bippbipp Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Hva går deg aller mest på nervene?? En liten liste over det som gjør meg mest forbanna og som går rett inn i nervesystemet....grrrrrrrr.. 1. Mopeder som bare wrom-wrrrrrromer fram og tilbake...utenfor stuedøra mi.. 2. Basketball-sprettere utenfor(sprett-sprett,sprettt)....og selvfølgelig stopper de og spretter extra mye rett utenfor hos meg...fytte f.. 3. Alle som er utenfor med lekebil med fjernstyring...bzzzzzzbzzzzzzzbzzzzzzzzzzz(rett inn i nervebanene mine)..grrrrrr....Greit når det er småunger, da må jeg bare bite tenna sammen, men når det er teenagere eller "voksne" guttemenn, flerr dem i biter ..4.Tomme brusflasker(av plast) som ramler mot parkettgulv 5. Slurpende suppespisere...æsj.. 6. Smatting, smatting (ååå, blir kvalm) 7. Ungemas (tåler minst fra mine egne, men det finnes grenser der oxo).. 8. På t-banen.de som hele tiden sitter og klikker med en kulepenn (av-på- av-på-av-på)...åååå hodet mitt.. 9. På t-banen igjen...tomme stirrende blikk og tromming i vinduskarmen, om igjen og om igjen, ååå blir gal av sånne tomhjernede skapninger… 10. Trege folk, overalt gå og stå i kø, de som aldri blir ferdige, får så lyst til å stikke xxxx noen ganger... 11. oppsprett-reklame, den er overalt...jævla idioti.. 12. Sist men ikke minst, de som alltid snur kappa etter vinden (og dem er det dessverre svært mange av), de som aldri tør å si hva de mener, bare flyter i den store massen...Heeey, you people, live your own lives, dont hang around me all the time, fuck off!! 13. Er jeg for utålmodig??Kanskje litt premenstruell, hehe....har ihvertfall nerver så det holder... Vil gjerne høre om det er noen andre her som irriterer seg over noe av det samme, eller andre ting...hadde vært artig og høre..
Midnattsol Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 Oj! Kanskje du burde flytte ellerno? Og putte tomflaskene dine i en pose og ikke ta t-banen? - Snorking! - Småfluer! (og forsåvidt andre krypdyr/insekter som vepser, eddiser osv.) - Folk som stopper midt i inn/utgangen for å prate, helst midt i rushtiden. - Minnie-tråder. (er såå lei, snakk om noe annet please!!) - Folk som ikke holder avtaler. - Frekke folk. Tja..kommer kanskje på mer senere.
Mathias Skrevet 12. august 2003 #3 Skrevet 12. august 2003 Damer i kronisk pms som mener de har rett til å ture fram som de vil...
Gjest lurven Skrevet 12. august 2003 #4 Skrevet 12. august 2003 1 frekke folk 2 folk som ikke respekterer andre 3idioter som alltid skal ligge 10 km under fratsgrensa,hva gjør de der fartsgrensa er 10 km/t får de ikke kjørt der da? 4 andre trafikkidioter 5 folk med dobbeltmoral (kristne?) 6 rasister
Irka Skrevet 12. august 2003 #6 Skrevet 12. august 2003 Livet er for kort til å irritere seg over alt mulig dritt. Tar det som det kommer. :D
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2003 1 frekke folk 2 folk som ikke respekterer andre 3idioter som alltid skal ligge 10 km under fratsgrensa,hva gjør de der fartsgrensa er 10 km/t får de ikke kjørt der da? 4 andre trafikkidioter 5 folk med dobbeltmoral (kristne?) 6 rasister Hehe, kjører ikke bil jeg, ellers hadde nok oxo jeg vært enig med du her, like ille med folk som kjører i saaaaaaaakte fart, trak¨fikkfarlige er de oxo, hehe...ok, du sa det ..og jeg sveipet bare over ditt fantastiske, måtte du rydde unna de sinkene som drenerer alt og alle der ute et sted, hehe...so long..
Barbie Skrevet 12. august 2003 #8 Skrevet 12. august 2003 aT dU SkRiVeR MeD SToRe Og SmÅ BoKsTaVeR oM HvErAnDrE! -Minnie-tråder......nå er jeg bare så lei...!
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2003 Oj! Kanskje du burde flytte ellerno? Og putte tomflaskene dine i en pose og ikke ta t-banen? - Snorking! - Småfluer! (og forsåvidt andre krypdyr/insekter som vepser, eddiser osv.) - Folk som stopper midt i inn/utgangen for å prate, helst midt i rushtiden. - Minnie-tråder. (er såå lei, snakk om noe annet please!!) - Folk som ikke holder avtaler. - Frekke folk. Flytte ja, hehe...tror at det alltid vil være et eller annet som irriterer, uansett hvor du måtte bo Apropos folk som ikke holder avtaler, Det verste jeg vet er de som ALLTID kommer for tidlig på besøk Det er 1 ting som jeg vet irriterer mange Tja..kommer kanskje på mer senere.
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2003 Dessuten Midnattssol: Jeg har nesten sluttet å ta t-banen. Bruken bussen så ofte jeg kan...Føles MYE tryggere og er MYE mer behagelig... Der kan jeg sitte bakerst og lese i fred og ro...
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 -Smatting, og da spesielt fra fine damer som ikke har peiling på å tygge med munnen igjen ( tyggegummi spesielt) - folk som ikke overholder vikeplikten - folk som ikke bruker blinklys - folk som ikke klarer å kjøre i fartsgrensen, men bare må ligge under - folk som ikke kan kjøre i rundkjøringen - folk som kommer for sent ( men der har jeg laget meg en regel, venter i 5 minutter, blir da bare litt irritert, så bare går jeg) - tyt og mas fra ungene hele dagen, aldri 5 minutter stillhet - eksamen - folk som bare skal ha rett uansett hvor feil de måtte ta - frekke unger - folk som ikke viser repspekt - folk som smiter i køen :evil: - mannen som bare på okupere dataen til tider - ungene som bare krangler - kundebehandlere som bare må snakke ferdig privat :evil: - ekspeditører som er så treig at de ikke burde fått jobbe der - folkene som sitter på trygdekontoret, de har virkelig behov for et smilekurs - en lærer på skolen åhåhåhåhå blir sint bare jeg tenker på henne - urettferdige lærere - smelling med dører - noe jeg ikke får til, som for eksempel småputle arbeid ol - tromme på pulten med blyant eller fingeren - småsumming ( fluer, veps, ol) - ungdommer som hyler og skriker etter jeg har gått og lagt meg rett utenfor vinduet - snobbete mennesker Nei nå får jeg slutte eller så kommer noen til åa nbefale psykolog til meg, kanskje det kunne vært noe, blir jo rent av skremt over min egen liste, og den kunne sikkert vært lengre hadde jeg ikke vært redd for at noen skulle komme med en psykolog til meg.
Gjest Candyfloss Skrevet 12. august 2003 #13 Skrevet 12. august 2003 * Voksne damer som er sjalu på kvinner som er penere enn dem og lar det bli til en besettelse * Folk som ikke har med mobilen (umulig å få tak i dem!) * Folk som stirrer på deg når du trener * Folk som graver seg i skrittet på t-banen Tja... Også folk som snakker om hvor flotte tingene deres er..
Retz Skrevet 12. august 2003 #14 Skrevet 12. august 2003 Zirine stakk av med det viktigste irritasjonsmomentet mitt. Og det eneste. Kjerringbegrepet dekker det meste.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #15 Skrevet 12. august 2003 Glemte en ting folk som alltid må snakke i mobilen uansett hvor de er, eller trykke vilt på den :evil:
Gjest Candyfloss Skrevet 12. august 2003 #16 Skrevet 12. august 2003 Glemte en ting folk som alltid må snakke i mobilen uansett hvor de er, eller trykke vilt på den :evil: Vi har visst motsatte irritasjonsmomenter
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #17 Skrevet 12. august 2003 Vi har visst motsatte irritasjonsmomenter ja, men synes ikke du det er irriterende når du eventuelt er ute med noenv enner og de må ha på telefonen, enten snakke i den eller trykke vilt på den? jeg har en venninnen og hun er avhengig av telefonen sin, en dag tok jeg den rett og slett i fra henne, og fortalte at hun skulle få den tilbake når vi var ferdig med middagen, frekt kanskje, men alvorlig talt etter å ha prøvd å snakke til henne ørten ganger og hun bare må svare den og bare må ta den, og bare må sende melding, ble det nok for madammen hun lo bare av meg da, tok det med godt humør, og etter det har hun overlevert telefonen til meg de gangen vi har lunsj sammen eller er ute på byen virket
Gjest Candyfloss Skrevet 12. august 2003 #18 Skrevet 12. august 2003 ja, men synes ikke du det er irriterende når du eventuelt er ute med noenv enner og de må ha på telefonen, enten snakke i den eller trykke vilt på den? For tiden er det mer irriterende at vi har lagt planer for f.eks i dag, så sier de ring meg da, men så lar de mobilen ligge hjemme. Men jeg skjønner hva du mener, jeg har en venninne som er mer enn bare hekta. Hun har FEM mobiler og tre hustelefoner! :o :o Hun går litt over styr til tider. En gang så gikk jeg fordi hun lot meg sitte der mens hun skulle ta en "kjapp" tlf (den varte i en halvtime før jeg stakk). I ettertid har hun roet litt ned... tror nok hun blir en frivillig forsøkskanin til å skru mobilen inn i hodet
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #19 Skrevet 12. august 2003 "tror nok hun blir en frivillig forsøkskanin til å skru mobilen inn i hodet" men er enig med deg at det er irriterende at noen legger igjen mobilen når de ber deg ringe senere, men jeg kan liksom ikke bli så veldig irritert, for jeg glemmer mobilen rett som det er :oops: og da kommer jeg vel inn i kategorien du blir irritert på :oops: Det er jo ikke meningen å glemme den da, men den ligger veldig godt hjemme, forstår egentlig ikke vhorfor jeg har mobil, og det samme mener mine venninner men nå har jeg da en, og meningen min med mobilen er at skolen skal kunne få tak i meg om noe hender med mine barn, men igjen det lbir jo veldig vanskelig når jeg glemmer mobilen da :oops: heldigvis har skolen telefonnummeret til min kjære også, og han har alltid mobilen med seg
Gjest Candyfloss Skrevet 12. august 2003 #20 Skrevet 12. august 2003 men er enig med deg at det er irriterende at noen legger igjen mobilen når de ber deg ringe senere, men jeg kan liksom ikke bli så veldig irritert, for jeg glemmer mobilen rett som det er :oops: og da kommer jeg vel inn i kategorien du blir irritert på :oops: Jaja.. Det er vel ingen annen løsning enn at vi to får hate hverandre, da.. Nå har jeg ENDELIG fått tak i den jeg skulle ha tak i (etter TRE timer) og er det RART jeg er IRRITERT? Hun lovte å spandere kinobilletten siden hun var så sløv, så da ordner det jo seg på en måte da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå