Rosenrød Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Kjenner jeg får angst av å se på de to. Men allikevel måååååå jeg se;-)
MissStiles Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Kjenner jeg får angst av å se på de to. Men allikevel måååååå jeg se;-) I know!!!
Rosenrød Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg sitter ALENE og ser, og allikevel blir jeg FLAU, hahaha! Fantastisk når Pia skulle lure moren....
Gjest Melchizedek Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg kommer aldri til og se på det. Og jeg kan ikke fatte at noen faktisk ser på det. Men at noen ser på det og forsetter og se på det selvom de ikke liker det ja da får jeg lyst til og forklare dem hvordan man bruker en fjernkontroll
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Haha, det er piiinlig! Og Jasmin er så kunstig og stiv!
Cullen Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Jeg kommer aldri til og se på det. Og jeg kan ikke fatte at noen faktisk ser på det. Men at noen ser på det og forsetter og se på det selvom de ikke liker det ja da får jeg lyst til og forklare dem hvordan man bruker en fjernkontroll Det er så dårlig, så teit og pinlig at man ikke klarer å la vær å se på! Er omtrent som når insekter flyr inn i lyset og dør
Gjest fisk Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 For en flau stemning der! Rødmer av å se på!
Rosenrød Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 Hahaha, jeg kommer nok til å fortsette å se, fordi det er (ufrivillig fra deres side...?)morsom underholdning!
Gjest fisk Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Den kjolen var grusom til Pia! Hun var altfor topp-tung i den. Store pupper og ingen hofter. Dårlig klesvalg
Rosenrød Skrevet 24. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2009 Haha, halve tiden er det bare "hihihihihii....fnis, fnis.....hihihihiihi"
Gjest fisk Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Gud, så flaut å se den speed-daten til Jasmin. For en taus mann. Og Pia virker flau og ser mot kamera.
hjertesukka Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 Å synge teite sanger om kjønnsorganer er jo veldig sjarmerende ..... Man får seg iallefall en god latter av dette i det minste.
henine Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 Jeg har ikke sett programmet, men skjønner nå at jeg burde God underholdning, og en god latter er ikke å forakte
LukaFrost Skrevet 25. august 2009 #15 Skrevet 25. august 2009 Å synge teite sanger om kjønnsorganer er jo veldig sjarmerende ..... Man får seg iallefall en god latter av dette i det minste. Fyren kom da videre utrolig nok. Den kjekke trønderen derimot røyk ut. Programmet var igrunnen tragisk. Mon tro hvor mange beilere damene hadde i utgangspunktet... Egentlig er det sånne programmer som får meg til å føle meg normal og oppegående.
Sunshine Skrevet 25. august 2009 #16 Skrevet 25. august 2009 Jeg synes det var utrolig kleint hele greia, men det kan nok hende jeg fortsetter å se på bare for å utfordre min egen flauhet. Jeg blir nemlig så ekstremt flau på andres vegne.
Gjest Gjest_hedda_* Skrevet 25. august 2009 #17 Skrevet 25. august 2009 Fyren kom da videre utrolig nok. Den kjekke trønderen derimot røyk ut. Programmet var igrunnen tragisk. Mon tro hvor mange beilere damene hadde i utgangspunktet... Egentlig er det sånne programmer som får meg til å føle meg normal og oppegående. Det var vel bortimot 1000 menn som søkte om å få sjekke de opp. Og så ende de opp med bare et par ok mannfolk, flesteparten av de som fikk delta er jo laaangt under middels tiltrekkende og oppegående. Men det trengs jo bare 2 duganes menn for at det blir full klaff, og det ble det jo, etter ryktene. Synes slettes ikke programmet var så verst. Litt treg start med den der paintball-krigen. Men skal følge med serien videre, det tar seg nok opp etterhvert når man får sett mer av de forskjellige deltagerne. Dessuten var han der Vemund ganske søt. Tror det kan bli han og Pia. Pia Haraldsen virker faktisk som en ganske kul og laidback dame, bak det sossete imaget og de fargesprakend kjolene. Hun er dessverre en som mange elsker å hate. Jeg forstår det ikke. Antagelig fordi hun er blitt kjendis uten egentlig å ha gjort noe for å bli det, annet enn å være i slekt med kongefamilien, og derfra rullet snøballen. Syntes det var dritkult at hun ikke inviterte med den der oppblåste trønderen som satt og bablet under speed-daten. Han hadde nok regnet med å komme videre, trodde vel han gjorde et kjempeinntrykk med alle klisjeene om hvordan drømmedama hans burde være. Han sa i etterkant at han nok hadde takket nei dersom han ble invitert med videre. Yeah right Snakk om å prøve redde ansikt.
Wonders Skrevet 25. august 2009 #18 Skrevet 25. august 2009 Gidder ikke se slikt jeg. Får da være måte på melking av kjendisstatus
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 8. september 2009 #19 Skrevet 8. september 2009 Det var vel bortimot 1000 menn som søkte om å få sjekke de opp. Og så ende de opp med bare et par ok mannfolk, flesteparten av de som fikk delta er jo laaangt under middels tiltrekkende og oppegående. Men det trengs jo bare 2 duganes menn for at det blir full klaff, og det ble det jo, etter ryktene. Synes slettes ikke programmet var så verst. Litt treg start med den der paintball-krigen. Men skal følge med serien videre, det tar seg nok opp etterhvert når man får sett mer av de forskjellige deltagerne. Dessuten var han der Vemund ganske søt. Tror det kan bli han og Pia. Pia Haraldsen virker faktisk som en ganske kul og laidback dame, bak det sossete imaget og de fargesprakend kjolene. Hun er dessverre en som mange elsker å hate. Jeg forstår det ikke. Antagelig fordi hun er blitt kjendis uten egentlig å ha gjort noe for å bli det, annet enn å være i slekt med kongefamilien, og derfra rullet snøballen. Syntes det var dritkult at hun ikke inviterte med den der oppblåste trønderen som satt og bablet under speed-daten. Han hadde nok regnet med å komme videre, trodde vel han gjorde et kjempeinntrykk med alle klisjeene om hvordan drømmedama hans burde være. Han sa i etterkant at han nok hadde takket nei dersom han ble invitert med videre. Yeah right Snakk om å prøve redde ansikt. Det skal ikke mye til å bli hatet her i Jantelov-land nr.1....Men Pia har ihvertfall klasse, i motsetning til ganske mange andre kjendisdamer som flasher pupper og ræv overalt. Synes ikke programmet er mer flaut enn andre realityserier, og er ellers enig i det du skriver. Forøvrig taler andre kommentarer her i tråden for seg selv. Jenter, slutt å være så misunnelige!
Gjest Gjest_maren_* Skrevet 9. september 2009 #20 Skrevet 9. september 2009 Det var så pinlig da han ene skulle spille saxofon oppe på verandaen! Jeg synes det er så flau stemning der, men veldig god underholdning for oss hjemme i sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå