Dixie Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hmm. det er egentlig ganske dårlig oppslutning i dagboken min.. Kanskje jegburde tilføre litt mere sex og vold?? (Er ikke det slikt som selger montro??) Samtidig så er det jo ikke så populært å dikte opp ting her, og med en kjærste som jobber hele døgnet (bortsett fra når han er på S.A.T.S) så er det vel begrenset hvor heftig sexlivet er om dagen.. Og nå skal han på rep en uke i tillegg, sukk. Kanskje jeg burde kjøpe meg en oppblåstbar mann eller noe? Det er noe som ikke stemmer helt når jeg hadde mere sex som singel en nå som jeg har kjærste..... :evil: Når det gjelder vold, så blir det lite slossing også. Kranglet med lillesøs i går, teller det?? Gir hesten en på rumpa avogtil da... Tror egentlig ikke jeg har sloss siden jeg sloss med "sosse-Hege" på sløyden i syvendeklasse.. Hun gikk på friidrett, men jeg hadde Dr.Martens med vernetupp...... Egentlig ikke så rart ikke folk leser her, jeg har faktisk et kjedelig liv, sukk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2003 #82 Del Skrevet 9. oktober 2003 Her går det egentlig ganke bra om dagen... Hadde en liten greie med typen i går, noen ganger så søler jeg at jeg lager bråk bare for å gjøre det... Hmm, tror jeg egentlig burde gått til en hodedoktor kanskje... Jeg tror ikke at du trenger hodedoktor. I så fall så bør vi kanskje gå sammen? Spare penger lissom. Jeg har slike "greier" som fast post MINST en gang i uka. Må bare få ut litt rusk og rask. Grattis med ny/gammel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for det. Bilen er kjempefin, skal bare bytte ut kasettspilleren så.. Time er bestilt, vi fikk sinnsykt rabatt så det blir bare 9999,90 pr time. Og han regnet bare med at vi trenger 4 timer i uka i 10 år, så slutter vi å plage typene våre med ting som skjedde før vi ble født osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2003 #84 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jøss... kjempebillig jo! Nesten gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #85 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ikke sant, fikk kjemperabatt i "håpløse kvinnersforbund" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 10. oktober 2003 Sitter på jobb, kjeder meg litt. Er her alene og får ikke gjort noe fornuftig før jeg får kopipapir. Det ligger i kjelleren, og DIT tør jeg ikke gå alene!!! Hjelp, min kjære har for første gang invitert meg med for å møte kameratene hans *skjelve* vet ikke om jeg tør jeg. Virker fryktelig skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. oktober 2003 #87 Del Skrevet 10. oktober 2003 HEI Dixie! Jeg er aldri inne på disse dagbøkene, men nå har jeg lest hele din. Morsomt :D Takker for tips ang. longering. Må prøves ut. Synd jeg ikke kan dele meg i to Stilig at du er med i NM og slikt a! Hvilken stall holder du til på? Grattis med bursdagen som var, og ny jobb og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 10. oktober 2003 #88 Del Skrevet 10. oktober 2003 Gratulerer med dagen som var!! Har ikke noe å melde jeg, annet enn at jeg er enig i at det er litt lite sex i DBen din.... Men det er det forsåvidt i min også (på graviditet). Og så er jeg fryktelig nysgjerrig på hvor du har fått jobb hen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 12. oktober 2003 Nå har jeg akkuratt kjørt min kjære på rep.. Han skal gå rundt i skogen en ukes tid og leke krig... Jaja, hver sin lyst... Eller jeg tror ikke han har så lyst da... Så da blir det ingen dampene hete sex historier denne uken heller...... Nå sitter jeg og betaler regninger over nettbank, master card er noe dritt... Begynner å skjønne hvorfor typen "inndro" det.... Det værste er jo at jeg nå synes det er bra...... Hjelp, begynner jo nesten og bli voksen og fornuftig!!! Nei, nå skal jeg gå å se om jeg finner noe spiselig til frokost (tvilsomt), samt dra å holde et par visninger... Sukk. Takk for koselige hilsner i dagboken min.. Jeg skal begynne å jobb i et ganske lite næringsmeglings firma i Oslo...