Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #141 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for omtanken Silje! Det varmer! Så spennende med slimproppen som har gått da...det kan jo i teorien skje når som helst nå! Blir spennende å følge med! Da har jeg en unnskyldning for å komme inn her ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. november 2004 Forfatter #142 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for hilsner Sandra, Sirka, Lidia og kjære Madden Koselig at dere følger med alle sammen! Hadde vært kos med fødsel i helgen ja, men tror vel ikke helt at det skjer heller liksom. Er ganske lei jeg også ja Lidia, skummelt å tenke på at det faktisk kan gå nesten 4 uker til før det skjer noe! Huff så vanskelig periode. Blir så ivrig og tenker at nå kanskje skjer det snart, det som jeg har ventet så lenge på! Også kommer jeg på at jeg kanskje ikke skal være så optimistisk alikevel for om jeg skal gå lenge over da, så kommer siste ventetiden til å bli utrolig lang. He he, og nei- jeg er ikke så veldig aktiv. Jeg prøver å sette meg små mål hver dag for ting jeg skal gjøre slik at jeg ikke bare blir sittende på ræ*a, og er veldig flink til å skryte hvis jeg får gjort litt.. He he Jeg skal prøve å være veldig flink å oppdatere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. november 2004 #143 Del Skrevet 12. november 2004 Bare bruk tiden til å slappe av du Silje, det fortjener du. Det er ikke bare bare å være høygravid. Du bærer tross alt veldig tungt! Jeg syntes det var veldig rart at det var Marcus som hadde vært innimagen min (+morkaken og alt fostervannet). Det er jo masse å bære på Dessuten er det kanskje lenge til du får sjansen å slappe så godt av som nå, så bare nyt det. Jeg savner å bare ha mage og kjenne de små føttene hans svinse rundt inni der noen ganger. Det blir mye mating og bleieskift etterhvert, men åååå så koselig da! Lykke til Silje, håper det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. november 2004 #144 Del Skrevet 12. november 2004 Hei på deg, dette er spennende altså... Kanskje det skjer noe i løpet av helga? Helt enig med andre her, du må bare slappe av og lade opp til fødselen! Ikke slit deg ut med masse husarbeid, men gå gjerne en tur, og sleng deg nedpå etterpå :-) Jeg heier på deg Ha en god og forløsende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #145 Del Skrevet 15. november 2004 Heisann! Nå lurer jeg på om det er skjedd noe XSiljeX Krysser fingrene for at småtten ikke er okupant lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 15. november 2004 #146 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg lurer også på hvordan det står til med deg XsiljeX! Har det skjedd noe? :rosasmil: *venter i spenning på oppdatering om formen din eller om prinsessen din har ankommet* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 15. november 2004 #147 Del Skrevet 15. november 2004 Lurer fælt jeg også nå...Jeg tror det har skjedd noe, for du har jo ikke skrevet her på noen dager, og det ligner jo ikke deg :-) Så jeg krysser fingrene for deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. november 2004 #148 Del Skrevet 15. november 2004 Nå tror jeg det har skjedd noe... Håper alt har gått bra og at du holder den lille prinsessa di nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #149 Del Skrevet 15. november 2004 Det håper jeg også!! Siden du ikke har oppdatert noe siden fredag...så krysser jeg fingrene for at noe har skjedd!! Venter spent på å få høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. november 2004 #150 Del Skrevet 17. november 2004 Nå må det jo ha skjedd noe! Vi er spente Silje! Håper du koser deg med den lille jenta di nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 18. november 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 18. november 2004 Den ble dobbel denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 18. november 2004 Forfatter #152 Del Skrevet 18. november 2004 Hei alle sammen! Ja dere har helt rett! Lille prinsessa har kommet Hun skal hete Maren og er selvfølgelig verdens nydeligste Jeg begynte vel å ane litt lørdag kveld og når jeg våknet kl 0400 søndag morgen var det igang. Velsa var ute kl 1300 på søndag. Det var utrolig hardt, men det gikk veldig greit. Alt er bare bra med oss og jeg har ingen problemer med noen ting etter fødselen. Vi kom hjem i fra sykehuset i går så nå har Maren hatt sin første natt hjemme og det går veldig fint. Hun bare spiser, sover og koser seg. Jeg skal skrive mer utfyllende om fødselen når jeg får satt meg ordentlig ned en dag. Lover det ikke skal bli lenge til. Åååå jeg tror jeg er verdens lykkligste jeg Klem XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. november 2004 #153 Del Skrevet 18. november 2004 Gratulerer så mye med jenta di!! :dagensrose: - Maren er et nydelig navn!! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. november 2004 #154 Del Skrevet 18. november 2004 HURRA!!!!!! Masse masse gratulerer med lille Maren! Kos dere i XSiljeX-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 18. november 2004 #155 Del Skrevet 18. november 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. november 2004 #156 Del Skrevet 18. november 2004 GRATULERER! Nå ble jeg kjempeglad! Så godt å høre at alt går fint, og at dere har det bra! Kos deg videre! Gleder meg til å lese om fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 18. november 2004 #157 Del Skrevet 18. november 2004 Gratulerer så mye med jenta! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. november 2004 #158 Del Skrevet 18. november 2004 Hurra!! Gratulerer så mye med lille Maren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 18. november 2004 Forfatter #159 Del Skrevet 18. november 2004 Tusen takk for gratulasjoner Kipa, La Traviata, Dolphina, Lillen, Sirka og Sandra! Det er bare helt utrolig dette her. Nå ligger lille gullet og sover i voggen sin i stua, hun er så liten, uskyldig og bare helt til å spise opp! :hjerter2: He he, om ikke annet så spiser hun meg opp- glad i mat er hun hvertfall!! Jeg og sambissen har nettopp spist en bedre biffmiddag som vi egentlig hadde tenkt til å ha på søndag, men da var det jo noe som kom i vegen. Er så deilig at vi kan være hjemme alle sammen. Kunne hatt det sånn resten av livet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. november 2004 #160 Del Skrevet 18. november 2004 :blomst_opp:ÅÅ!! Gratulerer så mye med den lille prinsessa!!:blomst_opp: Det ser ut for at dere koser dere veldig med å være en liten familie!! Ser frem til å høre mer fra dere fremover!! Stoor fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg