Gå til innhold

har lengden på penis noe å si?


twang

Anbefalte innlegg

Hvis en mann fisker frem en mini-pikk så blir det ihvertfall ikke noe sex. Det hjelper ikke at han er motivert og har lyst hvis utstyret ikke er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_cowboy_*
har lengden på penis noe å si?

Klart den har. Jeg var vitne til et bankran hvor raneren brukte sin som våpen.

Selv har jeg lurt på om min holder til å slå ihjel naboens... nei dette er for drøyt, dropper den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du at folk er forpliktet til å slippe til noen for sex, når de ikke har lyst lenger selv? Fremmede?

Jeg synes faktisk jeg kan stå løpet ut, når jeg først har blitt med han hjem for å ha sex. Kan hende han viser seg å være en racer med fingre og tunge, og da er jo pikken mindre viktig. En av de mannfolka jeg har hatt best sex med lå jeg aldri med, og det var aldri noe savn heller.

Og det er jo uansett ikke sånn at fitta mi blir brukt opp eller går i stykker av å ha middelmådig sex. Man har jo uansett kastet bort kvelden, men hva er alternativet? Stikke hjem alene og se på tv? I tillegg til at jeg ikke forventer den fantastiske opplevelsen på en ONS uansett.

Det jeg egentlig har kommet frem til av å ha lest her inne er at hvis det gjelder et forhold betyr det mindre, hvis det gjelder ONS så betyr det mer og så lenge den ikke er liten så er alt i orden. Den trenger altså ikke være stor, bare den ikke er liten.

Dette skjønner jeg ikke. Det er da viktigere at jeg passer sammen med mannen jeg skal ha sex med resten av livet, enn en jeg bare skal ha for en kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke. Det er da viktigere at jeg passer sammen med mannen jeg skal ha sex med resten av livet, enn en jeg bare skal ha for en kveld?

Nå tenkte jeg mest på situasjonen med å bli kastet ut, jeg ser ikke for meg at to stykker som har vært "sammen" i noen uker og har sex for første gang stopper fordi jenten ikke er fornøyd der og da. Du har kanskje rett på "the long term", men det har igjen med prioriteringer å gjøre. Har man hele livet til å leke med hverandre så har man også muligheter til å få det meste til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...