Gå til innhold

Dixies desperate drodlerier...


Dixie

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det på NM? Eller har det ikke vært ennå?

Var på ridestevne for noen uker siden. Er så fasinert av små barn som kontrollerer kjempestore hester!

Jeg skjønner ikke helt hvordan en 8 åring får hesten sin til å hoppe over hinder og gå sidelengs, mens den jeg sitter på bare gresser fornøyd mens jeg prøver å få den til å gå fremover.... :x

Jaja, det er uansett koselige dyr!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...Litago....slipper de kuer inn på ridestevner, da? Betalte du for en eller to? :sjarmor: Siden du har fire ben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Litago... NM har vært, og det gikk til H*lvete... Hesten oppførte seg som en ku, har du noe skyld i det kanskje?? Eller har det med at han har samme flekker som deg??

Nå sitter jeg på jobb, det er så mye visrus mail her at vi får ikke gjort noen ting. Også går det veeeeeeeeeeeeeldig T R E G T..sukk. Vet ikke om jeg liker nye KG jeg, synes ting skal være slik som de er...

I går satt jeg å pakket konvolutter til 11 om natta, er så glad jeg får brukt mine 3 år på høyskole til noe fornuftig... Jobbintervjuet i går gikk ganske bra følte jeg, krysser fingrene for at jeg får komme på 2. gangs int....

Hmm, siden jeg ikke får jobbet, kanskje jeg skal bruke tiden til noe anna fornuftig.. Shopping!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, siden jeg ikke får jobbet, kanskje jeg skal bruke tiden til noe anna fornuftig.. Shopping!!!!

Shopping er fornuftig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 2. gangs intervju i dag... De sa de skulle sende meg ett tilbud... Betyr det at jeg har fått ny jobb!!!!!!!! :D :D :D :D

I såfall må jeg gå i gang med å skrive oppsigelse her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kankje-ny-jobb.

Å skrive oppsigelse er lett.

Å levere den er ikke fullt så lett :( .

Hvis du leverer min, så skal jeg levere din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg det Lea, min sjef er skummel....

Nå ser det jo ut til at ting ordner seg!! Ser ut som jeg får det som kan være drømme jobben!! Reiser på ferie til Malta om noen få dager.. Får jeg bare en oppskrift på karamellpudding (se mat og drikke) så blir livet perfekt!!!!

I dag skinner solen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er, Dix! :ler::kul:

Visste vel at du kom til å få den! Grattis!

Karamellpudding lages ganske enkelt ved å klippe hull i hjørnet på kartongen.

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg spist lunch med en veninne.. Ble ganske dyrt, kjøpte 2 par sko.... Men de var vanvittig kule da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er vanvittig morsomt med å være eiendomsmegler er alle de rare menneskene du treffer, og alle "spesielle" leiligheter du ser....

Som i dag, skulle på en befaring i en 3-roms leilighet i et populært støk av hovedstaden. Hadde på telefon skjønt at han var en pussig skrue, så det kunne jo bli gøy...... Ringte på og ble møtt i trappen av en hund, lik den han morderen har i nattsvermeren... Og han fyren så helt lik ut.. Gikk rundt i bar overkropp og skinnbukse, med smekken åpen... Også var han super homo.. Gikk med en sån nliten hund under hver arm, mens de slikket han på brystvortene... Men han var veldig hyeggelig da, og veldig oppatt av sminke og sånn.... Og litt sånn oii, jaaa, gid du....

Eller her om dagen, skulle opp til en mann som kom innom kontoret. Veldig pent kledd, dress og greier.. Ville ha en verdivurdering av leiligheten, greit nok det.. Kommer opp et par dager senere, veldig pen leilighet, men rundt om kring hang det lapper med: Spise penere, skrive tydeligere, snakke saktere osv... Det værste var denb det stod dusje oftere på........

Ja ja, folk er rare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. sitter på jobb, siste dag på kontoret før ferien begynner!! Gleder meg masse, kjenner at jeg trenger å slappe av!! Håper bare det blir koselig, og at ikke jeg og typen blir lei av hverandre etter en uke sammen... Er kanskje greit vi skal reise med ett annet par, for typen skal vel i helsestudioet hver dag.. Jajja, alle velger hvordan de vil feriere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dixie!

Grattis med ny jobb :D Flink, flink...

Så deilig dethørtes ut med ferie nå...::kvalmende misunnelse-følelse::

Kos deg masse :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Stakk bare innom for å se om du hadde det bra, og det har du jo! :D Grattis med ny jobb, så spennende! :hoppe:

Jeg skal opereres på tirsdag, og er dødsnervøs...! :roll: Send meg noen gode tanker da......

Lørdagsklem fra Dina! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hjemme igjen... Vet ikke om jeg er enig i at borte bra men hjemme best.. I allafall ikke når borte "bare" var 1 uke på Malta!!

Har hatt det superfantastisk! Har egentlig ikke gjort noen ting, men det var utrolig deilig det og.... Vi bodde på ett "all included" hotell, så det ble MYE god mat... Men men, kan trimme det vekk igjen.

Har fortsatt kjærste! Var litt redd for at jeg kunne komme til å drepe han eller no når vi skulle være sammen 24 timer i døgnet, men det gikk faktisk veldig bra, bare en liten uenighet.. Vi var i hovedstaden Valette, og det var sinnsykt varmt... Det andre paret vi reiste sammen med hadde dratt for å shoppe mens vi dro på museum. Malta har en fantastisk historie.... Vi skulle møte de igjen uten for en eller annen kirke, vi var bare ikke helt enig om hvilken... Også skulle han ta bilder av alt mulig også er han så treg også.... ble jeg litt irritert.... Men men, en liten slange i paradis må man vel regne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ble jeg sælfølgelig syk der nede, sånn air-condition influensa, bare det at jeg blir ikke syk som alle andre. De fleste pleier å bli tett/groggi i halsen og nesa bare renner. Jeg derimot blir tett og får masse rare lyder i ørene (som folk vedsidenav hører) og renner fra øynene... Slitsomt!!! Mest det med ørene da, håper det går over snart!!

Har fått jobb tilbud i posten i dag, skal bare vente litt med å åpne det.......

Lurer på om jeg skal gå å kjøpe smågodt jeg... Har så veldig lyst på, også er det jo ganske synd på meg..... Har rare ører, og er sikkert kanskje litt gravid, mensen burde kommet for i allefall 1 time siden, og da er det vel ikke rart at jeg har lyst på noe godt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg takket ja til ny jobb!!! Og skrevet oppsigelsen, men ikke levert den enda..... Skal gjøre det snart.....

Også skal jeg på visning i dag! Om den er like fin som den ser ut som, så skal jeg legge inn bud i morgen!!!

Har snakket med typen, og han vil ikke at jeg skal kjøpe leilighet, men samtidig så vil han ikke at vi skal flytte sammen enda... Og jeg kan jo ikke vente på at han en deg skal ønske det.... Tror han tenker masse nå, men jeg vil ikke at han skal flytte sammen med meg fordi han føler seg presset til det. Det er klart om jeg kjøper leilighet så flytter vi det lengre frem en det som det ligger ann til nå, men sånn får det bare bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny jobb!!!

og hehe, morsomt med rare folk!!!

hysterisk morsomt med:

"Spise penere, skrive tydeligere, snakke saktere, dusje oftere........ "

hihi, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i dag, skulle på en befaring i en 3-roms leilighet i et populært støk av hovedstaden. Hadde på telefon skjønt at han var en pussig skrue, så det kunne jo bli gøy...... Ringte på og ble møtt i trappen av en hund, lik den han morderen har i nattsvermeren... Og han fyren så helt lik ut.. Gikk rundt i bar overkropp og skinnbukse, med smekken åpen... Også var han super homo.. Gikk med en sån nliten hund under hver arm, mens de slikket han på brystvortene... Men han var veldig hyeggelig da, og veldig oppatt av sminke og sånn.... Og litt sånn oii, jaaa, gid du....

Eller her om dagen, skulle opp til en mann som kom innom kontoret. Veldig pent kledd, dress og greier.. Ville ha en verdivurdering av leiligheten, greit nok det.. Kommer opp et par dager senere, veldig pen leilighet, men rundt om kring hang det lapper med: Spise penere, skrive tydeligere, snakke saktere osv... Det værste var denb det stod dusje oftere på........

Ja ja, folk er rare!!

:o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...