Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #62 Skrevet 26. oktober 2009 Begynner å bli spent jeg og på hvem som vinner!! Er egentlig ikke så fan av Vemund, men kan virke som det er ham. Av Jasmins beilere er det ikke lett, men jeg tror jeg liker svensken best?
Gjest hemmeliiiig vel Skrevet 28. oktober 2009 #63 Skrevet 28. oktober 2009 Når kommer siste episode ut på tv3.no?? Har den allerede vært på tv?
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2009 #64 Skrevet 29. oktober 2009 Når kommer siste episode ut på tv3.no?? Har den allerede vært på tv? Lurer jeg også på!!
venus_ Skrevet 29. oktober 2009 #65 Skrevet 29. oktober 2009 Siste episode er nå på søndag eller neste søndag. Og blir nok lagt ut på tv3.no etter den er sendt på tv.
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 1. november 2009 #66 Skrevet 1. november 2009 åååååhhhr den holder på NÅ å er ikke kommet på webtv! er d mULIG.. har gått å venta på denne å plutselig ser jeg at den er midt i programmet nå.. typisk. å så får man vel med seg hvem de velger imorgen på første siden på vg før man har fått sett episoden på webtv. er så typisk...
Gjest fisk Skrevet 1. november 2009 #67 Skrevet 1. november 2009 Det var jo søtt da! Men de kunne jo tatt begge finalene i samme episode..
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #68 Skrevet 1. november 2009 De vet jammen hvordan de skal dra det uuuuut!!!! Syns også dagens episode var veldig søt, og håper det går bra med dem!
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 1. november 2009 #70 Skrevet 1. november 2009 Jasmin valgte Jan. Hvem Pia velger får vi se neste uke.. Skjedde jo ikke noe i dag, så Pia kunne likså godt også valgt i dag!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #71 Skrevet 3. november 2009 Jasmin valgte Jan. Hvem Pia velger får vi se neste uke.. Skjedde jo ikke noe i dag, så Pia kunne likså godt også valgt i dag! Hvem tror dere Pia velger??
attegløyma Skrevet 3. november 2009 #72 Skrevet 3. november 2009 E det nåke å lure på då? Ho valde Vemund i starten, og har halde seg til han sia, skjønne ikkje at nåken kan lure ein gong, begge damene hadde valt innan episode 6, minst...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #73 Skrevet 3. november 2009 Er ikke til å unngå å se at Pia og Vemund er forelsket. Kan ikke fatte at produksjonen ikke kunne gjøre dette litt mer spennende! Michael kom inn altfor sent i programmet, han snakker kun om "å vinne" og er ikke/har ikke fått sjansen til å være store alternativet. Han skal liksom være den kjekke sjarmøren som kan ødelegge Vemunds sjanser og Pias "fornuft". Ærlig talt: Så dumme er ikke vi seere at vi går på noe så banalt! Jeg kjenner Vemund. Han er på mystisk vis merkelig "opptatt" Mønsteret hans er forandret. Kvinnesmaken også
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #74 Skrevet 4. november 2009 Er ikke til å unngå å se at Pia og Vemund er forelsket. Kan ikke fatte at produksjonen ikke kunne gjøre dette litt mer spennende! Michael kom inn altfor sent i programmet, han snakker kun om "å vinne" og er ikke/har ikke fått sjansen til å være store alternativet. Han skal liksom være den kjekke sjarmøren som kan ødelegge Vemunds sjanser og Pias "fornuft". Ærlig talt: Så dumme er ikke vi seere at vi går på noe så banalt! Jeg kjenner Vemund. Han er på mystisk vis merkelig "opptatt" Mønsteret hans er forandret. Kvinnesmaken også Du kan jo være glad for at han er lykkelig da?? Det er jo en deilig følelse å være forelsket.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #75 Skrevet 5. november 2009 Jo, er glad for det men....... Bare det varer!?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #76 Skrevet 5. november 2009 Jo, er glad for det men....... Bare det varer!? Det får vi håpe Hva slags jentetyper likte han før da?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #77 Skrevet 8. november 2009 Pia og Vemund er så søte sammen :-)Kjekk fyr. men, ikke vanskelig å skjønne på forhånd at hun ville velge ham.. selv om tv-produsentene prøver å få det til å virke spennende ved å fokusere mer på Michael...
hjertesukka Skrevet 8. november 2009 #78 Skrevet 8. november 2009 Glad på hennes vegne. Tror Vemund er en skikkelig kar.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #79 Skrevet 8. november 2009 Det ble to flotte par ut av dette, og jeg håper det går bra med dem begge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå