Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet
tror Vemund er en sjalu kar..

Hvorfor det?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Vemund er kjekk, han... :)

Det er bare bra at menn er litt sjalu, synes jeg. Ikke noe morsomt med de som tolerer alt!

Skrevet

Synes både Pia og Jasmin har funnet seg flotte menn jeg. Jasmin og Jan er jo supersøte sammen, og Pia og Vemund kan jeg også se for meg at kan være bra match.

Har egentlig fått ganske bra inntrykk av damene etter dette programmet jeg. Særlig Jasmin, hun virker som en ordentlig grei dame.

Skrevet
Synes både Pia og Jasmin har funnet seg flotte menn jeg. Jasmin og Jan er jo supersøte sammen, og Pia og Vemund kan jeg også se for meg at kan være bra match.

Har egentlig fått ganske bra inntrykk av damene etter dette programmet jeg. Særlig Jasmin, hun virker som en ordentlig grei dame.

Enig i dette!

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet
Jeg må innrømme at jeg følger med på programmet. Noe så platt som Pia! Jenta eier verken utstråling eller humor. Jeg kan ikke se noen glede. Hun smiler, men jeg har til gode å se en ekthet.

Furten for at Erik valgte å dra ble hun også. Han var visst ingen gentleman fordi han valgte å være ærlig og reise derfra? Ville det vært bedre om han ble, og han hadde stått igjen til slutt for så å fortelle henne at han ikke har følelser for henne?

huff.var jo mye bedre at han trakk seg da enn at han hadde trukket seg i finalen eller noe.skjønner ikke hvorfor hun ble sur for det. er ikke vits i å fortsette når han ikke hadde følelser for hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...