Milly:) Skrevet 13. august 2003 #41 Skrevet 13. august 2003 Jeg blir kjempeirritert av at bilisten foran meg holder fartsgrensen enda han veeet at jeg har dårlig tid. Han vet jo det når jeg ligger på hengerfestet hans da vel? :evil: :evil: :evil: Han veeet nok det, men er du klar over hvor utrolig farlig det er å "ligge på hengerfestet" til folk? Hvis den foran av en eller annen grunn må bråbremse så får du aldri stoppet i tide. Spesielt farlig er det for den du krasjer inn i. Kanskje du skal begynne litt tidligere hvis du har så dårlig tid?
Fru Fomle Skrevet 13. august 2003 #42 Skrevet 13. august 2003 Det absolutt verste jeg vet er når folk snakker med mat i munnen og du ser det de har i munnen og på tennene og overalt.. Da kan jeg få fullstendig neller og ikke klare og få ned en bit mer. Skikkelig ekkelt! Andre ting: ¤ folk som alltid kommer for sent til avtaler (tidsstjeling kaller jeg det) ¤ folk som ligger 10 km under fartsgrensa ¤ folk som ligger på hengerfestet når jeg har god tid ¤ sniking i kø når jeg ikke får nytte av det selv ¤ plastlommer/-poser som er umulig å få åpnet ¤ folk som bare kan snakke om meg, meg og atter meg og alle mine innlegg blir glatt oversett ¤ skryting ¤ folk som bruker lassevis av smileys i innleggene sine, det er da nok med en latterkule vel Samt maaasse annet! Morsom tråd dette her!
Mathias Skrevet 13. august 2003 #43 Skrevet 13. august 2003 Hater duster som ikke kan kjøre bil!!! Og duster bak rattet som ikke vet hva speilene er til! OG, mannfolk som går i BAR OVERKROPP i byen!! Se å kle på dere! :evil: :o :o :oops: Og jeg hater damer som får meg til å miste konsentrasjonen over det jeg holder på med... 8) (Alt for mange lyktestolper langs veien også...)
Gjest Madam Felle Skrevet 13. august 2003 #44 Skrevet 13. august 2003 akkurat nå irriterer det meg at jeg er blitt helt opphengt i denne siden, og får ikke lest et kløyva ord til min eksamen :evil: Men men på dne andre siden er det vel bare til å ta seg selv i nakken å begynne, men grrr må jo bare må jo bare hele tiden :evil:
Gjest Elisabethen Skrevet 13. august 2003 #45 Skrevet 13. august 2003 Ting som irriterer meg: Folk som ikke har skjønt rulltrappreglene (stå til høyre, gå til venstre) Alle småbarnsfamilier med vogner og ballonger på kjøpesentra på lørdager (de som er i sv.skapspermisjon kan vel handle hvilken som helst dag i uka!?) Eldre mennesker som sniker i køen og tror det er deres rett. Folk som uttaler seg om ting de ikke vet noe om Nei, nå må jeg slutte, kjenner at irritasjonen bygger seg opp her.
Retz Skrevet 13. august 2003 #46 Skrevet 13. august 2003 Jeg kom på en ting til: Alle de Minnie-relaterte trådene som startes på KG for tida. Særlig dem som ikke gir noen pekepinn på innholdet i overskrifta.
xeyes Skrevet 13. august 2003 #48 Skrevet 13. august 2003 Og jeg hater damer som får meg til å miste konsentrasjonen over det jeg holder på med... 8) (Alt for mange lyktestolper langs veien også...) Jeg VISSTE det var deg!! :ler:
Kreps Skrevet 13. august 2003 #49 Skrevet 13. august 2003 Hva som irriterer meg? tja trenger jeg å si det :-?
LilleBille Skrevet 13. august 2003 #50 Skrevet 13. august 2003 .. akkurat nå... store og små bokstaver om hverandre i overskriftene.. .. og at dere hele tiden tar fra meg Ordet... :evil:
Barbie Skrevet 14. august 2003 #52 Skrevet 14. august 2003 At det er natt,og jeg burde vært i køya for lengst! :evil:
Gjest Candyfloss Skrevet 14. august 2003 #54 Skrevet 14. august 2003 Gutter som sjarmerer meg i senk... forteller meg at de har hatt følelser for meg lenge... og lar det være opp til MEG å gjøre noe med det... :evil:
Gjest Tristessa Skrevet 14. august 2003 #55 Skrevet 14. august 2003 Folk som lar meg vente på middag når jeg er sulten, og folk som smatter. Pubertale fjortisgutter med brekete stemmer, disgusting svetteeim rundt seg og tonnevis med kviser i ansiktet. Er fremdeles irritert på grisemenn som hoier når jeg drikker Guiness, og jeg vil ha fremdeles ha rompen min i fred når jeg står ved bardisken. Mange alkoholrelaterte irritasjonsmoment her, ja. Kanskje rehab er tingen?
ivanka Skrevet 14. august 2003 #56 Skrevet 14. august 2003 i dag er jeg irritert på lånekassa, og på minnie/milla som lovte å forsvinne for så å dukke opp under nytt navn. hvis jeg skal være dønn ærlig.
bippbipp Skrevet 15. august 2003 Forfatter #57 Skrevet 15. august 2003 At jeg totalt mengler selvdisiplin. Det irriterer meg skikkelig. Klarer ikke å legge meg , og klarer ikke å stå opp. At jeg blir så lett hektet på alt mulig, som f.ex KG. Eller spill. Har fullstendig spilledilla, og i perioder går det i ett, og så plutselig orker jeg ingenting lenger....faller nesten i koma. Da sover jeg en uke eller to omtrent i strekk. Har ikke sovet mer enn 2 timer p. natt nå siden i helgen. Hehe....men om dagen da...snudd om døgnet helt..ikke bra.
murmeldyret Skrevet 15. august 2003 #58 Skrevet 15. august 2003 At jeg er innmari trøtt og har så mye luft i magen at jeg holder på å forpeste meg selv her jeg sitter.
bippbipp Skrevet 15. august 2003 Forfatter #59 Skrevet 15. august 2003 At jeg er innmari trøtt og har så mye luft i magen at jeg holder på å forpeste meg selv her jeg sitter. ??????????hvorfor iallverden går du ikke bare å legger deg om du er så trøtt???????????????? luft i magen? Spis eller drikk noe som du får fart på magen av....good luck!
murmeldyret Skrevet 15. august 2003 #60 Skrevet 15. august 2003 ??????????hvorfor iallverden går du ikke bare å legger deg om du er så trøtt???????????????? luft i magen? Spis eller drikk noe som du får fart på magen av....good luck! Jeg er på jobb, og det går bare ikke å legge seg nedpå her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå