Gå til innhold

Dixies desperate drodlerier...


Dixie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg på plass på jobb igjen, sukk... 4 timer med søvn er litt lite kanskje... Men men .

I går var jeg først i stallen, red ca 30 min på bakken, ikke noe poeng å slite han ut et par dager før NM begynner... Det sprut regnet, så vi red innnendørs.

Senere på kvelden dro jeg i avskjedsmiddagen til en veninne, vel fikk ikke med meg middagen da.. Når jeg kom sa hadde de drukket et par flasker vin og var i godt humør :D Egentlig utrolig hvor mye vi snakekr om sex.. Tror endel gjester på Onkel D lurte på hva vi egentlig drev med når hun ene prøvde å demonstrere hvordan hun hadde blitt p*ult oppover kjøleskapet dagen før.... Så gikk vi på Fridays, måtte ha en "avskjeds daquari", var utrolig mye harry folk ute... Jeg var fortsatt like edru, siden jeg kjørte, og blir utrolig fasinert av hva folk har på seg, og hva de faktisk tror de kan gå med...

Hmm... Kanskje jeg får gå å låse opp døren så kundene kan komme inn... tusler avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dixie!

Ja - jeg holdt på å regne bort i går!! Men det gikk bra, regnfrakken min er veldig usexy men den er stor og vanntett!! (var nemlig på uteforestilling i går kveld og det plaskregnet hele tiden) Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Krysser fingre for deg både ang. NM og jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er første dag i NM over... Og egentlig er vel NM over for lagets del... Over 50 feilpoeng lukter ikke gull.... :( Men, men.. Vi får gjøre så godt vi kan i morgen fordet..... Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne snakke med gampen, spørre hvorfor i H*LVETE han var så dust!!! Vel, vel sånn er livet da... Noen ganger går det opp.... andre ned. I dag skulle jeg ønske at det hadde gått opp....

Nå sitter jeg på jobb, har hatt fri i dag... Men må få ferdig noe jeg lover en kunde.. Jada, morro å være her på natta mens masse mennesker går forbi på vei til byen. Hadde jeg tatt en øl nå, så hadde jeg nok sovna...

Snakket akuratt med Dorian, han tenkte å komme å se på meg i morgen, jajja, tror han blir litt skuffet... For jeg tviler på at det går noe bedre i morgen..

Er egentlig litt deppa nå, skulle ønske kjærsten min var her. Hadde vært godt med litt kos.. Noen ganger er det ensomt å være to....

Nå skal jeg gjøre meg ferdig og dra hjem!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hjalp ikke at du heiet på meg Dorian, du så jo hvordan han var!! Lørdag kveld var jeg ute med kjærsten, først var vi å spiste. Så viste det seg at det stedet vi var å spiste på ikke hadde sjenkebevillning!! Ikke at det var så veldig farlig, men jeg hadde gledet meg til litt vin.... Så dro vi for å spille litt biljard, han sniken vant nesten hver gang, urettferdig!!!'

Måtte stå opp tidlig fordi jeg skulle på ridestevne, fikk tilogmed lurt med meg typen!! Han var en superflink hestepasser altså, og hesten var supergrei igjen... typisk

På vei hjem igjen kjørte vi forbi ett sted de hadde selvplukk av mais, så det måtte vi jo prøve!! Så til kvelds/middag ble det en super god salat, og selvplukkete grillede mais! Og de var vanvittig gode....

Nå er jeg på jobb, sjefen har fått nyss om at jeg vil slutte, så nå kan det jo bli artig her i dag.... Grue seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...lurer på om jeg skal gå å kjøpe litt frokost jeg, eller formiddagsmat som det heter. Men i følge min avdøde bestemor så heter det ikke det heller når klokken er over 12 (på formiddagen) så da heter det vel lunch????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dixie!

Tenkte jeg skulle bare skrive en liten hilsen her. Synes det er fasinerende med hester. Tror du jeg kan komme og se på en gang? Alltid mer spennende hvis du kjenner noen enn å bare stå og se.

Har en vennine som drev med hest. Lurer på om hesten sto en periode i drammen mens hun reiste jorden rundt. Tror jammen jeg skal prøve å ta kontakt med henne når jeg kommer tilbake til norge.

Du får ha en god dag på jobben. Gi meg gjerne tips på leilighet i oslo, skal flyttet dit snart :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart på tide å gå fra jobb!! Skal først i stallen, hestene skal ha fri i dag, skal bare sette de ut litt sammen, så de kan få lekt litt. Er ganske morsomme å se på når de leker!

Har masse å rydde på plass i stallen, orket ikke å ta det i går. En veninne ville bli med, så da skal vi først dit, så skal vi trene.. Blir vel å gå på step maskinen mens det er hotell Cæsar.. også løfte litt vekter + mage, lår og rumpe... Er kos å trene to, selv om jeg er litt usikker på hvor effektive vi er.. Også må jeg innom typen og hente noe han har skrevet ut for meg, printeren konka her i dag og jeg må få det i orden.. Men han MÅ se på 24, så han er ikke så spennede i dag.

Tante kjøre akuratt forbi jobben min, mens jeg tok en røyk... Hun måtte jo ringe med en gang og fortelle hvor leiseg og skuffet hun var.... kiipt

Også lurer jeg på:

Hva er en påstigningskontrollør? Og du sure dame på Rimi, jeg klemmer på muffinsene for å sjekke at de er ferske. Liker du gamle muffins kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så fant jeg ut at jeg skal slutte å røyke i dag. Like greit å gjøre det før typen finner ut at jeg røyker, for da blir det sikkert bråk....

Så fra og med nå, eller litt senere i dag, kanskje i morgen, iallefall senest 1. september så er jeg en x-røyker... jada... Jeg og Dorian på røykestopp kurs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb igjen.... Ingen røyk siden i går, men jeg tror jeg skal ta en snart... Sikkert ikke lurt å brå slutte da..... :oops:

Var flink jente i går, trente og greier. Har tilogmed planlagt å trene i dag!! Men det er på planleggingsstadiet enda da... Kan jo ikke ta så viktige beslutninger uten å tenke igjennom det..

Ellers så lurer jeg egentlig på mye rart: Hvor mye kan man spørre en type om før han blir lei? Litt sånn hypotetisk, om, hva hadde du gjort osv??? Er ikke så lett å være jente heller da.

Nå skal jeg ta en liten røyk, så jobbe litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*sette morra-skuddet med kaffe*

Jasså, skal du være flink og slutte? :ler:

Jammen det er bra vettu!!

Man kan spørre typen helt til han viser åpenbare tegn til angst, og får kløe :eeeh:

Hev ein finfin dag!

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare utsette røkestoppen litt, tirsdag 19 passer liksom ikke så bra. Men onsdag 20, det er en fin dato... lover

Nå har jeg akuratt spist lunch/frokost eller hva man kaller det, også har jeg sittet hos verdens sureste dame hos gunnboken. Skjønner ikke at det er mulig, er håpløst der når alle jus studentene har begyt.. Føles i allefall sånn..

Ellers så skal jeg ri i dag også, siden det regner tror jeg at vi holder oss innendørs! Så skal jeg trene, skal i allefall prøve... Tar med treningstøy jeg, så ser jeg..

og i morgen så skal jeg på jobb intervju!! Gleder meg, gruer meg... finnes det ingen neglebite smily??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart på intervju... Gruer meg litt jeg.. Har snakket med en som kjenner til firmaet, og han sa at det var et veldig ordentlig sted. Får bare håpe de liker meg da...

Så skal jeg og Dorian ta bilder av et oppussingsobjekt!! Får bare håpe Doris fortokunnskaper kan få det til å se greit ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...