Harlekin Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #321 Del Skrevet 19. juli 2010 Her sovnet I i vogna kl 16, sittende oppreist. Hun var så søt at jeg lot henne få sove en liten halvtime, men det var en VELDIG dum avgjørelse, for ved sengetid medførte det en ammeøkt på tre kvarter som ikke hjalp for å få henne trøtt. Jeg la henne, hun reiste seg opp og stod og hoppet og hoiet i senga. Ny ammerunde, og så la jeg henne igjen, hun knødde, men var rolig. Jeg hørte litt småsutring, så ble det stille, så litt mer småsutring, så var det stille i en time. Ny ammerunde. Nå har det vært stille i et kvarter. Sånn går fort kvelden. Utrolig god og morsom beskrivelse som jeg kjenner meg godt igjen i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #322 Del Skrevet 19. juli 2010 Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juli 2010 #323 Del Skrevet 25. juli 2010 Blitt litt lite KG i ferien så langt, men prøver å stikke innom innimellom. Leser litt, og lover å komme sterkere tilbake! Tenker på dere! *iler inn i bloggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 26. juli 2010 #324 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Endret 26. juli 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. juli 2010 #325 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. august 2010 #326 Del Skrevet 5. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 9. august 2010 Forfatter #327 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har det ganske slitsomt for tiden, så jeg har en liten KG-pause. Det er så mye som sliter på meg for tiden at jeg føler meg ganske nedfor og veldig sliten. Jeg skriver litt i bloggen om det, og så kommer jeg sterkere tilbake i dagboken senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 9. august 2010 Forfatter #328 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg glemte å skrive at C begynner i barnehagen neste uke, så nå begynner et nytt liv for oss alle. Jeg blir alltid så melankolsk om høsten, for det er starten på noe nytt, samtidig som det er slutten på noe også. Jeg er nok et følelsesmenneske, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 #329 Del Skrevet 9. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. august 2010 #330 Del Skrevet 9. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. august 2010 #331 Del Skrevet 9. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. august 2010 #332 Del Skrevet 20. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 20. august 2010 Forfatter #333 Del Skrevet 20. august 2010 Takk for klemmer! Jeg er fremdeles "on hiatus" , men jeg må bare oppdatere med to ting: C er begynt i barnehage, og så langt går det fint. I dag leverte jeg henne ca. kvart over ti, gikk kvart på elleve fra barnehagen, og så var hun der "alene" til pappaen hentet halv fire. Det hadde visst gått fint! Jeg er veldig glad for det. Og så er jeg glad for at det er helg, og vi kan være mere sammen. Jeg merker allerede nå at det er veldig lite med bare et par timers tid sammen med C hver dag. Dessuten tok hun sine alle første skritt alene andre dagen i barnehage! Tenk at min lille C har begynt å gå :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. august 2010 #334 Del Skrevet 20. august 2010 Så godt å høre at det går fint med lille C! Og veldig koselig å se deg innom her av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2010 #335 Del Skrevet 20. august 2010 Så flott at det går bra, og gratulerer med gående lite gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. august 2010 #336 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Så bra at det går bra i barnehagen. Begynte å lese her i dag. Mi starte i november allerede. Endret 21. august 2010 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. september 2010 #337 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Endret 1. september 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 5. september 2010 Forfatter #338 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg regner vel ikke med at det er så mange som gidder å stikke nesten sin inn hit lenger Jeg har ikke så mye energi for tiden, og da blir KG-skriving litt nedprioritert. Men jeg har begynt å svare litt i tråder igjen nå, så jeg får se om jeg kan klare å få litt fart på dagboken også. C hadde en ganske lang tilvenning til barnehagen (over en uke), og det virker som alt gikk fint, men så ble hun syk. Ikke sånn veldig syk, men skikkelig forkjølet og ute av form til å være i barnehagen. Nå har hun vært vekke 4,5 dager tilsammen, så nå blir det nok litt tilvenning på nytt. Hun har begynt å forstå at vi skal gå (før forstod hun det ikke, hun bare smilte og lo, men nå gråter hun ), og det er tøft, men vi vet hun har det bra til slutt. Hun er glad når hun blir hentet, men er ikke panisk eller noe. Så vi håper det går seg til! Barnehagen er fin, det er ganske få barn på avdelingen og hyggelige, omsorgsfulle voksne. Barnehagen ligger landlig til i en veldig fint område. Jeg har nettopp hatt omgangssyke, og det var grusomt! Sikkert noe C har dratt med seg hjem Prøv å amme og spy samtidig *blærk* Det var så ille at jeg ikke kunne sitte oppreist uten å føle at jeg skulle besvime. Heldigvis er jeg nesten bra nå. Moren til mannen kom og hjalp oss og passet C, ellers vet jeg ikke hvordan vi skulle ha klart oss. Ellers går vi alle tre og hangler for tiden - typisk barnehagestart, sies det. Siden C har vært såpass mye syk, har jeg vært mye hjemme og måttet jobbe mye om kveldene, så det er ikke så veldig stor forandring fra før. Det er slitsomt, men det ordner seg nok fremover bare vi alle blir vant til den nye hverdagen. Det virker i hvert fall som jeg skal få nok oppdrag! I tillegg skal jeg kanskje lede babysang her i området, en veldig liten stilling, men det blir nok koselig Jeg skriver litt om forholdet mellom mannen og meg og terapien senere i bloggen. Så nå vet dere at jeg lever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. september 2010 #339 Del Skrevet 5. september 2010 Godt å se deg innom her igjen, Harlekin! Vi ser etter deg vet du! Høres ut som om dere har hatt nok å stri med på sykdomsfronten, så håper virkelig det går seg til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2010 #340 Del Skrevet 5. september 2010 Så kjedelig med sykdom. Om det er noen trøst ift. barnehagen, så tok det nesten to uker før G sluttet å gråte. Stadig mindre for hver gang, og han KOSER seg MYE etter vi har gått. På fredag smilte han faktisk til hun som tok imot han, og syntes det var helt ok at pappa gikk. Så det tar bare litt tid. Kjipern å se de gråte, jeg vet, men det er sånt som fort går over når de finner noe gøy å ta seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå