Gå til innhold

Forundringer og følerier


Talwen

Anbefalte innlegg

Glatt, svart hår er blitt byttet ut med blonde, rufsete dreads, personen innvendig er den samme samtidig som hun er ny, og en person jeg bare blir mer og mer glad i jo mer jeg blir kjent med på nytt. Utrolig hvor mye det kan bety å prate ti minutter over en sigarett på en lekeplass. Søte hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheButterfly
På lørdag pushet jeg mine egne grenser; jeg satte meg ned og involverte meg i en diskusjon med fremmede mennesker. Og resultatet er at jeg nå kanskje blir engasjert i et spennende arrangement og får være med å jobbe for å skape noe flott for miljøet jeg elsker. Å bli sett på som en verdifull ressursperson er noe fint og uvant, og jeg liker det.

Du gjør meg så glad!

Verdens beste! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idet jeg vandrer gjennom den nyryddede leiligheten og nyter å se hvor fint det er, snubler jeg i veska mi som på mystisk vis står midt på gulvet. Ah, livets ironi.

Til helga er det mulig at jeg kan oppleve en småubehagelig episode. Istedet for å stikke av, slik førsteinstinktet mitt var, har jeg bestemt meg for å gjøre det uansett. Det er et stort skritt på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helga er det mulig at jeg kan oppleve en småubehagelig episode. Istedet for å stikke av, slik førsteinstinktet mitt var, har jeg bestemt meg for å gjøre det uansett. Det er et stort skritt på veien.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gli gjennom blått, varmt vann, til lyden av venninners latter og fjerne hyl fra barn ved stupetårnet, mens man kjenner musklene jobber og med lukta av klor i nesa, tror jeg må være noe av det fineste i verden. Særlig når det er sammen med jenter som en føler seg 100% vel med. Dette skal gjentaes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så evig forelsket i Brian Molko.

Fallen angels in the night

And everyone is barred from heaven

Just one more hit to make it right

But everyone turns into seven

Now that it's snowing in your brain

Even ten will not placate you

This ain't no killing for the pain

This avalanche will suffocate you

You can run but you can't hide

Because no one here gets out alive

Find a friend on whom you can rely

Julien, you're being taken for a ride

You can run but you can't hide

Because no one here gets out alive

Find a friend in whom you can confide

Julien, you're a slow motion suicide

Placebo - Julien

Når man hører på den sangen i ørepropper... Så høres måten Brian synger på i første halvdel, så utrolig intimt og sensuelt... Som om han synger direkte kun til deg... Jeg får helt gåsehud.

De må spille den live. Jeg vil danse meg sinnsyk til denne sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg sliten. 99% godt sliten. 1% vond sliten. Men det var så fint. Jeg ville ikke valgt annerledes. Jeg er stolt av meg selv for hvordan ting gikk, og hadde en utrolig kveld med vakre, søte mennesker som gjør meg lykkelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I don't feel home in this skin.

To return or not to return... Gruble, tenke, fundere.

Samtidig; blogspot eller wordpress? Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...