Sandie Skrevet 6. oktober 2009 #41 Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken kanal sendes dette i, på hvilken dag og klokkeslett? Du kan også se alle episodene på web-tv: http://www.tv3.no/piaogjasmin
Gjest Gjest_tara_* Skrevet 8. oktober 2009 #42 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg må innrømme at jeg følger med på programmet. Noe så platt som Pia! Jenta eier verken utstråling eller humor. Jeg kan ikke se noen glede. Hun smiler, men jeg har til gode å se en ekthet. Furten for at Erik valgte å dra ble hun også. Han var visst ingen gentleman fordi han valgte å være ærlig og reise derfra? Ville det vært bedre om han ble, og han hadde stått igjen til slutt for så å fortelle henne at han ikke har følelser for henne?
Sandie Skrevet 9. oktober 2009 #43 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må innrømme at jeg følger med på programmet. Noe så platt som Pia! Jenta eier verken utstråling eller humor. Jeg kan ikke se noen glede. Hun smiler, men jeg har til gode å se en ekthet. Furten for at Erik valgte å dra ble hun også. Han var visst ingen gentleman fordi han valgte å være ærlig og reise derfra? Ville det vært bedre om han ble, og han hadde stått igjen til slutt for så å fortelle henne at han ikke har følelser for henne? Det reagerte jeg også på. Snakk om primadonnanykker..
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #44 Skrevet 12. oktober 2009 Ånei, så pinlig med Ragnar og Sjasmin i dagens episode... FOR en fyr!
Blåklokke Skrevet 12. oktober 2009 #45 Skrevet 12. oktober 2009 Enig! Men begge de to karene som er igjen er jo kjempekjekke. Blir spennende å se hvem hun velger
Gjest Gjest_Annette_* Skrevet 12. oktober 2009 #46 Skrevet 12. oktober 2009 Ånei, så pinlig med Ragnar og Sjasmin i dagens episode... FOR en fyr! Han var tydelig skuffet,stakkar. Jeg tror han er skikkelig forelska i "Jassminn" som han uttaler navnet.. Alle de fire beilerne som står igjen er jo flotte. Det blir spennende å se hva som skjer ja
attegløyma Skrevet 12. oktober 2009 #47 Skrevet 12. oktober 2009 Ikkje såå spennade vel? Eg kan aldri sjå føre meg at det blir andre enn Jan og Vemund... Dei har vel vore singla ut lenge, har dei ikkje?
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2009 #48 Skrevet 13. oktober 2009 Syntes nesten synd på Jasmin som måtte pine seg gjennom en 7 retters middag på det vulgære stedet, for å bruke hennes eget ord.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #49 Skrevet 13. oktober 2009 Syntes nesten synd på Jasmin som måtte pine seg gjennom en 7 retters middag på det vulgære stedet, for å bruke hennes eget ord. Jeg overrasker meg selv ved å mene dette, men jeg synes både Pia og mora hennes framstår som mer og mer fornuftige og jordnære. Det virker ikke som de går etter dem som har tykkest lommebok. På forhånd hadde jeg absolutt trodd at Abu-Dabi turen ville være nok til å gjøre Jasmin mektig imponert og gira på å treffe fyren igjen. Men i ettertid framstod hun jo som en person som ikke er særlig opphengt i materielle ting. Hun ville heller gå på stranda eller bare rusle rundt i de små franske gatene. Synes det er litt søtt å se at disse to, som så ofte blir uthengt som overfladiske luksusdyr, faktisk ikke er noe verre enn folk flest
Brukernavn Skrevet 13. oktober 2009 #50 Skrevet 13. oktober 2009 Furten for at Erik valgte å dra ble hun også. Han var visst ingen gentleman fordi han valgte å være ærlig og reise derfra? Ville det vært bedre om han ble, og han hadde stått igjen til slutt for så å fortelle henne at han ikke har følelser for henne? Det som var aller mest teit var jo at hun sa Erik ikke var gentlemann fordi han valgte å dra, mens Allan som også valgte å dra opptrådte ryddig
Gjest Gjest_Winnie_* Skrevet 13. oktober 2009 #51 Skrevet 13. oktober 2009 Det som var aller mest teit var jo at hun sa Erik ikke var gentlemann fordi han valgte å dra, mens Allan som også valgte å dra opptrådte ryddig Ja,utrolig teit og selvmotsigende! Det var vel kanskje ikke noe hun hadde sagt igjen nå i ettertid. Litt "in the heat of the moment" fordi hun var skuffa over å bli vraket kanskje.. Men det var morsomt da Alan (før han reiste) sa at han hadde funnet ut at han egentlig passet best sammen med Jasmin
Brukernavn Skrevet 13. oktober 2009 #52 Skrevet 13. oktober 2009 .. Men det var morsomt da Alan (før han reiste) sa at han hadde funnet ut at han egentlig passet best sammen med Jasmin Ja, og at han hadde en jobb og ikke trengte en ekstrajobb som butler
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2009 #53 Skrevet 13. oktober 2009 På forhånd hadde jeg absolutt trodd at Abu-Dabi turen ville være nok til å gjøre Jasmin mektig imponert og gira på å treffe fyren igjen. Jeg var 90% sikker på at hun ikke ville la seg imponere. At noen kan falle for slike ny-rike, glorete harrygreier er meg en gåte, nesten litt russisk over det. Men hva hjelper det med ekte gull på vinglasset når kjemien glimrer med sitt fravær. Synes også at jentene viser mer og mer sympatiske sider.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #54 Skrevet 14. oktober 2009 Nå flyttes programmet til søndag kl. 17 pga lave seertall. Men er det ikke bare én episode igjen da?
Poppzy Skrevet 14. oktober 2009 #55 Skrevet 14. oktober 2009 Leste nettopp at det er 4 episoder igjen.
Gjest Squill Skrevet 25. oktober 2009 #56 Skrevet 25. oktober 2009 Var det noen som så på i dag? Var det ikke siste episode? Hvem ble Pia og Jasmin sammen med?
Gjest hjertesukka i.i. Skrevet 25. oktober 2009 #57 Skrevet 25. oktober 2009 Nei, det er finale i neste program.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #58 Skrevet 25. oktober 2009 Det var ingen utstemming idag, så begge har fortsatt to friere hver igjen
Jens Skrevet 26. oktober 2009 #59 Skrevet 26. oktober 2009 Jasmin og kjæresten ble observert på flyet fra Cannes på søndag av en venninne av meg råklinende, ha ha...Gjør jo egentlig ingen ting i og med at ingen ser på programmet.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #60 Skrevet 26. oktober 2009 Jasmin og kjæresten ble observert på flyet fra Cannes på søndag av en venninne av meg råklinende, ha ha...Gjør jo egentlig ingen ting i og med at ingen ser på programmet. Si hvem det er da!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå