Gjest Rekaaa Skrevet 1. september 2009 #41 Del Skrevet 1. september 2009 return, jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 1. september 2009 #42 Del Skrevet 1. september 2009 Return, return... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talwen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tenker hardt på det, jenter. Men etter dagens oppdagelse (er det ikke morsomt at den største fornærmelsen i vår tid er å slette noen fra vennelista på facebook?) så må det nok en runde til i tankeboksen. Jeg må innrømme at det føles som et større stress enn jeg trodde. Nå vet jeg ikke lenger helt hva som er det rette for meg å gjøre. Hvordan havnet jeg i denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 3. september 2009 #44 Del Skrevet 3. september 2009 Man kommer seg dessverre ikke gjennom livet med alle på sin side. Sånn er det bare. Men at noe er vanskelig, betyr ikke at det ikke er riktig. Det ordner seg. Vet at sånt er hardt. Er jo selv overhodet ikke på talefot med to av mine tidligere nærmeste venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Talwen Skrevet 3. september 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 3. september 2009 Hadde det vært en nær venn, ville det på en måte vært verre, men også på en måte bedre. Da ville det antagelig vært en god grunn, og kanskje jeg ville hatt litt skyld i det selv også. Dette? Jeg er bare totalt lost og aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til hele situasjonen. Jeg er bare så utrolig satt ut av hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. september 2009 #46 Del Skrevet 3. september 2009 Hei Må jo sette litt spor i boka di jeg også! Det er jo endel som ikke ser på det å slette noen fra Facebook som en fornærmelse. Kanskje det bare var en generell opprydding? Jeg gjør det innimellom jeg, uten at jeg mener noe stygt med det. Vi bruker jo alle Facebook forskjellig. Det er ikke mulig å snakke med personen det gjelder? Sånn i alle fall hvis du føler deg så lost som du sier.. Ikke noe godt å gå rundt og ikke vite. Sånn umiddelbart kan jeg jo tenke meg at det kan føles litt ekkelt å ta kontakt, men tror du ikke at du vil tjene på det i lengden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #47 Del Skrevet 3. september 2009 You can run, but you can't hide... Glad jeg fant deg igjen Jeg håper på en tilbakekomst iallefall Men du gjør selvsagt det som er det rette for deg. Jeg anbefaler blogspot forresten, mest på grunn av at det er den eneste jeg har erfaring med, forsåvidt. Så anbefalingen må taes med en klype salt. Dessuten er det kanskje for seint PS: jeg er av den typen som tar en venne-sletting på fb kanskje litt for personlig. Så jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 4. september 2009 #48 Del Skrevet 4. september 2009 Dette var en skinnende, ny bok for meg. Jeg tar sjansen på å lage en liten knekk i ryggen og sier hei. Håper du har en fin kveld. Forresten synes jeg du er heldig som skal til Stockholm, både for Placebo og for den nydelige byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå