Gå til innhold

Har du startet litt med jul?


Gjest emmeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, må snart begynne på gavene. Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe, bare et par stk jeg har funnet ut av!

Nei det er ikke bestandig så lett med disse gavene. Jeg har vært "heldig" og fått ønsker/snappet opp ønsker :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kommet noe Julebrus på kiwien din, Wonders?

Julebrusen skal være på plass no ja. Vi har i alle fall sendt ut julebrus til den store gullmedalje denne veka..:) Ikkje lenge til juleølen kjem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt halvparten av julegavene ca. Så skal jeg sy resten av halvparten, og de har jeg begynt på i helgen.

Skiftet ut nesten all julepynten til hit jul i fjor, og laget masse nytt, så slipper det i år.

Når det gjelder julesanger og julebrusen, har vi som tradisjon og vente med det til 1. søndag i advent og kose oss skikkelig med det vi har ventet på såå lenge da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og kjøpt alt jeg trenger av innpakningspapir og bånd og slikt. Mangler bare noen fine julekort. Fant ingen jeg helt likte.

Og på veien hjem kjøpte jeg en pose julemarsipan som jeg sitter her og koser meg med :nisse: Tør ikke sette på julesanger enda, men kjenner at julestemningen kommer sakte krypende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla 5 julegaver forrige uke!!!:D

Aldri vært så tidlig(...)ute, men så utrooolig herlig ågå i fred og ro rundt i butikkene!

Ellers er det bare forberedelser,notater og julebokskriving på meg.

Samboeren slurper i seg julebrus til alle døgnets tider, men julesnacksen, dén får vente til desember!......(får jo dobbelt så mye for samme prisen i januar)....mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Nå er 4 julegaver kjøpt inn, og blir nok pakket inn til neste helg, da skal jeg kikke litt gjennom julepynten min også, så da blir det en ordentlig snikbegynnelse på julen :nisse: Jeg elsker å ta frem boksene og kikke på hva jeg har og tenke på hvor det forskjellige skal plasseres :sjenert: Det er ikke lenge til jeg kan sette frem adventslys nå, det gjør jeg gjerne et par uker før første søndagen, syns det er så fint til pynt. Jeg har et sølvfat med lilla kubbelys i ulik høyde, hvert lys har tall (1-4), også ligger det perler på ståltråd rundt, og julekuler elles på fatet. Til uka får jeg kikke litt rundt etter lys, det er ikke bestandig så lett å finne kubbelys i fire forskjellige høyder, så jeg begynner letingen nå :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått min første julepynt! :nisse: (bestilt fra Ellos)

Hva er det du har kjøpt fra Ellos? Jeg har også kikket på julepynt der :jepp:

Jeg startet med planlegging av gaver for en stund siden og har nå kjøpt to gaver hittil.

Vi skal feire jul hjemme hos oss for første gang i år, så jeg har også begynt å planlegge tradisjonene vi skal innføre :)

Jeg er ikke så glad i julesanger, men har mange julefilmer som jeg må se i desember :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette
Jeg hørte på julesanger første gang igår, og har begynt å skrive gaveliste over hvem som skal få hva. Har du begynt med noe enda?

:tree:

Jepp, siden økonomien vår er heilt på trynet prøver vi dra ut julegavene over ei lengre tid så vi ikkje brenner av så mye peng i desember (siden eg forlanger julemat og kaker osv :gjeiper:).

Så eg har begynt skrive liste over hva eg skal kjøpe til hvem, og prøver finne ut hva eg skal kjøpe til de forskjellige personene, og selvfølgelig hvor eg skal kjøpe det fra. All, eller iallefall mesteparten av, shoppingen kommer til å gå over nettet tipper eg.

Og eg vurdere kjøpe ett lite juletre i plast å pynte det, samt kjøpe inn ny julepynt siden vi ikkje har noe (sambo klarte kaste det lille vi hadde sist vi flytta, og han pælma det store plast treet også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt endel julesanger på iTunes, og lastet de inn på iPoden, men lagt de i en mappe jeg ikke skal finne frem før første søndag i advent. Jeg har også skrevet "ønskeliste" og sendt denne til mor, far og besteforeldre, men jeg ønsker meg ikke annet enn noen ting til huset samt en bok uansett. Julegaver kjøper jeg veldig lite av, men har begynt på litt innkjøp, må innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på noen julesanger og begynt å handle litt pynteting til jul. Jeg har skrevet liste over hvem som skal få julepresanger, men ikke kjøpt noen enda. I år er første året vi skal feire julaften her hjemme så gleder meg veldig samtidig som jeg er litt nervøs og vet at det innebærer innkjøp av både en del julepynt og julemat! Blir spennende å feire hjemme for første gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest emmeline

Klarte ikke vente til neste helg med å begynne å pakke inn de innkjøpte julegavene, så nå har jeg pakket inn en :sjenert: Var på Plantasjen for å se etter adventslys, og da kom jeg såklart i veldig julestemning. Kom hjem og satte på julesanger, gjorde klart adventsfatet og begynte å pakke inn. Nå tror jeg at jeg skal lage en juledagbok her inne, ellers blir det veldig mye hverdagslig juleskriving fra meg i denne tråden :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Må ærlig innrømme at jeg og min datter bakte pepperkaker på Torsdag.. :sjenert: Og har kjøpt 4 julegaver til nå.. Julepynten står klar ytterst i skapet, å venter på å få komme ut! Gleeeeder meg til jul !!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...