dreia Skrevet 5. februar 2010 #2461 Skrevet 5. februar 2010 Eg trur eg må gi meg på den tippinga, eg. Bommar så det ljomar kvar gong. :gjeiper: Men eg tippar ho er ute innan eg skal på ordinær UL om over 3 veker. (Då MÅ eg få rett! ) Fint at du fekk med deg bassengtreninga. Men dette var siste gongen! Var det reaksjonar på at du møtte opp?
Nótt Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2462 Skrevet 5. februar 2010 Eg trur eg må gi meg på den tippinga, eg. Bommar så det ljomar kvar gong. :gjeiper: Men eg tippar ho er ute innan eg skal på ordinær UL om over 3 veker. (Då MÅ eg få rett! ) Fint at du fekk med deg bassengtreninga. Men dette var siste gongen! Var det reaksjonar på at du møtte opp? Da MÅ du ha rett ja, for tre uker til går jeg nemlig IKKE. Maks 1 1/2 uke til nå - heldigvis. Jeg fikk noen reaksjoner ja, men heldigvis ingen sånne:"Har det ikke skjedd noe ennå?" Heller litt mer av den: "Huffda!!" Egentlig helt greie reaksjoner sånn sett. Håper virkelig at dette var siste gang i denne omgang ihvertfall.
dreia Skrevet 5. februar 2010 #2463 Skrevet 5. februar 2010 Da MÅ du ha rett ja, for tre uker til går jeg nemlig IKKE. Maks 1 1/2 uke til nå - heldigvis. 1 1/2 veke? Åh, eg er glad for at St Olav set igong fødsel ganske tidlig. (Er det ei veke eller 10 dagar eller noko, tru? :klø Ikkje verst reaksjonar, det då.
Nótt Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2464 Skrevet 5. februar 2010 1 1/2 veke? Åh, eg er glad for at St Olav set igong fødsel ganske tidlig. (Er det ei veke eller 10 dagar eller noko, tru? :klø Ikkje verst reaksjonar, det då. Nå vet jeg jo ikke helt sikkert hvor lenge over de lar oss gå før de vil sette oss i gang da. Skal til jordmor i løpet av helgen og da skal jeg spørre om akkurat det.
Saeria Skrevet 5. februar 2010 #2465 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville ikke tippe den 9., for det hadde vært litt vel egotripp.
Nótt Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2466 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville ikke tippe den 9., for det hadde vært litt vel egotripp. Er vel lov å tippe den 9. for det om du har bursdag da da. Da her jeg sovet i 2 timer og fy søren så deilig.
Saeria Skrevet 5. februar 2010 #2467 Skrevet 5. februar 2010 Jeg tenkte også at det hadde vært hyggelig om du slapp å gå til den 9. da.
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #2468 Skrevet 5. februar 2010 Skjønte vel egentlig det, men takler selv en slik spøk dårlig akkurat nå og i går var en veldig dårlig dag. Du er vel temmelig sliten, både fysisk og psykisk, så det er jo forståelig at ikke alle tullete kommentarer faller i like god jord alltid. Rart det der, hvordan dagsformen kan ha så mye å si for hvordan man takler ting. Jeg vet hvordan det er, for å si det sånn! Håper du får en fin helg!
Nótt Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2469 Skrevet 5. februar 2010 Jeg tenkte også at det hadde vært hyggelig om du slapp å gå til den 9. da. Det hadde vært hyggelig det ja men vil du tippe den datoen må du jo bare gjøre det. Du er vel temmelig sliten, både fysisk og psykisk, så det er jo forståelig at ikke alle tullete kommentarer faller i like god jord alltid. Rart det der, hvordan dagsformen kan ha så mye å si for hvordan man takler ting. Jeg vet hvordan det er, for å si det sånn! Håper du får en fin helg! Dagsformen har veldig mye å si ja, og jeg er ganske psykisk sliten for tiden. Fysisk varierer veldig, men ja det merkes der også nå. Merkelig hvor mye tyngre det blir når man har passert termindatoen, selvom man ikke veier så veldig mye mer.
Nótt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2474 Skrevet 6. februar 2010 Det er mye man kan lære av barn for eksempel hvor mye tålmodighet man har. ukjent
Nótt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2475 Skrevet 6. februar 2010 Holder en knapp på den 7. jeg. Den er grei du. God helg! God helg God helg til dere også jenter. Lørdag og vi skal snart på butikken. Ingenting som skjer og nå begynner jeg å føle meg litt som elefanten, dvs at jeg har leeeeeeenge igjen å gå ennå.
janne84 Skrevet 6. februar 2010 #2476 Skrevet 6. februar 2010 Nyt helgen og prøv å slapp av så godt du kan.. Lille snuppa kommer når hun er klar.. Er bare å samle krefter mens du kan
Nótt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2477 Skrevet 6. februar 2010 Hun kommer når hun er klar ja - jeg vet det, skulle bare ønske det var nå for å si det sånn, for jeg er mer enn klar nok akkurat nå.
Nótt Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2479 Skrevet 6. februar 2010 Vi får nok bare vente og se rett og slett.
Gjest Problematique Skrevet 6. februar 2010 #2480 Skrevet 6. februar 2010 Skjønner godt at du er sliten og lei Og at det er hardt å vente nå! Føler veldig med deg. Trøsten er hvertfall at det er bedre med ei som kommer over tida, enn ei som kommer for tidlig. Men du får si til henne at om hun ikke kommer snart, så blir tante M furten på henne
Anbefalte innlegg