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hmmm, selv om jeg ikke ser kjærsten min hver eneste dag, så er jeg jo vant til å høre fra han hver dag. Selv om jeg så han søndag morgen, så føles det som om han har vært borte en evighet. Vil bare at han skal komme hjem!!! Det er nesten slik at jeg kommer til å dra hjem til han, bare for å sove i sengen hans.... Huff, høres jo ut som om jeg holder på å bli helt tussette...... Nå har jeg straks tenkt å gå fra jobb, skal i stallen så på Elixia og få massasje!!! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. oktober 2003 #91 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei Dixie! Har ikke vært på besøk hos deg før, men nå har jeg lest litt og kommer GJERNE tilbake! Uten at du blander inn sex og vold - klarer meg lenge med å høre om hester jeg! :D Og andre hverdagslige ting - grattis med ny jobb forresten! Er hestejente jeg og, men jeg er tur/hobby-rytter - men desverre uten egen hest... Men jeg er så heldig å få låne hest når jeg vil! Rir islandshest jeg, henne har jeg kjent i vel ti år - og er dritkuul!! Desverre skorter det på tiden, så jeg kommer meg ikke i stallen så ofte som jeg gjorde før. Men får helt abstinenser om det går litt for lang tid mellom hver gang! Kommer uansett på besøk i dagboken din igjen - så bare skriv og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #92 Del Skrevet 20. oktober 2003 Typisk!! Nåe jeg endelig har hatt sex, da blir jeg frarådet å skrive om det, sukk!!! Hmmm... Skal man ha en liten oppsumering av uken som gikk?? Husker plutselig hvorfor jeg aldri ble noen dagbok skribent som barn... Mandag: Savner kjærsten min, jobbet lenge. Barberte mammuten til venninnen min og vips så var det en hest igjen. Mens jeg var full av små, små hestehår=klø, klø!!! Tirsdag: Hmm, jobbet (bombe) red på trening (flink gutt!!!) Og fikk massasje på Elixia.. Var velvære dager, så de hadde fått tak i noen fysioterapistudenter til å stille opp med gratis massasje.. Han hadde ikke helt draget på å åpne Bh'n, men ellers så var han jo flink!! Litt nervøs stakkars.. Resten av kvelden gikk med på å savne kjærsten, samt se på friends hos en veninne... Onsdag: Jobb (!), og i dag var det hestens tur til å få massasje, er glad det ikke er min jobb, må være slitsomt.. Han koste seg veldig så.. Var på cafe med Dorian og savnet kjærsten min.... Torsdag: Jobbet leenge, og fikk installert CD spiller i bilen!! Jippi, var nesten bursdag og juleaften på en gang!!! Tok bare j*vlig lang tid, så jeg fikk med en forkjøleles på kjøpet!! Også savnet jeg kjærsten min... Fredag: Sluttet tidelig på jobb, så kom besteveninnne min hjem fra Kr. sand!! jippi. Vi dro på restaurant med pappan hennes (han er litt ensom + at han liker å spandere...) før vi dro på ski storsenter. Jeg skulle shoppe, mens hun skulle være konsulent.. Jeg kom hjem med: En krem til ansikte + "badekars" pute... Hun kom hjem med; Jakke, bukse, genser, sko, topp, mascare, 2cder, osv... Livet er uretferdig!! Håper bare shoppingvegringen er over til jeg skal til London..... Også kom kjærsten hjem!! Så da ble kvelden tilbragt i sengen.... Stakkars, han var veldig sliten etter en uke på rep!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. oktober 2003 #93 Del Skrevet 20. oktober 2003 Så ble det s*x i dagboken din likevel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #94 Del Skrevet 21. oktober 2003 Joda, sex har det blitt... Men dere skal skånes for detaljene..... I går hadde hesten min besøk av kiropraktor.. Knakk opp bekkenet (!) og bogen, skal ta det rolig noen dager så får vi se. Han var litt redd for at han hadde noe med hasene, så det skal sjekkes på mandag. Tror egentlig ikke det jeg, for jeg kjenenr han jo veldig godt. Men siden jeg er overhysterisk når det gjelder hesten min, så skal det skjekkes!!! I går barberte jeg en av ponnyene på stallen, utolig at en så liten sak kan ha så mye pels!!! Også hoppet jeg på en annen ponny!! Den er nesten ikke hoppet før og synes det er veldig gøy... men litt skummelt... Føler meg litt stor til å ri på en sak på 145 cm (når min hest er 170 cm...) men den tåler jo å drasse på meg en gang i blandt... Så lagde kjærsten min middag til meg... Mens resten av kvelden ble tilbrakt foran tv... Vi er skilt den lille timen 24 varer, men ellers så har vi det fint... Gruer meg allerede til han skal til USA, og det er bare 4 dager til, sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. oktober 2003 #95 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har du fått inn noen søknader på stillingen vi lyste ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, jeg fikk noen svar. Tenkte å ha intevjuer snart... Men det virker som de fleste bare er ute etter kroppene våre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #97 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hmmm, jeg har alltid hørt at man skal gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot deg.... Saken er at kjærsten reiser til USA i morgen tidlig tidlig, og vil jo tilbringe siste kvelden sammen med meg og jeg vil jo være sammen med han og, men.... 1. Masse gamle studievenner skal samles i dag..... 2. Det er Oslo Horse Show = masse liv.... 3. En veninnne vil ha meg med på en fest der en kar hun er VELDIG keen på er..... Dilemma..... Vil heller ut å feste enn å se på at typen pakker for å være 14 dager i Calefornia.... Men samtidig så vil jeg jo være sammen med han, og jeg vet om situasjonen hadde vært motsatt så....... Hmm, hvordan kan jeg klone meg selv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hmm, bare to dager igjen her. Gleder meg til å begynne i den nye jobben samtidig som om jeg synes det er trist å slutte har. Etter at jeg sa opp har miljøet blitt mye bedre, og min håpløse sjef har bestemt seg for å selge.... Typisk!!! Kjærsten er i USA om dagen, er selfølgelig akkuratt der det brenner... Litt bekymret må jeg jo få være, men han sier at han har det bra!! Hesten min er ikke helt bra om dagen, men nå har han hatt besøk av kiropraktor og vi har behandlet hasene hans så nå skla ha skrittes i 14 dager (som om han finner seg i det...) og stå inne.. Har litt dårlig samvittighet for han, stakkars må stå inne hele dagen mens de andre er ute, så han er suuper klengete nåe jeg er der.. Men i går ble an annen hest på stallen skadet, så selv om det var trist så var det litt bra og, for da er de to som står inne!! og han ble ikke alvorlig skadet da.... Nå skal jeg ut å se etter Halloween kostyme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 23. april 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 23. april 2004 Huff.Får litt dårlig samvittighet når jeg ser denne... Burde vel komme med en oppdatering snart... Har jo skjedd mye siden sist. Får ta det snart. Nå er det helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #100 Del Skrevet 7. juli 2004 OKay.... Hva har skjedd siden sist.... Begynt i den nye jobben, trives kjempegodt og gjør det faktisk ganske bra. Har flyttet til Østkanten, trøsten er at jeg bor på "riktig" side av Alnalelven.... Det skumleste er vel egentlig at jeg trives :oops: . Jeg som var så negativ... JEg og sambo har jo tilogmed vurdert å kjøpe leilighet i Gamlebyen, skal bygges noen superkuule leiligheter der i noe de kaller Baglerbyen. Men vi får se da, det bryter jo mot enda en av mine prinsipper... Må nok ta han med på noen visninger på Frogner før jeg signerer på noe som helst!! Fikk brev fra likningskontorer i går, klagen min på restkatten tas til følge, ny restskatt er 4.200!!! (Veldig fornøyd når de mente at den skulle være 56.000!!!) Hesten lever i beste velgående og har så langt hatt sin beste sesong! Fikk på såler på mandag, så får vi se om det blir noen forskjell. Skal snart på vår "årlige" ferd mot sommerstevnet i Arendal, blir kos. Har leid ett hus 5 min fra ridesenteret. Ellers så er jeg barnevakt for en hest til om dagen. Stakkars, den har vært mye syk, men nå ser det ut til at alt var i orden igjen. Red den på ridebanen i går, merket at det var leeenge siden noen hadde bedt den om å gjøre noe som helt. Stakkars, hun som eier den mener det godt, men det går faktisk ann å være dumsnill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå