folk som stiller seg rett foran døren for å komme inn på t-banen før alle som skal av er gått av

- Folk med barnevogn som demonstrativt kjører inn i beina til andre når man går på fortauet

- Folk som alltid må "ta ned" andre med god utdannelse.

- Folk som automatisk er fientlig overfor folk med utdannelse og har en "du skal ikke tro du er noe"-holdning

- Folk med dårlig hygiene og som stanker intens røyk som absolutt må presse seg innpå meg på kollektivtransporten så jeg holder på å besvime

- Folk som skal ha det til at velstående mennesker automatisk er ulykkelige

- Folk som skal ha det til at folk med beskjeden økonomi automatisk er ulykkelige

- Folk som alltid sier "å, hvor seriøs og dyp du skulle være..." med forakt fordi andre snakker om noe annet enn grillpølser fra Rema og billige sydenturer

- Folk som automatisk kaller andre snobbete fordi de interesserer seg for design, kultur, interiør, filosofi, osv.

- Folk som har en dyp redsel for "dype ting" og fjaser bort alt

- Folk som er så "dype" at de aldri kan fjase

- Folk som vil legge ned alt av kollektivtransport fordi de selv har dyre biler og ikke klarer å sette seg inn i andre sine nødvendige behov

- Folk som kaller opera og jazz "finkultur", men som forventer respekt for sitt eget ekstatiske engasjement i svensktoppar og dde

- Folk som kjøper diamantbesatte toalettlokk til kr. 800.000

- Folk som forventer at du skal se en annen vei når du blir løyet midt opp i ansiktet til

- Folk som er rasister

- Folk som automatisk stempler alle andre rasister fordi man stiller kritiske spørsmål i en debatt

- Folk som har barn og sier at de skjønner ikke at alle andre ikke har barn for da er livet bortkastet. Hva skal folk uten barn gjøre da? Hoppe ut fra vinduet i 12 etasje?

- At det er dårlig luft på forelesningene på Håndverkeren (blir svimmel og ukonsentrert)

- De som gifter seg i fyr og flamme uten tanke på hva ekteskapet innebærer av juridiske spørsmål, og som etter 10 år skiller seg og sitter der ribbet igjen og spør "hva skjedde? det visste jo ikke jeg!" uten noengang å ha undersøkt

- Mødre som frarøver barna muligheten til samvær med faren. Hva er faren? En sæddonor?

- Vestlig medisin fordi de avviser alle andre alternativer blankt, men godtar dem gjerne etter en stund når det er mulig å tjene penger på dem.

- Folk som er naive og som godtar alt uten å sette spørsmål for å beholde "freden" og fordi det er beleilig

- At jeg ikke får sove om natta for tiden

- At jeg ikke kjøpte den fiiine vesken fra Coccinelle mens de fortsatt hadde den

- At ikke Legolas er virkelig :cry:

- At Skandiabanken er nede nesten hver gang jeg skal inn

- At resirkuleringsstasjonen for glass og metall er så langt unna

Tja, det var det jeg kommer på i denne omgang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som irriterer meg om dagen?

Løvblåsere. Bråkete løvblåsere. Veldig bråkete løvblåsere. :evil:

Som surrer rundt huset med et støynviå som kan sammelignes med en Harley uten eksospotte. :evil: :evil:

Og så alle som diskuterer hvem som lyver og hvem som ikke lyver på internett. Og som ikke gir seg. Og som påstår at de egentlig ikke bryr seg. Yeah right! :roll:

(synes at det er litt rart at ikke jeg er blitt outet ennå som en wannabe-ku, men det kommer nok...) :ler:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da lar jeg tvilen komme deg tilgode, men har satt ut et bittelite rykte i Donpedros sladrebok....hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som irriterer meg mest??? Jo, det skal jeg si deg: Akkurat nå er det surfende ku som ikke kan se til å gå og legge seg! (Selv om hun kanskje befinner seg på vestkysten, er det faktisk litt sent der også nå.)

Grrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...