Gå til innhold

Dixies desperate drodlerier...


Dixie

Anbefalte innlegg

Hmm, litt skyer på himmelen om dagen......

Solgte den ene hesten i går, ganske trist. Også blir han stående på stallen en stund. Blir rart at andre skal holde på med han og at ikke jeg kan gjøre noe med han.. Selfølgelig kan jeg kose med hann og sånn, men jeg kan jo ikke legge meg oppi det de gjør...

Også er den andre hesten syk... Ikke så veldig alvorlig da, men jeg blir helt hysterisk når han har vondt i labbene sine... Doktor Dyregod var der og så på han, og vi bøyde opp kodeleddet. utslag på opp til 0,5 grad, ikke mye men han har egentlig ikke utslag i det hele tatt!! Så nå får han medisiner og ridefri, leier på tur da. Er kos det og, men det blir en veldig dyr hund.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Er det ikke typisk at ting begynner å ordne seg på jobben når jeg har sagt opp?? Ja, ja da blir det i allefall en bra oppsigelsestid, om det er noe som heter det...

Nå skal jeg en liten tur inn til byen, så på en verdivurdering før jeg endelig får dratt i stallen! Skal prøve å sitte på hesten min i dag tenkte jeg, for han begynner å bli farlig sprek!! Er litt lettere å ha kontroll når jeg rir enn leier. Også håper jeg å få vært sammen med kjærsten i kveld!!

Hmm, renten har gått ned enda mer. Ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Jeg lider av at alvorlig tilfelle av shoppingvegring!!! Klarer ikke å handle noe, finner ingen ting jeg har lyst på!!! Hva skalj jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - ikke lett det der.

Les en bok, gjør noe annet og vips så burde tankene være mer innstillt på det de skal - nemlig bruke penger.

Evt. be med deg noen som kjenner deg og få de til å hjelpe deg å finne ting.

Lykke til. Husk at enkelte vil synes du er heldig.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. 4 dag med shoppingvegring, arg!! Skal hjelpe min mor med å handle vintertøy etterpå. Skal i butikken til moren til veninna mi, så jeg finner vel ikke noe der heller, de reklamerer tross alt med "voksen mote"... Ja, ja får bare håpe jeg ikke har smittet henne...

I dag har jeg prøvd å kurere med selv, men hverken besøk på Tatler, Kamikaze eller Tiger hjalp, sukk... Klarte ikke å trøste kjøpe sko engang!! Også har jeg bursdag på søndag, men ingen ønsker, huff.... Men det blir jo spennende å se hva jeg får av Doriansen, han er jo litt orginal...

Joda, HMSP, det er sikkert ett luksusproblem, men jeg har et spesielt "belønnings" system til meg selv når jeg gjør det bra på jobben, det går dårlig på jobben, har kranglet med kjærsten, har hatt det fint med kjærsten osv... Også har jeg jo solgt den ene babyen min, og trenger både trøst og har penger til overs....

Var på kino med typen i går, Depp er ganske deilig altså.... Men jeg bytter ikke ut!!

Driver å ordner med litt feiring, siden jeg har bursdag på søndag har jeg tenkt å spise ute med noen venner i morgen. Desverre er det noen som ikke kan komme, men det ser ut til å bli en spennende blanding av mennesker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Puff og Dorian! Takk for koselig hilsen til bursdagen min!!!

Hadde en kjempefin kveld på lørdagen, var å spiste med gode venner. Ble sittende til langt på natt, ble mye vin og drinker...

Ble vekket på søndag (da jeg hadde bursdag) med frokost på sengen. Også fikk jeg en superfin Gucci klokke av kjærsten min, ble sinnsykt overrasket og glad, var helt uventet!! For x antall mnd siden hadde vi gått forbi et utstillingsvindu på Karl Johan, også hadde jeg sett på den klokken og sagt at den var så fin!! Det hadde han husket og kjøpt den til meg!!! Er han ikke fantastisk, kjærsten min altså!!!

så måtte jeg jobbe litt, hadde heldigvis bare en visning før jeg dro i stallen. Red en liten tur og nusset masse på han. I går var det nemelig 5 år siden jeg fikk han, dvs jeg fikk han fra England på 19 års dagen min.

Så måtte jeg hjem å ordne til middag, var første gangen typen skulle møte familien på ordentlig. Vi spiste god mat og hadde det veldig hyggelig. Så dro jeg på kino med min kjære. Når den var ferdig var det ett super fint fyrverkeri i byen som vi stod å så på før vi dro hjem!! Også fikk jeg husnøkkelene hans... Tror han ble litt påvirket av filmen (Buddy...)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva det er med meg, kjærster og klokker... De siste 4 bursdagene mine har jeg hatt 4 (!!! :oops: ) forskjellige kjærster, som igjen har resultert i 4 forskjellige klokker!! Har aldri ønsket meg det spesielt (men blir kjempeglad for det da..), men hvordan kommer de på det mon tro? Jeg er da virkelig ikke så treg av meg!!! Hmmmm, mystisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på Tekehtopa (les baklengs, så skjønner man hva som har vært der før...) med en venninne å spist lunch, kjempekoselig. Skal jobbe litt til, men håper å gå tidelig i dag. Skal ri også skal jeg på Body Pump med noen veninner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Aline. Var gøy på bodypump i går, kjenner det litt i dag men det er vel sånn det skal være... Egentlig er jeg lite glad i gruppetreninger, men tvinger meg til å delta, vet at jeg har godt av det og at det er mye mere effektivt en mitt eget opplegg... Som er stepping mens det er hotell Cæsar, ett par runder på pace maskinen + rumpe, lår og mage...

Nå har jeg kranglet med trollene hos grunnboken, skjønner ikke at de innser at jeg alltid har rett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen!! Er alltid hyggelig med hilsninger!! Har ikke akuratt den mest spennede dagboken her på KG, så jeg blir hoppende glad hver gang noen ramler innom!!

I dag skulle jeg egentlig kjøpe nye liser, men så endte jeg opp med briller istedenfor. Eller begge deler da. Greit å ha noe i tillegg til linseknotet. Fant også noen infatninger som passet meg, også var det 30% på de, så da ble det ikke så alt for ille. Bestilte nye fargede linser også, han optikeren er fortsatt flau stakkars. Ga meg enda ett par gratis linser, tror jeg skal minne han på det hver gang jeg er innom....

Sitter bare å kjeder meg, er ferdig med alt jeg skal gjøre. Men skal vise en kar fra Fredrikstad et par leiligheter, så jeg kan likegjerne bli her til vi da..

Også får jeg ikke tak i typen, grrrrrrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, overlevde denne helgen også....

Fredagen begynte bra, fikk solgt en leilighet så da slapp jeg unna å ha visning på den iallefall!!! Lillesøs fikk lappen og skulle få låne binlen, satt på med en veninne til stallen da telefonen ringte... Bilen = ødelagt.... sukk

Måtte til Sandvika for å låne bil...

Var på kino med typen, "kvinnen i mitt liv" supersøt, men utløste en super krangel..... Han vil på sikt ha barn, jeg vet jeg ikke vil ha barn.... Om det er så viktig for han så får han finne seg en annen!!!

Ellers gikk helgen med på å holde visninger, kose med hesten og slappe av!!! Var utrolig deilig å ha en alkoholfri helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt bil!!!

Er litt stolt jeg, selv om det er en 7 år gammel Toyota Corolla uten verdens sprekeste motor!!! Må bare betale resten, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg betalt resten av bilen, ble et greit innhugg i sparekontoen... Men men, er jo ikke noen renter å hente om dagen uansett... Får bilen i morgen kl. 10, gleder meg litt jeg.

ellers så sitter jeg på jobben, venter på at klokka blir seks, har vært en kjedelig dag. Har fått lønn men det meste går rett ut igjen, sukk.

hmm, nei skal jeg gå å se om jeg finner noe å gjøre montro=??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det egentlig ganke bra om dagen... Hadde en liten greie med typen i går, noen ganger så søler jeg at jeg lager bråk bare for å gjøre det... Hmm, tror jeg egentlig burde gått til en hodedoktor kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...