Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med den lille, etterlengtede til dere begge! :babysmokk:

Skrevet (endret)
Den lille er helt :hjerte: ...Fikk bilde nå nettopp.

Mhm!

For ei nydelig, lita tulle. :hjerter:

Heilt fantastisk! :strix:

*sit på jobben med tårer i augene og eit stort smil om munnen*

Den nybakte pappaen vil nok måtta jaga vekk mang ein beilar i åra framover. :fnise:

Endret av dreia
Skrevet

Gratulerer så mye Nòtt :kose: Endelig er hun her :hoppe: Nyt dagene sammen! Kan tenke meg hun er fantastisk vakker :rødme:

Skrevet

Det må han nok. Min var derfor fornøyd når vår UL sa at han skulle stille med ball og ikke balltre! :fnise:

Skrevet
Det må han nok. Min var derfor fornøyd når vår UL sa at han skulle stille med ball og ikke balltre! :fnise:

:lol:

Berre han ikkje vil bli jaga med balltre av omsorgsfulle pappaer som Nóttmannen, så. :fnise:

Skrevet

Nótt vil nok få nokre sider å lesa seg gjennom når ho kjem heim frå sjukehuset. :ler:

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen :fnise:

Snakket med Mannen på telefonen nå nettopp. Fødselen hadde gått fint, men riene stoppet opp, så de ble overført til en annen avdeling for at Nótt skulle få drypp for å starte riene igjen. Men nå har alle tre det bra, og jeg hørte Nótt si i bakgrunn "jeg trykket henne ut med ren viljestyrke", så jeg regner med at hun har det fint når hun sitter og spøker i bakgrunn :fnise:

Og Vesla er virkelig nydelig ja :rødme: Men så har hun to ganske så vakre foreldre å slekte på også da :hjerte:

Jeg sa det til Mannen på telefonen, men jeg vil si det her også: Gratulerer som mamma og pappa, med den nydelige, vakre lille jenta deres :hjerte:

Skrevet
:lol:

Berre han ikkje vil bli jaga med balltre av omsorgsfulle pappaer som Nóttmannen, så. :fnise:

Det er der oppdragelsesbiten kommer inn. Det kommer ikke på tale at vår sønn IKKE skal lære seg å respektere kvinner. ;)

-------------------------------------------------------------------

Nótt så veldig sprek ut på mms'en og hun føler seg i overraskende god form. Godt naturen har edorfiner å by på, ja. :)

Tenker med de er helt forgapt i det lille vidunderet som var så ønsket. :)

Skrevet (endret)

Gratulerer så utrolig mye!! Tenk så fantastisk!!! Nå er dere mamma og pappa :hjerte:

Endret av janne84
Skrevet

Gratulerer så mye til deg og M, og velkommen til den lille! :hjerte:

Lyckans minut

Är det sant att jag håller ett ban på min arm

och ser mig själv i dess blick,

att fjärdarna gnistra och jorden är varm

och himmelen utan en prick?

Vad är det för tid, vad är det för år,

väm är jag, vad bär jag för namn?

Du skrattande knyte med solblekt hår,

hur fick jag dig i min famn?

Jag lever, jag lever! På jorden jag står.

Var har jag varit förut?

Jag väntade visst millioner av år

på denna enda minut.

Erik Lindorm

Skrevet

Gratulerer så mye til dere alle tre :)

Jeg kunne nesten ikke komme meg fort nok hjem fra jobb i dag jeg.

Nótt, jeg vil barae si at du har vært utrolig sterk og flink.

Kos dere med den lille.

Skrevet

Gratulerer så mye med Veslejenta :rødme: :klem:

Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med det lille vidunderet! :hoppe:

:hjerte:

:strix:

Skrevet

Gratulerer så masse Nótt og mannen! :strix:

Så bra at det gikk bra :klem:

Skrevet

Grattulerer til alle tre! :strix: Nå ble jeg god og varm inni meg. Begynte nesten å bli litt bekymret da det var godt så lang tid uten at jeg hørte noe.

Nå må dere slappe av og kose dere sammen, og når dere er klar for det så kommer jeg opp en tur og hilser på det lille vidunderet :Nikke:

Skrevet

:grine: GRATULERER Nótt og Nóttemannen! :strix:

Så fantastisk at alt står bra til og lille tulla er her! :rødme:

Gleder meg til å se bilde av mirakelet! :rødme:

Lykken er å være tre!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...