Gjest Pet Skrevet 25. august 2010 #121 Del Skrevet 25. august 2010 Nå har det vært stramt program både privat og på jobb en stund, men i dag SKAL jeg komme meg på trening. Skriver ikke ned utskeielsene mine, de ville fyllt en hel side, men det kan nevnes øl, vin, ost, kjeks, sjokolade, peanøtter, dessert to ganger om dagen, ta heisen én etasje, cognac og null trening. Pus har skeiet ut med butikkfor fordi mor ikke har kommet seg til dyrebutikken, men jeg tror han har trent en del, han har ihvertfall rullet seg mye rundt utendørs for han har noe kliss i pelsen som lukter helt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 25. august 2010 #122 Del Skrevet 25. august 2010 Nå har det vært stramt program både privat og på jobb en stund, men i dag SKAL jeg komme meg på trening. Skriver ikke ned utskeielsene mine, de ville fyllt en hel side, men det kan nevnes øl, vin, ost, kjeks, sjokolade, peanøtter, dessert to ganger om dagen, ta heisen én etasje, cognac og null trening. Pus har skeiet ut med butikkfor fordi mor ikke har kommet seg til dyrebutikken, men jeg tror han har trent en del, han har ihvertfall rullet seg mye rundt utendørs for han har noe kliss i pelsen som lukter helt forferdelig. Kan det være Tofukliss han har i pelsen ? Barn og kanske sikkert katter blir jo veldig påvirket når mor slanker seg . Han kan ha tenkt at å spise Tofu kan få han ned i vekt . Det er i såfall et godt valg da det er viktig for katter å få nok proteiner . men du bør uansett ta en prat med han , jeg tror ikke Tofu inneholder alle de essensielle aminosyrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 25. august 2010 #123 Del Skrevet 25. august 2010 Kan det være Tofukliss han har i pelsen ? Barn og kanske sikkert katter blir jo veldig påvirket når mor slanker seg . Han kan ha tenkt at å spise Tofu kan få han ned i vekt . Det er i såfall et godt valg da det er viktig for katter å få nok proteiner . men du bør uansett ta en prat med han , jeg tror ikke Tofu inneholder alle de essensielle aminosyrene Det kan være tofu og det kan være spurvespy (hevn fra slekt og venner av dødsofferet). Ellers mistenker jeg at han har begynt på Grete Roede-kurs. En venn av meg påsto nemlig at han hadde sett ham komme ut fra et kurslokale i formiddag, og da jeg kom hjem nå hadde han en bussbillett mellom to magevalker og en binders i det ene øret. Han tar seg friheter, den katta. Han er så selvstendig! Jaja, jeg skal ikke bry meg med hva han bruker pengene sine på. Jeg har vært på en time styrke i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 25. august 2010 #124 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan være tofu og det kan være spurvespy (hevn fra slekt og venner av dødsofferet). Ellers mistenker jeg at han har begynt på Grete Roede-kurs. En venn av meg påsto nemlig at han hadde sett ham komme ut fra et kurslokale i formiddag, og da jeg kom hjem nå hadde han en bussbillett mellom to magevalker og en binders i det ene øret. Han tar seg friheter, den katta. Han er så selvstendig! Jaja, jeg skal ikke bry meg med hva han bruker pengene sine på. Jeg har vært på en time styrke i dag! Katter er sånn vet du , selvstendige . veldig flink du er som har trent styrke idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. august 2010 #125 Del Skrevet 26. august 2010 45 min spinning og 30 min mage/rygg. Jeg er støøøl etter i går! Gruer meg til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 28. august 2010 #126 Del Skrevet 28. august 2010 I dag har jeg vært på step og likte det! Det ble litt halvveis fordi jeg ikke klarte å følge helt med på alle kombinasjonene, men jeg ble god og svett, ja! Og etterpå slang jeg meg med på en halvtime mage/rygg. Nå skal jeg bruke overskuddsenergien på husvask. Drakk forresten tre øl i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå