Cuckold Skrevet 29. august 2009 #21 Skrevet 29. august 2009 Jeg traff mannen min ganske tidlig og har snart vært sammen med ham i 11 år. Allerede fra starten av syntes jeg pikken hans var liten,men i forelskelsens rus tenkte jeg at vi kunne "work it out". Siden har vi har fått to barn. Dessverre kan jeg ikke si at barnefødslene har gjort sexen bedre. Før hadde vi sex en til to ganger i uken, mens de siste årene har det gått en måned eller to mellom hver gang vi gjør det. Grunnen er at jeg ikke tenner på pikken hans. Sorry, men sånn er det. Jeg har virkelig forsøkt, men føler ikke at jeg skal ha sex for å være snill mot ham uten å få noe igjen. Mannen min er selvfølgelig oppgitt, men innser samtidig at han ikke har så mye å stille opp med (ca. 11 cm). Mange vil sikkert lure på hvorfor jeg ikke bryter opp. Til det er å si at hensynet til barna og tryggheten gjør at jeg har blitt værende. Det fysiske drar meg likevel bort. I sommer konfronterte jeg ham derfor med følelsene. Forklarte ham at jeg må ha en elsker hvis jeg skal klare å holde ut i forholdet. (Han fikk selvfølgelig samme sjansen, men tør ikke pga. liten pikk.) Etter mye krangling, tårer og kniven på strupen endte det med at jeg begynte å date en annen mann for 5 uker siden. Det er ingen følelser til stede, men vi treffes for sex 1 gang i uken. Dette har gitt meg overskudd til å ha sex en gang i uken på hjemmebane. Dermed føler mannen min at også han vinner på dette, selv om sjalusien sikkert er vanskelig å takle. Vi løste det slik, men det var helt nødvendig for å redde forholdet. Nå kommer jeg gjennom uka ved å tenke på pikken som venter på meg på "utrodagen" Alternativet var å flytte fra hverandre. Høres ut som en spennende ordning. Det finnes menn som liker sjalusien og ydmykelsen i en slik setting, men vet jo ikke om din man får noe ut av det. Men det hadde i tilfelle vært win-win.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #22 Skrevet 29. august 2009 Det er trist verden er som den er. Men, men. Ikke mye å gjøre med det. Menn som sliter med liten penis, må man på mange måter beundre. Men på den andre siden vet de jo at partneren virkelig elsker dem, om det ikke blir et problem. Motsetningsvis kan man luke ut overfladiske damer. Nå er jo ikke handikappet å foretrekke framfor det å være veldig vakker i utseende eller rik - men i disse to tilfellene vil man aldri fullt ut vite hvor man har folk, og tiltrekke seg mye falsk oppmerksomhet. Mange av disse damene, er de samme som stikker ifra mannen om han blir lam, allerede er lam, kommer ut for ulykker osv. Men jeg er ikke her for å komme med moralpreken og skit mot damer som føler det slik. Verden er som den er. Kjærlighet er jo også kun en midlertidig følelse. Den moderne verden, hvor "limet" ikke eksisterer lengre i ekteskap, så blir ekteskapene dårlige med tiden. (Med lim, mener jeg avhengighetsforholdet som var mellom mann og kvinne før i tiden.) Prinsesser, eventyr og "lykkelig alle sine dager", eksisterer ikke i den virkelige verden. Her lever depresjoner og utilstrekkeligheter. Kvinner har strebet med å "være nydelige", mens menn må slite med penisstørrelser. (Selv gjennomsnitt er jo ikke godt nok. Nei, nå er det negerkuk som gjelder.) I bunn og grunn handler livet om å være så lykkelig som mulig. Nyt kjærligheten mens den varer, men ikke vær naiv og tro den varer evig. I best mulig grad forbli fri! Økonomisk, statusmessig... Skål.
Gjest Stan Skrevet 29. august 2009 #23 Skrevet 29. august 2009 Nå kommer jeg gjennom uka ved å tenke på pikken som venter på meg på "utrodagen" Alternativet var å flytte fra hverandre. Siden du er så åpen, så lurte jeg bare på en ting av ren nysgjerrighet. Den penisen du har på side, er det snakk om en gjennomsnittlig en, eller en stor en? Blir du tilfredsstilt av en gjennomsnittlig en? Takk på forhånd.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2009 #24 Skrevet 29. august 2009 Husk én ting gutta. Har en nok cash så betyr størrelsen ingenting
firewater Skrevet 29. august 2009 #25 Skrevet 29. august 2009 Husk én ting gutta. Har en nok cash så betyr størrelsen ingenting Nåja. Hun vil aldri forlate deg, men hun vil pule på andre. Har man stor kuk og ingen penger så vil man alltid klare seg, da kan man leve som "the other man" hele livet. Anbefales.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2009 #26 Skrevet 29. august 2009 Nåja. Hun vil aldri forlate deg, men hun vil pule på andre. Har man stor kuk og ingen penger så vil man alltid klare seg, da kan man leve som "the other man" hele livet. Anbefales. bare husk at med cash så puler også du mange nadre. Pluss at du har jokeren; Pul en annen og dine tre ferier i året og annen luksus forsvinner. Det er det største ballegrepet en kan ha på en kvinne.
Gjest peewe Skrevet 29. august 2009 #27 Skrevet 29. august 2009 Husk én ting gutta. Har en nok cash så betyr størrelsen ingenting Ååååå, er så trøtt av den setningen der fra deg. Bare fordi du blir dumpet pga din dårlige økonomi, betyr ikke at alle andre blir det. Hadde ikke giddet å være sammen med en med liten penis (uansett hvor stor konto han hadde). Liten penis er skikkelig turn off.
Gjest Øyvind Skrevet 29. august 2009 #28 Skrevet 29. august 2009 Ååååå, er så trøtt av den setningen der fra deg. Bare fordi du blir dumpet pga din dårlige økonomi, betyr ikke at alle andre blir det. Hadde ikke giddet å være sammen med en med liten penis (uansett hvor stor konto han hadde). Liten penis er skikkelig turn off. Du høres jo overfladisk nok ut. Merkelig at det ikke gjelder penger også. Men det er fort noe du bare sier. Hadde du blitt oversvømt av flotte gaver, hadde du tenkt annerledes. Men så lenge du har en stor kuk, så er du vel fornøyd.
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. august 2009 #29 Skrevet 30. august 2009 Jeg traff mannen min ganske tidlig og har snart vært sammen med ham i 11 år. Allerede fra starten av syntes jeg pikken hans var liten,men i forelskelsens rus tenkte jeg at vi kunne "work it out". Siden har vi har fått to barn. Dessverre kan jeg ikke si at barnefødslene har gjort sexen bedre. Før hadde vi sex en til to ganger i uken, mens de siste årene har det gått en måned eller to mellom hver gang vi gjør det. Grunnen er at jeg ikke tenner på pikken hans. Sorry, men sånn er det. Jeg har virkelig forsøkt, men føler ikke at jeg skal ha sex for å være snill mot ham uten å få noe igjen. Mannen min er selvfølgelig oppgitt, men innser samtidig at han ikke har så mye å stille opp med (ca. 11 cm). Mange vil sikkert lure på hvorfor jeg ikke bryter opp. Til det er å si at hensynet til barna og tryggheten gjør at jeg har blitt værende. Det fysiske drar meg likevel bort. I sommer konfronterte jeg ham derfor med følelsene. Forklarte ham at jeg må ha en elsker hvis jeg skal klare å holde ut i forholdet. (Han fikk selvfølgelig samme sjansen, men tør ikke pga. liten pikk.) Etter mye krangling, tårer og kniven på strupen endte det med at jeg begynte å date en annen mann for 5 uker siden. Det er ingen følelser til stede, men vi treffes for sex 1 gang i uken. Dette har gitt meg overskudd til å ha sex en gang i uken på hjemmebane. Dermed føler mannen min at også han vinner på dette, selv om sjalusien sikkert er vanskelig å takle. Vi løste det slik, men det var helt nødvendig for å redde forholdet. Nå kommer jeg gjennom uka ved å tenke på pikken som venter på meg på "utrodagen" Alternativet var å flytte fra hverandre. Når man er i et forhold da er det da ikke "pikken" man tenner på. Man tenner på personen fordi man elsker han. Jeg kan ikke helt si jeg skjønner greie med å tenne på kroppsdeler. Når jeg blir tent tenner jeg på noe han gjør eller at han bare er i mitt nærvær det han ingenting med penisen hans å gjøre
firewater Skrevet 30. august 2009 #30 Skrevet 30. august 2009 Hvordan skal man bli psykisk tent på noe som ikke vil tilfredsstille fysisk? Skal man tenne på en god personlighet? Det virker som man er overfladisk med en gang man bryr seg om god sex, og ikke bare tar imot den sexen som man får av den man er sammen med.
