Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 9. september 2009 #21 Skrevet 9. september 2009 Det var så pinlig da han ene skulle spille saxofon oppe på verandaen! Jeg synes det er så flau stemning der, men veldig god underholdning for oss hjemme i sofaen. Ja,saxofon-episoden var litt pinlig.Men det positive var jo at Jasmin roste ham og ikke gikk foran kamera etterpå og snakket nedsettende om ham og hvor flaut det var. Synes både Pia og moren virker veldig hyggelige mot alle beilerne, og ingen av de to virker så overfladiske som jeg på forhånd hadde trodd. Var litt overrasket over at han franske (Luc?) ble stemt hjem av Pia. Hadde trodd at han var hennes type. Men det beviser jo bare nok en gang at disse damene kanskje ikke er så opptatt av fasade som "alle" skal ha det til. En koselig serie!
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #22 Skrevet 9. september 2009 Øhm, hvorfor er man misunnelig om man mener et program eller kvinnene i det virker litt dumme? (i mangel på et bedre ord, jeg kjenner ingen av dem personlig) Jeg er glad jeg er meg og ikke Pia eller Jasmin, jeg. Virkelig.
Sunshine Skrevet 9. september 2009 #23 Skrevet 9. september 2009 Signerer siste taler. Jeg kan ikke finne en celle i kroppen min som misunnelig på Pia eller Sjasmin. Bare fordi noen kanskje oppfatter dem som pene og vellykkede skal man være misunnelig fordi man synes programmet deres er dårlig?
attegløyma Skrevet 9. september 2009 #24 Skrevet 9. september 2009 Eg ser på fordi eg kjenner ein av beilerne, men må jo sei at det er få av dei eg har sansen for, og det er rart når det var så mange som ville... Eg hadde sansen for Luc, ville hatt han der var eg Pia. Trur ho endar med skodespelaren. Ho har ei greie for Vemund(??), men det er litt rart, for han verkar å vere veldig high maintenance! Men kven Jasmin går for er vanskeleg å sei.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #25 Skrevet 9. september 2009 Signerer siste taler. Jeg kan ikke finne en celle i kroppen min som misunnelig på Pia eller Sjasmin. Bare fordi noen kanskje oppfatter dem som pene og vellykkede skal man være misunnelig fordi man synes programmet deres er dårlig? Selvsagt!
Lidli Skrevet 9. september 2009 #26 Skrevet 9. september 2009 Jeg vet ikke om jeg skal si at jeg liker eller ikke liker denne serien jeg. Jeg ser på den, men irriterer meg helt gronn over Jasmin. Jeg synes hun virker til å være en forvokst fnisete fjortiss! Jeg må si at jeg synes at Pia har vokst stort i mine øyne. Hun virker voksen og jordnær (da sett i forhold til sin mor). Jeg ble helt flau over saxofonseansen da. Stakkars mann.. :S Og jeg må si jeg også ble overrasket over at Pia sendte Luc hjem. Han virket til å være en ordentlig hyggelig og bra mann, mens Vemund (var det det han het han som ikke visste om han ville være der lenger?) virker døll og teit. "Jeg er en mann som trenger veldig mye oppmerksomhet fra hun jeg dater, men skal prøve å skjerpe meg på det området". Da melder du deg vel ikke på et sånt program der du vet du skal konkurrere mot ti andre mannfolk???
hjertesukka Skrevet 9. september 2009 #27 Skrevet 9. september 2009 Noen som vet når det går i reprise? (har vært på hyttetur uten tv!)
attegløyma Skrevet 10. september 2009 #28 Skrevet 10. september 2009 Noen som vet når det går i reprise? (har vært på hyttetur uten tv!) Ligg ute på web tv på TV3 sine heimesider, det er der eg ser det.
Gjest Gjest_marte_* Skrevet 10. september 2009 #29 Skrevet 10. september 2009 Han-som-var-i-tvil (husker ikke navnet) ville jo heller bade enn å snakke med Pia på stranda. Så sier han etterpå at han ikke kjenner henne så godt osv. Det var jo nesten hans feil, da han heller ville leke med gutta i vannet enn å bli bedre kjent med henne. Lo litt da ja. Og da Pia sa 'skjegget eller meg' til han ene, så hadde det vært så morsomt om han valgte skjegget.
Rosenrød Skrevet 10. september 2009 Forfatter #30 Skrevet 10. september 2009 Jeg må LE hver gang noen skriver at grunnen til at vi synes programmet er dumt, er at vi er misunnelige på Pia! Jeg kan nevne i fleng kjendisdamer som jeg synes er flotte, men Pia er dessverre ikke en av dem.
hjertesukka Skrevet 10. september 2009 #31 Skrevet 10. september 2009 Ligg ute på web tv på TV3 sine heimesider, det er der eg ser det. Takk, attegløyma! Så lærte jeg noe nytt idag også. Ville forøvrig valgt Luc jeg og. Noe annet jeg reagerte på er jo at Jasmin ble avbrutt midt i middagen for denne seansen. Eller var det kanskje klippet og limt? Jeg hadde blitt småsur om en type gjorde det. Dessuten var han way too much med det opplegget sitt. (gave, saksofon) Skal ikke være lett, dette.
Gjest milkyway Skrevet 14. september 2009 #32 Skrevet 14. september 2009 Saxofonmannen hadde yppet med kjæresten min på byen og skrytt at han tjener en mill i året for så å denge han! Så han er ikke den dere tror!
MissStiles Skrevet 5. oktober 2009 #33 Skrevet 5. oktober 2009 jeg må le litt av den "du er vakker" replikken som pia fikk
hjertesukka Skrevet 5. oktober 2009 #34 Skrevet 5. oktober 2009 Idag skjedde det jo masse! To som trakk seg frivillig, gitt. Og to splitter nye. Lurer veldig på hvem som står igjen til slutt.
Gjest Gjest_Kamilla_* Skrevet 5. oktober 2009 #35 Skrevet 5. oktober 2009 jeg må le litt av den "du er vakker" replikken som pia fikk Den var søt.De to passer sammen
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #36 Skrevet 5. oktober 2009 Har gått glipp av ett par episoder fant jeg ut i dag, og får ikke sett på web tv. Men hvor er det blitt av han hyggelige bergensere, Gisle?? Trakk han seg eller ble han stemt hjem? Trodde det skulle bli de to jeg... Og han raringen som kom inn i dag da, tror ikke han er Jasmins type. Ganske opplagt at det blit Pia og Vemund da..
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #37 Skrevet 5. oktober 2009 Har gått glipp av ett par episoder fant jeg ut i dag, og får ikke sett på web tv. Men hvor er det blitt av han hyggelige bergensere, Gisle?? Trakk han seg eller ble han stemt hjem? Trodde det skulle bli de to jeg... Og han raringen som kom inn i dag da, tror ikke han er Jasmins type. Ganske opplagt at det blit Pia og Vemund da.. Han røk ut, og var tydelig både skuffet og overrasket over å bli sendt hjem. Jeg synes også Gisle passet sammen med Jasmin. Han nye (Ragnar) ble jo så glad at han nesten begynte å gråte når han fikk bli med videre Litt søtt..
Sandie Skrevet 5. oktober 2009 #38 Skrevet 5. oktober 2009 Har gått glipp av ett par episoder fant jeg ut i dag, og får ikke sett på web tv. Men hvor er det blitt av han hyggelige bergensere, Gisle?? Trakk han seg eller ble han stemt hjem? Trodde det skulle bli de to jeg... Og han raringen som kom inn i dag da, tror ikke han er Jasmins type. Ganske opplagt at det blit Pia og Vemund da.. Det tror jeg også det blir. Egentlig noe overraskende,men det beviser jo bare at motsetninger tiltrekker hverandre
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #39 Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken kanal sendes dette i, på hvilken dag og klokkeslett?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #40 Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken kanal sendes dette i, på hvilken dag og klokkeslett? TV3 mandager kl 20.30, hvis jeg ikke husker feil. (og reprise i helgen.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå