Gå til innhold

Hvorfor finnes det ingen kjekke valgforskere?


Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe
Hvorfor er det viktig for deg at en programleder eller valgforsker skal se lekker ut? Er ikke stoffet interessant nok til at du kan la vær å fokusere på utseende til disse forskerene og programlederene?

Hvorfor er det alltid de mindre pene som driver å fokuserer på andres utseende, egentlig?

For meg er det viktig at folk som stadig kommenterer samfunnsbildet ser ut som om de er på sitt beste også når det gjelder utseendet - selv i Norge.

F. Aarebrot tok seg jo sammen da han foreleste for studenter i Frankrike. Men at han røyker som en skorsten tar seg dårlig ut.

For å følge op ditt lille spark: hvorfor er det alltid de mindre pene som klager over at de pene klager over at folk i mediebildet ikke har anstrengt seg nok for å se sunne og lekre ut? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Neivel. Hadde jeg visst at jeg skulle ta bolig i kroppen til en mann paa 34 aar, saa hadde jeg foelt meg relativt heldig hvis det var hans kropp jeg tok bolig i. Things could be a lot worse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel. Hadde jeg visst at jeg skulle ta bolig i kroppen til en mann paa 34 aar, saa hadde jeg foelt meg relativt heldig hvis det var hans kropp jeg tok bolig i. Things could be a lot worse.....

Voldsomt så opptatt du var av ham da?

Nei, han var ikke kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Naa er jeg riktignok mann og hetrofil, men Svein Tore Marthinsen virker da relativt kjekk. Eller hva sier dere jenter (og homofile menn)?

http://home.chello.no/~smarthin/

Nei, ærlig talt. Han ser dessverre ut som om han ikke har opplevd noe annet enn søndagsmiddager med familien: et gudsord fra landet?

Han ser ikke ut som en Mann, synes jeg, mer som pastor Runar (eks'n til Carola Häggkvist).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ærlig talt. Han ser dessverre ut som om han ikke har opplevd noe annet enn søndagsmiddager med familien: et gudsord fra landet?

Han ser ikke ut som en Mann, synes jeg, mer som pastor Runar (eks'n til Carola Häggkvist).

Vel, til tross for at jeg synes Runar virker som en klyse saa er han jo ettertraketet kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Vel, til tross for at jeg synes Runar virker som en klyse saa er han jo ettertraketet kjendis.

Mulig det...men han valgforskeren du linket til ser fortsatt ut som "Mors lille Ole" med roser i kinnene: han passer nok bra i en naiv norsk reklame for Kvikk Lunch iført Marius-genser og rød topplue anno 1960-årene. En som optimistisk smiler med eplekinn og smilehull med ryggsekk på ryggen, rett fra bondelandet, som ikke helt forstår poenget med Jay Z.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns da det ville vaere litt patetisk av en godt voksen mann aa adoptere en slik stil....

Helt aerlig. Ville du si det samme hvis en person med et slikt utseeende hadde vist seg aa ha vaert polfarer f.eks.?

(Jeg vet, vi snakker jo utelukkende om utseendet her, men....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg syns da det ville vaere litt patetisk av en godt voksen mann aa adoptere en slik stil....

Helt aerlig. Ville du si det samme hvis en person med et slikt utseeende hadde vist seg aa ha vaert polfarer f.eks.?

(Jeg vet, vi snakker jo utelukkende om utseendet her, men....)

Ja, spør du meg, så synes jeg ikke han i linken var noe kjekk overhodet, uansett om han er polfarer eller forsker.

Men det er jo noen for alle, så det er sikkert nok av jenter som liker ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*

Norges beste kvinnelige valgforskere har vel alle rundet 50? Ikke rart man bruker briller og har kort hår. De valgforskerne vi har hatt som forelesere på statsvitenskap holder seg svært godt, slanke og velkledde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intellektuell legning finnes sjelden i kombinasjon opptatt av utseende. Det siste er som regel forbeholdt de ikke fullt så smarte ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Norges beste kvinnelige valgforskere har vel alle rundet 50? Ikke rart man bruker briller og har kort hår.

Det er ingen grunn til å ha kort hår eller se uelegant ut bare fordi man er over 50 år :)

Og til gjesten under:

Ja, alle som er opptatt av utseende er dumme, mens alle som ser uflidde ut er veldig smarte.

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Ja, alle som er opptatt av utseende er dumme, mens alle som ser uflidde ut er veldig smarte. :regn:

Slett ikke noe dårlig resonnement det der gitt... :tommel:

Også har du alle oss andre midt i mellom, som ser helt OK ut og er passe intelligente.

Må si jeg er glad jeg er noenlunde i sistnevnte kategori, da jeg ikke omgås verken superintelligente (les kjedelige) mennesker, eller overfladiske kroppsfikserte bimboer/kroppulfer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='gjestdeluxe' date='25.10.2009 (20:59) '

Ja, alle som er opptatt av utseende er dumme, mens alle som ser uflidde ut er veldig smarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

[quote name='gjestdeluxe' date='25.10.2009 (20:59) '

Jay Z er toppen av urban høykultur.

Men det er han jo! Han er urban så det holder og jobber i en urban musikksjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...