Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Sitter og ser på Sex og singelliv, noen av dere som har truffet en mann med en penis på 7 cm? Hvordan reagerte dere i så fall?
Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Ikke gjør deg selv så vondt at du spør om dette her inne, er utrolig mange forsmådde kvinner som ønsker å ta hevn på dere menn. Man finner alltid en løsning på både det ene og det andre, så lenge man har kjærligheten til hverandre. Mange av oss kvinner er ikke overfladiske, og håper du også finner en slik kvinne ts. Noen kvinner har vaginisme som gjør det vanskelig å gjennomføre et samleie, men like fult kan man se kjæresten stå støttende ved siden av. Så løsningen er vel å finne den rette, og ikke spørre inne på et forum hvordan kari normann vil reagere
lovenemo Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Sitter og ser på Sex og singelliv, noen av dere som har truffet en mann med en penis på 7 cm? Hvordan reagerte dere i så fall? Målte den ikke, men den var kanskje litt lengre enn langfingeren min, og hadde lik tykkelse. Jeg prøvde å gjennomføre, men nei
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 reagerte desverre ikke helt korrekt dvs jeg mista tenninga totalt.
Gjest tøflus Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Slutt å se på den teite SatC & bli litt moden i toppetasjen.....herregud :/
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Mener du 7 cm i slapp eller erigert? Om du mener erigert så kommer det jo ann på tykkelsen også. Det er så mye annet man kan gjøre for å tilfredstille jenta som å slikke henne, bruke tunge og fingre på både klitoris og brystvortene
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Om ei dame dumper deg fordi du har liten penis sier mest om henne.Som personen over her sier så er det mye annet man kan gjøre for å tilfredstille.Damer liker bedre slikking enn puling. Tenk om en gutt hadde dumpet ei dame pga små pupper, det er like ydmykende nederlag det da!
Gjest I Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Senario. HUN:Jeg er så glad det ble oss, jeg er så forelsket i deg fordi du er så snill, forståelsesfull og kjærlig. Dette har jeg drømt om! Vææææææææææ for en liten penis du har, det er slutt og jeg går!!!! ELLER HAN:Jeg er så glad det ble oss, jeg er så forelsket i deg fordi du er så snill, forståelsesfull og kjærlig. Dette har jeg drømt om! Vææææææææææ for noen små pupper du har, det er slutt og jeg går!!!! Snakk om kjærlighet....sæææææææææææærlig!
Gjest I Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 EKTE kjærlighet handler om det indre, ikke om penisen er stor eller puppa store.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som har liten penis nei. (Liten som under 10cm erigert og tynnere enn gjennomsnittet) Og det har ikke noe med kjærlighet å gjøre, eller mangel på sådan. Men behov som ikke blir dekket over tid vil tære så mye på alle følelser at det ikke vil fungere. De som babler meningsløst om følelser bør lese en del av de innleggene hvor begge kjønn er frustrerte over sin partners manglende lyst eller lignende før de snakker.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2009 #12 Skrevet 28. august 2009 Sitter og ser på Sex og singelliv, noen av dere som har truffet en mann med en penis på 7 cm? Hvordan reagerte dere i så fall? Ja, det har jeg. Jeg reagerte først med overraskelse, men tenkte at vi får da gi det en sjans. Og sexen var deilig den. Teknikk og stillinger er viktig vettu Og sex er mye mer enn bare inn-ut. Oralsex skal man ikke kimse av
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #13 Skrevet 28. august 2009 En erigert penis på 7 cm, er vel heller sjelden å se på en voksen mann, eller? Men hadde jeg truffet en mann med så lite utstyr, hadde jeg nok gått så fort som mulig. En voksen mann med en snopp som på et barn, ville rett og slett bydd meg i mot. Det er ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi det ville by meg i mot, rett og slett. Ille er det for de mennene det gjelder selvsagt, men jeg tror vel neppe det finnes veldig mange kvinner som ville ha innledet et forhold med en slik mann. Og det finnes vel neppe veldig mange menn med en så liten en.
Gjest Gjest_lolita_* Skrevet 28. august 2009 #14 Skrevet 28. august 2009 Har hatt sex med en med svært liten og tynn penis. Det funket ikke noe særlig for min del. Det blir liksom ikke nok "trøkk", samtidig som den følelsen av at noe trenger inn i deg var totalt fraværende. At andre her inne snakker om følelser er vel og bra, men for meg ville det ikke funket med en mann med svært liten penis (heller ikke med en svært stor, det er bare too much). Helt riktig, som mange sier, at man kan tilfredsstilles på andre måter, men å skulle bli tilfredsstilt bare gjennom berøring og oralsex hele tiden hadde jeg syns var trist! Tommelen opp for en "midt-på-treet" penisstørrelse
Gjest tometeren Skrevet 28. august 2009 #15 Skrevet 28. august 2009 Smallest Penis Contest - [ http://www.yourdailymedia.com/media/1128016334 ]
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. august 2009 #16 Skrevet 28. august 2009 En erigert penis på 7 cm, er vel heller sjelden å se på en voksen mann, eller? Men hadde jeg truffet en mann med så lite utstyr, hadde jeg nok gått så fort som mulig. En voksen mann med en snopp som på et barn, ville rett og slett bydd meg i mot. Det er ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi det ville by meg i mot, rett og slett. Ille er det for de mennene det gjelder selvsagt, men jeg tror vel neppe det finnes veldig mange kvinner som ville ha innledet et forhold med en slik mann. Og det finnes vel neppe veldig mange menn med en så liten en. Jo, det er du! For meg spiller penisstørrelsen ingen rolle (så lenge den ikke er for stor, for da gjør det vondt). Min erfaring er også at fyrer med stor penis er mer egoistiske i senga. De tror vel penisen gjør jobben for dem, noe den absolutt ikke gjør.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #17 Skrevet 28. august 2009 En erigert penis på 7 cm, er vel heller sjelden å se på en voksen mann, eller? Men hadde jeg truffet en mann med så lite utstyr, hadde jeg nok gått så fort som mulig. En voksen mann med en snopp som på et barn, ville rett og slett bydd meg i mot. Det er ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi det ville by meg i mot, rett og slett. Ille er det for de mennene det gjelder selvsagt, men jeg tror vel neppe det finnes veldig mange kvinner som ville ha innledet et forhold med en slik mann. Og det finnes vel neppe veldig mange menn med en så liten en. Du sier det som om han har gjort noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #18 Skrevet 29. august 2009 Er nok mest vant med over gjennomsnittet av størrelse, men jeg hadde nylig sex med en mann med ganske liten penis. Skjønte jo tegninga da jeg befølte ham utenpå klærne, så jeg var forberedt da vi ble nakne. Og det var ingen problemer om den var under gjennomsnittet. Vi hadde kjempelyst på hverandre og hadde deilig sex.
Gjest Madam Lolly Skrevet 29. august 2009 #19 Skrevet 29. august 2009 Jeg traff mannen min ganske tidlig og har snart vært sammen med ham i 11 år. Allerede fra starten av syntes jeg pikken hans var liten,men i forelskelsens rus tenkte jeg at vi kunne "work it out". Siden har vi har fått to barn. Dessverre kan jeg ikke si at barnefødslene har gjort sexen bedre. Før hadde vi sex en til to ganger i uken, mens de siste årene har det gått en måned eller to mellom hver gang vi gjør det. Grunnen er at jeg ikke tenner på pikken hans. Sorry, men sånn er det. Jeg har virkelig forsøkt, men føler ikke at jeg skal ha sex for å være snill mot ham uten å få noe igjen. Mannen min er selvfølgelig oppgitt, men innser samtidig at han ikke har så mye å stille opp med (ca. 11 cm). Mange vil sikkert lure på hvorfor jeg ikke bryter opp. Til det er å si at hensynet til barna og tryggheten gjør at jeg har blitt værende. Det fysiske drar meg likevel bort. I sommer konfronterte jeg ham derfor med følelsene. Forklarte ham at jeg må ha en elsker hvis jeg skal klare å holde ut i forholdet. (Han fikk selvfølgelig samme sjansen, men tør ikke pga. liten pikk.) Etter mye krangling, tårer og kniven på strupen endte det med at jeg begynte å date en annen mann for 5 uker siden. Det er ingen følelser til stede, men vi treffes for sex 1 gang i uken. Dette har gitt meg overskudd til å ha sex en gang i uken på hjemmebane. Dermed føler mannen min at også han vinner på dette, selv om sjalusien sikkert er vanskelig å takle. Vi løste det slik, men det var helt nødvendig for å redde forholdet. Nå kommer jeg gjennom uka ved å tenke på pikken som venter på meg på "utrodagen" Alternativet var å flytte fra hverandre.
firewater Skrevet 29. august 2009 #20 Skrevet 29. august 2009 Senario. HUN:Jeg er så glad det ble oss, jeg er så forelsket i deg fordi du er så snill, forståelsesfull og kjærlig. Dette har jeg drømt om! Vææææææææææ for en liten penis du har, det er slutt og jeg går!!!! ELLER HAN:Jeg er så glad det ble oss, jeg er så forelsket i deg fordi du er så snill, forståelsesfull og kjærlig. Dette har jeg drømt om! Vææææææææææ for noen små pupper du har, det er slutt og jeg går!!!! Snakk om kjærlighet....sæææææææææææærlig! Det er vel ikke ofte i disse dager at man forelsker seg før man har kledd av hverandre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå