Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde både FEM og BBC Lifestyle i gamleleiligheten. Nå har jeg ingen av dem, og det er teit! :sur: Jeg liker best å se på makeovers jeg da. Motepolitiet og sånn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kallte Mannen meg husmor og i dag kallte en kompis meg det samme. :fnise: JEG husmor liksom. Bare fordi jeg er inne i en periode hvor jeg rydder, vasker og pusler hjemme vil ikke si at jeg er husmor. Er nok heller det at jeg bygger rede tenker jeg. :lol:

eller kanskje du LEKER husmor? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos redebygging...

Da jeg var gravid fikk jeg det for meg at jeg måtte rydde i alle skap, der vi har håndklær, sengetøy osv.

Det måtte jo være klart til babyen skulle komme!

Det gir ingen logikk idag... :ler:

Å ellers...?

Hatt en bra dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært! :jepp:

Også 23 uker a :rødme:

Takker. Ja nå har jeg passert 23 uker. Litt rart å tenke på at det faktisk ikke er så lenge til vi får treffe den lille.

Jeg hadde både FEM og BBC Lifestyle i gamleleiligheten. Nå har jeg ingen av dem, og det er teit! :sur: Jeg liker best å se på makeovers jeg da. Motepolitiet og sånn! :jepp:

Designprogram og makeovers er herlige ting å se på. Også får jo Mannen matprogrammene sine. Så teit at du ikke får sett noen av de tingene nå. :klem:

eller kanskje du LEKER husmor? :fnise:

Kanskje det er det jeg gjør ja. :lur:

Så bra at du er tilbake med dagbok. No skal eg prøve å følge med her. :klemmer:

Så koselig at du er her også. Jeg følger med deg, selvom jeg ikke skriver så mye. :klem:

Hei vennen, har du en fin lørdag? :klemmer:

Jeg har hatt en fin helg så langt ja. :klem:

Apropos redebygging...

Da jeg var gravid fikk jeg det for meg at jeg måtte rydde i alle skap, der vi har håndklær, sengetøy osv.

Det måtte jo være klart til babyen skulle komme!

Det gir ingen logikk idag... :ler:

Å ellers...?

Hatt en bra dag?

Her rydder jeg i ting som ikke gir så mye mening å rydde i, men så er det så greit å få ryddet litt da. Blir liksom mindre rot av det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagkveld dro vi til bestis. Og ble der til i gårkveld/natt, eneste grunnen til at vi dro hjem i går var pga at bekkenet mitt ikke taklet gjestesengen hennes - ellers hadde vi blitt i natt også. Skal nemlig ut dit igjen i dag. :fnise: Fredagskvelden gikk med til å overlevere bursdagsgaver (hun har bursdag om 2 uker, men det passet å overlevere de nå) og film. Mens lørdagen gikk med til rollespilling også så vi en fantastisk sær film som heter Ascension. Vi satt igjen som spørsmålstegn alle fire. :fnise: Etter filmen dro vi hjem, kjørte kompis J hjem i samme slengen. Jeg fant sengen så fort vi var innenfor døra og det var bare sinnsykt digg for en sliten kropp og et kranglete bekken. Nå er frokosten fortært, og så fort Mannen har skiftet dekk setter vi nesa mot bestis sitt hus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Eg kunne trengt litt ryddelyst sjølv. Me "rydda" i går då svigers kom på besøk. Dvs. flytta ting frå stova til soverommet (på senga). Då me skulle leggja oss, måtte alt sjølvsagt tilbake igjen. Det blir vel same prosedyre når dei kjem igjen i dag. :fnise:

Nå har eg forresten vore på HM, så nå har me fleire like klær! :hoppe: Det blei ein grøn og ein brun genser av typen du kjøpte, og ein beige cardigan i ullblanding. Gleder meg til det er vaska så eg kan ta det i bruk. :nigo:

Elles innom med ein helge-:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har fått deg noen nye klær du også dreia. :fnise:

Vi kom hjem sent i går fra bestis. Da hadde vi bleika håret hennes to ganger og farget det i en annen farge enn den hun har hatt de siste 4 årene. Moro å holde på med sånt. Samt at hun klippet håret til Mannen, så nå er han nyklippet og fin. Må få klippet håret mitt snart jeg også, men det haster ikke ennå.

I dag skal jeg vaske klær, vaske opp og legge sammen og bort klesvasken fra fredagen når jeg kommer hjem. Og i ettermiddag/kveld er planen en tur på IKEA og kjøpe en kommode og en madrass (til barnesengen). Håper Mannen orker det siste når han er ferdig på jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...