firewater Skrevet 31. august 2009 #61 Skrevet 31. august 2009 Jeg tror jeg hadde hatt mer sympati for mennene i denne tråden som klager på at de ble forlatt hvis jeg hadde det minste tro på at monogami fra 20-årsalderen er rett for alle. Jeg har sett mer enn nok ganger at forhold har tatt slutt av tusenvis av grunner, og dårlig sex regner jeg absolutt ikke som en av dem. Innimellom vil man ha noe annet, og da er valget å være "overfladisk" og innse at man kun har ett liv, så man gjør det man kan for å være lykkelig, eller ha "skikkelige verdier" og ofre seg for motparten. Jeg foretrekker at jenten gjør det hun kan - hvis jenten jeg holder på med ikke blir tilfredsstilt så vil jeg ikke ha sympatien hennes. Hun kan forklare at hun ikke er fornøyd, og hvis det må bli sånn så slår vi opp. Livet går videre.
Gjest Stjernedryss Skrevet 31. august 2009 #62 Skrevet 31. august 2009 For liten penis eller for stor penis fører begge til misnøye på en eller annen måte dog for noen kan det ene være et større problem enn det andre og omvendt. Så at den ene grunnen regnes som legitimt og den andre ikke er for meg ulogisk. Størrelsen er ikke noe man får gjort noe med og derfor vil jeg ikke kalle noen egoistisk fordi de velger å ikke leve med et slikt problem. Meg om det og deg om ditt. Klart man velger selv hvem man vil leve med, men overfladisk er det uansett. Dessuten hadde jeg ikke blitt misfornøyd fordi han var stor, jeg ville bare ikke vært med på noe som gjorde vondt.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #63 Skrevet 31. august 2009 Her generaliserer vi ser jeg. At kvinner gjør det menn har gjort... Det er ikke ok når menn gjør det og det er ikke ok når kvinner gjør det. Det er ikke ok når menn gjør det, men helt ok når kvinner gjør det. For menn er slemme stygge undertrykkere mens kvinner er snille gode og har rett til å bli tilfredsstilt.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #64 Skrevet 31. august 2009 søren assa, jeg føler meg veldig liten med en på et sted mellom 14-15 cm og en omkrets på 11-12 cm Håper jeg finner meg en trang jente!!! Det gjør vi alle, men det er dessverre få av dem der ute. Dessverre er det slik at det er mange kvinner som neglisjerer det faktum at de kan få mye bedre sex av å knipe, og satser på å møte en svær en i stedet, så slipper de å trene. Latskapen lenge leve!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #65 Skrevet 31. august 2009 Penis/ vagina størrelse kan ikke sammenlignes med flate pupper og store rumper..store rumper kan menn også få..hengepupper også.. Utrulig å se hvor romantiske hederlige og kjærlighets fokuserte mange blir i disse trådene..men når de blir kåte på noen andre enn kjæresten/kona/mannen..nei da er det også den evige kjærligheten som må seire...fantastisk lavmål av idioti..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå