Gå til innhold

Dixies desperate drodlerier...


Dixie

Anbefalte innlegg

Da har jeg flyttet på meg igjen.... Og fra samb, som nå da er min ex sambo, exkjærste, exbestevenn ol.... Ganske trist, men er nok det eneste riktige.

Har endelig fått kjøpt meg noe eget, bare en liten toroms men den er bare MIN!!! Har flyttet nærmere de hjemmelige trakter, men bor fortsatt på feil side av elven.... Men den er nærmeste nabo da, så det betyr at jeg har flyttet til Kjelsås.

Har styra litt med en fyr, men det gikk sikkelig på tryne. Viste seg å være den største dusten jeg noen sinne hadde møtt. Tenk å være 39 år og gjøre det slutt på SMS!!! Og så si at man angrer og at man skal komme, også bare gi f*** i å si i fra at man ikke kommer alike vel. Har ikke svart på de siste SMS eller telefoner fra han for å si det sånn....

SÅ nå er det bare meg og hesten, og sånn skal det være lenge.

OG når Lyn knuser disse bergenserene neste helg, så er livet egentlig ganske ok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Sukk, hvorfor er livet så vansklig, og hvorfor savner man en person man vet man ikke har noen framtid sammen med, og som man selv valgte å forlate.

Nå ett halvt år etter at jeg flyttet ut fra samboeren min, har jeg fått det for meg at han er mannen i mitt liv.... Har hat sjansen til å få han tilbake lenge, men når jeg først vil det så er det jo forsent. Er det derfor man vil ha de tilbake? Fordi man fotsatt vil vite at man er "de ene" og at ingen andre vil kunne ta din plass???

Et par ukloke forsøk på kontakt denne helgen har nå ført til at han synes jeg er plagsom og at jeg skal holde meg unna. Noe jeg selfølgelig respekterer, men som også gjør meg mer "besatt" på at det er han jeg vil ha....

Sukk... hvorfor er livet så vannskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Oi... Her var det lenge siden jeg hadde skrevet...

Kort oppsumering siden sist:

-Ny samboer, nytt brudd. Bor igjen alene i min fine to-roms...

-Hesten er byttet ut med en homofil Jack Russel Terrier

-Samme jobb (men kanskje ikke så lenge til)

-Nye hobbier: Dykking og innebandy... Feminin jeg. neppe

-Shoppinggalskapen når stadig nye høyder (når man kjøper LV veske fra hunden sin og gir seg i julegave, er man super singel da eller...)

-Alt for mye dating om dagen, trodde jeg hadde vokst fra det jeg men... Begynner å få en favoritt da.

Hmm, det var vel en veldig kort oppsumering... Skal prøve å bli litt flinkere til å skrive her jeg. Er så mye kaos i hodet mitt om dagen at jeg tror jeg trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, huff ja, jeg er håpløs....

Var på date med sportsfantomet i går, var sikkert veldig koselig men, æsj vet ikke helt jeg. Tror ikke helt jeg vet hvem jeg er om dagen. Kom i allefall til han, så skulle vi lage mat sammen mens vi hørte på opera (og jeg hater virkelig å lage mat, opera var ikke så ille), før vi spiste en god middag med levende lys osv. Så leste vi avisen sammen og så på en serie om Ibsen!! Ikke helt min definisjon av en drømmedate men... Skjønner meg ikke på han, for to dager siden var han over meg hele tiden, i går tok han nesten ikke på meg i det hele tatt. Ba meg ikke en gang om å sove over (det kan jo ha vært fordi jeg alltid har sagt nei, alikevel :grine: ). Er sånn typisk da, når jeg nesten har bestemt meg for å bare date en så er de ikke keene alikevel:-(

Skal spise lunch med han vif-karen i dag. ER blitt utrolig glad i han, men vet at vi ikke har noen fremtid sammen og det tror jeg han også vet inners inne. Selv om han nå sier at han tror det, så er det ikke sånn. Men er glad jeg har fått blitt kjent med han og håper virkelig han fortsetter å være min venn.

Dr. Love tror jeg rett å slett bare har forsvunnet... Var som han vif karen sa til meg, at om jeg går på date med han 5 ganger uten at det skjer noe, da gir de opp. Og det gjorde han... Ikke noe stort tap da, altså han var en fin fyr og alt det, men kjente ingen kjemi lissom. Og litt rart å ha datet såpass mye, uten at det har vært annet en en hadet klem. Jeg er jo ikke akkuratt så vanseklig å lure til sengs heller da :legrine: .

Mr. X begynner jeg egentlig bare å bli litt lei. Enten får han si hvem han er, eller la være...

og min X som jeg har deppet over så lenge... Du er en dritt og jeg er så glad jeg endelig skjønte det. Og bare slutt å send bilder av tissefanten din til meg, selv om vi hadde bra sex kommer jeg aldri til å ta i deg med ildttang igjen!!!

Sukk, må finne ut av dette guttstyret... Hvorfor skal de alltid dukke opp når jeg vil være SINGEL???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste lunch med han vif-karen i dag. ER glad jeg kan ha han som en venn, lurer på om det er det at vi aldri kan få hverandre som gjør at vi begge har så lyst??

Men har ikke hørt noe fra sportsfantomet, så bilen hans stod i garasjen når jeg kom på jobb i dag, men den var borte når jeg kom tilbake fra lunch... Sukk.. Begynner å like han jeg, sikkert fordi han ikke liker meg lenger... Føles i allefall sånn.. Gutter er noe drit, vesker er bedre.

Var innom LV i sted, de har ikke fått inn korthodleren min enda, men lovet å ringe. Så ett par andre nydelige vesker da, men har lovet meg selv å ikke kjøpe flere vesker i år... 3 stykker i julegave til meg selv (1 var fra hunden da) merkes på kontoen... Men jeg trengte de jo absolutt... Fransesco Biasa vesken måtte jeg ha, for jeg trengte en stor brun veske. Den nye Burberryen fortjente jeg og LV vesken var jo en gave (dessuten trengte jeg en ny sort stor veske) og jeg har jo ikke kjøpt noen siden jeg kjøpte den Gucci vesken i sommer så om man fordeler det på antall mnd så er det jo ikke så ille da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så mange dager til det er neste år da. Og DA kan du jo kjøpe flere vesker. *smart*

Du skal se at "den rette" dukker opp snart. Det skjer som regel ikke før man har gitt opp og sverget at man skal leve i sølibat resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har sverget på å leve i sølibat resten av livet, og det er ett kloster like ved meg. Kan nesten se fra stuevinduet mitt at nonnene tusler rundt i hagen og steller med epletrærne, også handler de snop på 7/11.... Vil også ha det slik...

Skjønner ingen ting, har aldri hatt problemer med å få gutter interessert (høres sikkert sikkelig blærete ut), men skal så mye til før jeg blir interessert... SÅ da dater jeg rundt og sjonglerer en haug med gutter mens jeg er Oslos største luremus. De synes jeg er så utatvendt, sosial, morsom osv... Men når je møter noen jeg liker, da blir jeg plutselig ussikker på hele meg, føler meg dum, aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg eller noe. Også forstår jeg meg ikke på dem...

Sånn som sportsfantomet... Som var så fjærn sist vi var sammen, ringte meg i 6 tiden i går, da var jeg sammen med en veninne så jeg kunne ikke treffe han men han skulle ringe meg litt senere så skulle vi se hva vi fikk til... Kvart over 1 i natt fikk jeg melding!!! Sukk, samme det hadde jo ikke hatt tid til å se han, men han skal jo ville se meg... Jaja, han kalte meg prinsessen sin da, er vel noe... hihi. Men han skal værsegod få ringe meg i dag....

Sukk, sitter på jobben å kjeder meg. Alle andre har tatt ferie og jeg er så lite produktiv at det burde jeg og ha gjort egentlig... Men... noen må ta telefonen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, er så frustrert..

Sportsfantomet kom innom meg på jobben for å si hei (han jobber i ett annet firma enn meg, men vi sitter i sammen bygg)... Var hyggelig og sånn men synes han er anderledes enn de først gangene vi møttes:-( Også skulle han i selskap i kveld og reiser bort i morgen, og jeg som endelig hadde tenkt å si ja til invitasjonen om å sove over, typisk..

Blir så forvirret, har liksom ingen idee om hvor jeg har han. Han tar jo kontakt og er jo han som har foreslått å treffes, samtidig så er det så mye annet rart liksom.

Nå har jeg bare lyst til å høre fra han, men jeg vet jo at jeg ikke kan det... og må bare smøre meg med tolmodighet... sukk, har lyst til å bare spørre han rett ut om hva han driver med, men det er jo altfor tidelig for det, har bare datet han 4 ganger, men f*** blir så frustrert av dette. Liker han meg eller ikke'??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, er så fyllesyk i dag.

En veninne hadde kranglet med typen i går så da måtte jeg jo stille opp på en bytur (nok en gang man er glad for å være singel...) Ble fuktig... Hørte ikke en dritt fra sportsfantomet og var furten på det. Pleier alltid ha en feeling på hva gutter vil, men han aner jeg ikke hvor jeg har:-( frustrerende

Vif-karen henten meg og fikk meg i seng, ble en forvirrende samtale, men samtidig så er vi ett ikke tema og det vet vi jo egentlig begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, har vært super klein i hele dag. Har akkuratt hatt besøk av ett par veninner som skulle låne vesker og sko til i morgen... Ble sittende å se på film, Tarantino er cool....

Har ikke hørt en dritt fra sportsfantomet i dag, er overbevist om at han har dumper meg, sukk... Hvorfor blir jeg alltid interessert når det er forsent?? Hmm, men nå skal jeg finne sengen og forsøke å få litt søvn, siste dagen i det gamle året, so har vært ett drittår!! :sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde evnen til å sove lenge jeg, men neida våkner super tidelig som alltid og har allerede rukket å kjede meg ett par timer... Lagde pannekaker til frokost, nam. Og tenkte jeg skulle jogge meg en tur, er vel søle over alt nå. Men det er bare å kle seg det:-)

Har fortsatt ikke hørt noe fra sportsfantomet, er selvfølgelig en liten mulighet for at han ikke har dekning på fjellet, men tviler egentlig på det. Nei, får se på det som en liten juleflørt og la det ligge, no big deal uansett da. Han var dessuten litt liten, snobbete, mammadalt osv... hihi

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...