Gå til innhold

har lengden på penis noe å si?


twang

Anbefalte innlegg

Ok forestill deg dette scenarioet

Du blir med en fyr hjem fra byen, alt er kjempe koselig og dere finner vegen til soverommet.

Han skrur av lyset og kler av seg, i det han er naken så skrur du på nattlyset og ser at han har en liten penis.

Ville du blitt frastøtt og dratt, eller ville du ikke tenkt så mye på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengden har mye å si. Er den veldig kort så er jeg så slem at jeg hadde sagt det og så hadde det vært det, for det er litt meningsløst. Er den veldig lang så ville jeg tenkt uff da, for det gjør som regel litt vondt. Det beste er helt normale pikker som er sånn 12-18 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengden har mye å si. Er den veldig kort så er jeg så slem at jeg hadde sagt det og så hadde det vært det, for det er litt meningsløst. Er den veldig lang så ville jeg tenkt uff da, for det gjør som regel litt vondt. Det beste er helt normale pikker som er sånn 12-18 cm.

jeg liker dem store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengden har mye å si. Er den veldig kort så er jeg så slem at jeg hadde sagt det og så hadde det vært det, for det er litt meningsløst. Er den veldig lang så ville jeg tenkt uff da, for det gjør som regel litt vondt. Det beste er helt normale pikker som er sånn 12-18 cm.

Seriøst??? Sier du til gutter at du ikke gidder å ligge med dem fordi de har for liten tiss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det finnes en tilsvarende tråd her, om ei som kastet ONS`en på dør da hun oppdaget hans lille penis. Tråden gikk over maaaaaange sider. Dessuten tror jeg muligens kanskje at det finnes et par andre penistråder her inne. Kanskje.....muligens.... :tongue:

(Ja, jeg er en smule lei disse penistrådene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder en fyr fra byen så er det klart at man kan være så overfladisk, alt er jo basert på en midlertidig tiltrekkelse og ønske om tilfredsstillelse. Man drar ikke ut på byen for å drive med veldedighet. Jeg sier ikke at gutter med små kuker ikke burde finne seg jenter på byen, kun at det er stor fallhøyde når de kler av seg foran en full jente som ikke bryr seg om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst??? Sier du til gutter at du ikke gidder å ligge med dem fordi de har for liten tiss?

Jeg gjør ikke, men jeg tar ikke med meg tilfeldige gutter hjem fra byen heller.

Men hvis jenta mener at en viss størrelse er nødvendig for at hun skal få noe ut av sexen, forventer du at hun skal ha sex bare for hans del, hvis hun ikke tror det blir deilig for henne også?

Synes du at folk er forpliktet til å slippe til noen for sex, når de ikke har lyst lenger selv? Fremmede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke, men jeg tar ikke med meg tilfeldige gutter hjem fra byen heller.

Men hvis jenta mener at en viss størrelse er nødvendig for at hun skal få noe ut av sexen, forventer du at hun skal ha sex bare for hans del, hvis hun ikke tror det blir deilig for henne også?

Synes du at folk er forpliktet til å slippe til noen for sex, når de ikke har lyst lenger selv? Fremmede?

Kanskje det beste for alle parter hadde vært å droppe hele ons-trafikken?

Det er jo sjelden vellykket uansett, har jeg blitt fortalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en tilsvarende tråd her, om ei som kastet ONS`en på dør da hun oppdaget hans lille penis. Tråden gikk over maaaaaange sider. Dessuten tror jeg muligens kanskje at det finnes et par andre penistråder her inne. Kanskje.....muligens.... :tongue:

(Ja, jeg er en smule lei disse penistrådene)

Signerer... zzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det beste for alle parter hadde vært å droppe hele ons-trafikken?

Det er jo sjelden vellykket uansett, har jeg blitt fortalt...

Som sagt tar jeg ikke menn med hjem fra byen, men jeg undrer meg over at ikke folk skjønner at noen kan ombestemme seg hvis de plutselig får inntrykk av at sexen ikke kommer til å bli bra, når de ikke har noen tilknytning til den personen.

Hvor ofte ons er vellykket, kan ikke jeg uttale meg om. Jeg går ut fra at flere synes det er verdt risikoen, i og med at de fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det beste for alle parter hadde vært å droppe hele ons-trafikken?

Det er jo sjelden vellykket uansett, har jeg blitt fortalt...

Jeg vil ikke si sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Egentlig er jeg relativt overrasket over at jenter er såpass opptatt av pikk-størrelser som det man kan få inntrykk av her inne. Jeg har alltid lest/blitt fortalt at dette er av underordnet betydning sånn ellers, helt til jeg registrerte meg her. Om man leser fora på eksempelvis Cupido eller Erotikknett er dette tema langt fra så debattert som her inne.............. merkelig.

Og - jeg er minst like overrasket over at kvinner lar seg irritere av at menn er opptatt av form og størrelse på pupper, all den tid pupper strengt tatt ikke er en avgjørende kroppsdel for god sex eller orgasmer, for noen av partene.

For øvrig støttes Purple Hazes og A.Carons synspunkter......

Og god sex er tydeligvis avhengig av stor pikk har jeg nå skjønt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg relativt overrasket over at jenter er såpass opptatt av pikk-størrelser som det man kan få inntrykk av her inne. Jeg har alltid lest/blitt fortalt at dette er av underordnet betydning sånn ellers, helt til jeg registrerte meg her. Om man leser fora på eksempelvis Cupido eller Erotikknett er dette tema langt fra så debattert som her inne.............. merkelig.

Og - jeg er minst like overrasket over at kvinner lar seg irritere av at menn er opptatt av form og størrelse på pupper, all den tid pupper strengt tatt ikke er en avgjørende kroppsdel for god sex eller orgasmer, for noen av partene.

For øvrig støttes Purple Hazes og A.Carons synspunkter......

Og god sex er tydeligvis avhengig av stor pikk har jeg nå skjønt

Litt enig, men nå er det jo en del som også sier at formen og størrelsen teller, men at det ikke er størst mulig som er poenget. Mange har jo sagt at de også foretrekker normalstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola
Litt enig, men nå er det jo en del som også sier at formen og størrelsen teller, men at det ikke er størst mulig som er poenget. Mange har jo sagt at de også foretrekker normalstor.

For all del, jeg spissformulerer litt (som vanlig) og er ikke lei meg eller noe sånt, dessuten er sexlivet mitt upåklagelig så da sier vel det sitt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og god sex er tydeligvis avhengig av stor pikk har jeg nå skjønt

Det jeg egentlig har kommet frem til av å ha lest her inne er at hvis det gjelder et forhold betyr det mindre, hvis det gjelder ONS så betyr det mer og så lenge den ikke er liten så er alt i orden. Den trenger altså ikke være stor, bare den ikke er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg relativt overrasket over at jenter er såpass opptatt av pikk-størrelser som det man kan få inntrykk av her inne. Jeg har alltid lest/blitt fortalt at dette er av underordnet betydning sånn ellers, helt til jeg registrerte meg her. Om man leser fora på eksempelvis Cupido eller Erotikknett er dette tema langt fra så debattert som her inne.............. merkelig.

Og - jeg er minst like overrasket over at kvinner lar seg irritere av at menn er opptatt av form og størrelse på pupper, all den tid pupper strengt tatt ikke er en avgjørende kroppsdel for god sex eller orgasmer, for noen av partene.

For øvrig støttes Purple Hazes og A.Carons synspunkter......

Og god sex er tydeligvis avhengig av stor pikk har jeg nå skjønt

hehe det kommer av at damene her inne antakelig er 30+ (?) og følgelig har lagt av seg alt romantisk piss. Samt trangen til å godta alt i hele verden for å bli elsket. Man oppdaget sex kun for sex sin skyld, OG kun for EGEN skyld. Og da gikk det fort i svingene fra å telle takplater til å stille krav! :gjeiper:

En mulig forklaring? (Ellers er alt under gjennomsnittet uinteressant og alt over bortkastet) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Vel, jeg har tidligere oppsummert et dusin penistråder her inne så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fortsetter her......

Gorgon - get a life! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det kommer av at damene her inne antakelig er 30+ (?) og følgelig har lagt av seg alt romantisk piss. Samt trangen til å godta alt i hele verden for å bli elsket. Man oppdaget sex kun for sex sin skyld, OG kun for EGEN skyld. Og da gikk det fort i svingene fra å telle takplater til å stille krav! :gjeiper:

En mulig forklaring? (Ellers er alt under gjennomsnittet uinteressant og alt over bortkastet) :fnise:

Så nå er altså den romantiske delen mellom to mennesker også avleggs?

Jammen går det fremover her i verden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og - jeg er minst like overrasket over at kvinner lar seg irritere av at menn er opptatt av form og størrelse på pupper, all den tid pupper strengt tatt ikke er en avgjørende kroppsdel for god sex eller orgasmer, for noen av partene.

Puppene er jo viktige for en del menns tenning, og ditto kan peniser være for noen kvinner. Jeg fikk mye ekstapoeng av kjæresten for rumpa mi, som rumpefetisjist hadde han mye mer utbytte av sex med meg pga synet og følelsen av den.

Hvis en av partene blir avtent av noe, f.eks en kroppsdel, eller en idiot av en partner som ikke kan se forbi en imperfekt kroppsdel, så blir sexen fort tam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elinrenate

så lenge det ikke er ekstreme forhold har ikke lengden noe å si. g- punktet ligger ca 6 cm inn i skjeden.

og mens vi er inne på det så burde en veltrent vagina greie å klemme rundt en blyant.

så damer burde vell ikke gå rundt å skryte av at de bare ligger med "store" menn, men heller begynnne å trene understellet.

jeg er bortskjemt med min mann da, så lett for meg å slenge med leppa.. pun not intended.. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...