clanz Skrevet 30. august 2009 #31 Skrevet 30. august 2009 Jeg traff mannen min ganske tidlig og har snart vært sammen med ham i 11 år. Allerede fra starten av syntes jeg pikken hans var liten,men i forelskelsens rus tenkte jeg at vi kunne "work it out". Siden har vi har fått to barn. Dessverre kan jeg ikke si at barnefødslene har gjort sexen bedre. Før hadde vi sex en til to ganger i uken, mens de siste årene har det gått en måned eller to mellom hver gang vi gjør det. Grunnen er at jeg ikke tenner på pikken hans. Sorry, men sånn er det. Jeg har virkelig forsøkt, men føler ikke at jeg skal ha sex for å være snill mot ham uten å få noe igjen. Mannen min er selvfølgelig oppgitt, men innser samtidig at han ikke har så mye å stille opp med (ca. 11 cm). Mange vil sikkert lure på hvorfor jeg ikke bryter opp. Til det er å si at hensynet til barna og tryggheten gjør at jeg har blitt værende. Det fysiske drar meg likevel bort. I sommer konfronterte jeg ham derfor med følelsene. Forklarte ham at jeg må ha en elsker hvis jeg skal klare å holde ut i forholdet. (Han fikk selvfølgelig samme sjansen, men tør ikke pga. liten pikk.) Etter mye krangling, tårer og kniven på strupen endte det med at jeg begynte å date en annen mann for 5 uker siden. Det er ingen følelser til stede, men vi treffes for sex 1 gang i uken. Dette har gitt meg overskudd til å ha sex en gang i uken på hjemmebane. Dermed føler mannen min at også han vinner på dette, selv om sjalusien sikkert er vanskelig å takle. Vi løste det slik, men det var helt nødvendig for å redde forholdet. Nå kommer jeg gjennom uka ved å tenke på pikken som venter på meg på "utrodagen" Alternativet var å flytte fra hverandre. Stakkars fyr!! Når han fikk den samtalen og valget ble han nok "psyket" ned til å godta hva som helst... for selvtillitten hans ble vel ikke så veldig stor akkurat. Tror ikke dette bare handler om penisen hans.... men også at man etter mange år trenger litt krydder. Men her ble det litt ensidig krydder høres det ut... Når det er sagt så var du i det minste åpen på det.... og fant deg ikke en elsker i hemmelighet. Allikevel syns jeg du behandler mannen din utrolig dårlig... slik det beskrives her. Og på et tidspunkt kommer dette til å slå tilbake på deg.... f.eks. ved at mannen din faktisk finner seg en dame som setter pris på andre ting ved han og har litt mer fantasi i sengen.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #32 Skrevet 30. august 2009 Hvordan skal man bli psykisk tent på noe som ikke vil tilfredsstille fysisk? Skal man tenne på en god personlighet? Det virker som man er overfladisk med en gang man bryr seg om god sex, og ikke bare tar imot den sexen som man får av den man er sammen med. Kvinner er ikke så fysisk orienterte som menn. I stede er de mer orienterte mot sosiale ting som penger og sosial status. Noe som gjør at folk som har trynet sitt på tv fort trekker MYE mer kvinner enn hva de ellers kunne ha drømt om. Samme for de som er ekstremt slemme eller har ekstremt mye penger. Kvinnre synes slemme menn er fantastiske, for de har jo ikke voldtatt og drept DEM. Og så lenge DE er ikke voltatt og drept av denne mannnen så betyr jo det at DE er uhyre spesielle og flinke Mens penger gjør kvinner våte pga av alle tingene en kan få kjøpt. Slik som Pandapelskåper o.l.
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. august 2009 #33 Skrevet 30. august 2009 Hvordan skal man bli psykisk tent på noe som ikke vil tilfredsstille fysisk? Skal man tenne på en god personlighet? Det virker som man er overfladisk med en gang man bryr seg om god sex, og ikke bare tar imot den sexen som man får av den man er sammen med. Klart man er overfladisk da. For et menneskesyn... Man blir kvalm av å høre på sånne som dere.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #34 Skrevet 30. august 2009 Godt å se det finnes oppegående mennesker her som klarer å se lenger enn bare skallet til andre...
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. august 2009 #35 Skrevet 30. august 2009 Kvinner er ikke så fysisk orienterte som menn. I stede er de mer orienterte mot sosiale ting som penger og sosial status. Noe som gjør at folk som har trynet sitt på tv fort trekker MYE mer kvinner enn hva de ellers kunne ha drømt om. Samme for de som er ekstremt slemme eller har ekstremt mye penger. Kvinnre synes slemme menn er fantastiske, for de har jo ikke voldtatt og drept DEM. Og så lenge DE er ikke voltatt og drept av denne mannnen så betyr jo det at DE er uhyre spesielle og flinke Mens penger gjør kvinner våte pga av alle tingene en kan få kjøpt. Slik som Pandapelskåper o.l. Er du utenlandsk?
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #36 Skrevet 30. august 2009 Er du utenlandsk? Huh? :klø: Vennlegst grei ut.
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. august 2009 #37 Skrevet 30. august 2009 Huh? :klø: Vennlegst grei ut. Les det jeg uthevet. Standard gramatisk feil for innvandrere.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #38 Skrevet 30. august 2009 Les det jeg uthevet. Standard gramatisk feil for innvandrere. Åååh... Joda, jeg satt og vurderte denne gramatiske inkosistensen mens jeg skrev, men gadd rett og slett ikke rette opp i det.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #39 Skrevet 30. august 2009 Nei, jeg er for strekkoder i panna der alle preferenser og opplysninger ligger. Man går rundt med et apparat med en leser, som fisker ut alle vitale data. Slik at man finner ut om den kjekke gutten i hjørnet som ser litt sjenert ut virkelig har en grunn til å se såpass sjenert ut, eller om man faktisk kan prøve seg på ham. Eller om den sexy jenta som svinger seg på gulvet er en overfladisk bitch med et gedigent hulrom, eller om det går an å gjøre et forsøk. Tenk hvor mye tull man hadde unngått da!
Gjest Kameliadama Skrevet 30. august 2009 #40 Skrevet 30. august 2009 Stakkars fyr!! Når han fikk den samtalen og valget ble han nok "psyket" ned til å godta hva som helst... for selvtillitten hans ble vel ikke så veldig stor akkurat. Tror ikke dette bare handler om penisen hans.... men også at man etter mange år trenger litt krydder. Men her ble det litt ensidig krydder høres det ut... Når det er sagt så var du i det minste åpen på det.... og fant deg ikke en elsker i hemmelighet. Allikevel syns jeg du behandler mannen din utrolig dårlig... slik det beskrives her. Og på et tidspunkt kommer dette til å slå tilbake på deg.... f.eks. ved at mannen din faktisk finner seg en dame som setter pris på andre ting ved han og har litt mer fantasi i sengen. Jeg står i samme situasjon som Lady Lolly og har funnet meg en elsker pga. mannen min er dårlig utstyrt. Etter å ha levd mange år med dårlig sex forstår jeg godt at en kvinne (eller mann) forlanger en elsker for å fortsette forholdet av hensyn til økonomi, barn osv. I mitt tilfelle hadde det blitt oppbrudd hvis mannen min ikke hadde godtatt det. Det er ikke snakk om å behandle mannen dårlig. Ingen tvinger ham til å godta det. Dessuten tør jeg påstå at det har blitt mye bedre tone i huset etter at jeg traff min elsker for mer enn 1 år siden. Mannen min får tilfredsstillelse hjemme, mens jeg får det jeg trenger ute. Jeg tror alle kvinner som lever med små peniser har en viss forståelse for dette. Tanken var lenge fjern for meg, men heldigvis tok jeg steget. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det langt tidligere. Og til alle kritikerne: Jeg tilfredsstilles av normale pikker, men orket ikke å leve resten av livet uten tilfredsstillelse. Skjønner ikke hva som er galt med det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå