AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #61 Skrevet 1. desember 2011 De eneste gangene jeg ikke hadde gym når jeg hadde mensen, var når jeg hadde så store smerter at jeg ikke var på skolen i det heletatt på grunn av det. Jeg synes egentlig ikke det at du har mensen er gyldig grunn til å slippe gym, selv om det kan være litt mer ubehagelig enn til vanlig. De som ikke hadde gym når fordi de hadde mensen når jeg gikk på skolen, var stort sett de samme som gjorde hva som helst for å slippe unna gymtimene og skolen generelt. Det er vel ingen som har sagt at man skal slippe gym fordi det er litt mer ubehagelig enn til vanlig?
Gjest Solsmil Skrevet 1. desember 2011 #62 Skrevet 1. desember 2011 Det er vel ingen som har sagt at man skal slippe gym fordi det er litt mer ubehagelig enn til vanlig? nei, jeg sa ikke det heller. jeg sa jeg syntes ikke det var gyldig grunn, selv om det var mer ubehagelig enn til vanlig. litt må man tåle.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #63 Skrevet 1. desember 2011 nei, jeg sa ikke det heller. jeg sa jeg syntes ikke det var gyldig grunn, selv om det var mer ubehagelig enn til vanlig. litt må man tåle. Men hva når det man må tåle ikke er bare litt, men faktisk temmelig ille?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå