Gå til innhold

Menn med små peniser


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vigdis_*

Små og gjennomsnittlige gjør det bare ikke.

Har man først vennet seg til store er det kun det som duger. Om jeg finner ut av at mannen jeg nå liker på alle måter har en liten, kan jeg ikke holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Små og gjennomsnittlige gjør det bare ikke.

Har man først vennet seg til store er det kun det som duger. Om jeg finner ut av at mannen jeg nå liker på alle måter har en liten, kan jeg ikke holde ut.

Oversettelse: Jeg er en bøtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står i samme situasjon som Lady Lolly og har funnet meg en elsker pga. mannen min er dårlig utstyrt. Etter å ha levd mange år med dårlig sex forstår jeg godt at en kvinne (eller mann) forlanger en elsker for å fortsette forholdet av hensyn til økonomi, barn osv. I mitt tilfelle hadde det blitt oppbrudd hvis mannen min ikke hadde godtatt det. Det er ikke snakk om å behandle mannen dårlig. Ingen tvinger ham til å godta det. Dessuten tør jeg påstå at det har blitt mye bedre tone i huset etter at jeg traff min elsker for mer enn 1 år siden. Mannen min får tilfredsstillelse hjemme, mens jeg får det jeg trenger ute. Jeg tror alle kvinner som lever med små peniser har en viss forståelse for dette. Tanken var lenge fjern for meg, men heldigvis tok jeg steget. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det langt tidligere. Og til alle kritikerne: Jeg tilfredsstilles av normale pikker, men orket ikke å leve resten av livet uten tilfredsstillelse. Skjønner ikke hva som er galt med det?

Da vet jeg hva jeg skal gjøre når kona får stor rompe og hengepupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salomon
Jeg står i samme situasjon som Lady Lolly og har funnet meg en elsker pga. mannen min er dårlig utstyrt. Etter å ha levd mange år med dårlig sex forstår jeg godt at en kvinne (eller mann) forlanger en elsker for å fortsette forholdet av hensyn til økonomi, barn osv. I mitt tilfelle hadde det blitt oppbrudd hvis mannen min ikke hadde godtatt det. Det er ikke snakk om å behandle mannen dårlig. Ingen tvinger ham til å godta det. Dessuten tør jeg påstå at det har blitt mye bedre tone i huset etter at jeg traff min elsker for mer enn 1 år siden. Mannen min får tilfredsstillelse hjemme, mens jeg får det jeg trenger ute. Jeg tror alle kvinner som lever med små peniser har en viss forståelse for dette. Tanken var lenge fjern for meg, men heldigvis tok jeg steget. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det langt tidligere. Og til alle kritikerne: Jeg tilfredsstilles av normale pikker, men orket ikke å leve resten av livet uten tilfredsstillelse. Skjønner ikke hva som er galt med det?

Deg, deg, deg, deg. Her ser man egoet i mennesket på den verste siden. Jeg skal ikke dømme, du er i det minste åpen med din mann om det. Men din logikk skranter litt.

"I mitt tilfelle hadde det blitt oppbrudd hvis mannen min ikke hadde godtatt det. Det er ikke snakk om å behandle mannen dårlig. Ingen tvinger ham til å godta det." Det er ikke snakk om mye valg her. Men, men. Sånn går nå dagene. Har du guttebarn? Har du snakket med dem om penisstørrelse? Har du forvisset deg om at de er gode nok? Hvis de har små peniser som faren, så må du jo oppdra dem til å være gode menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Deg, deg, deg, deg. Her ser man egoet i mennesket på den verste siden. Jeg skal ikke dømme, du er i det minste åpen med din mann om det. Men din logikk skranter litt.

"I mitt tilfelle hadde det blitt oppbrudd hvis mannen min ikke hadde godtatt det. Det er ikke snakk om å behandle mannen dårlig. Ingen tvinger ham til å godta det." Det er ikke snakk om mye valg her. Men, men. Sånn går nå dagene. Har du guttebarn? Har du snakket med dem om penisstørrelse? Har du forvisset deg om at de er gode nok? Hvis de har små peniser som faren, så må du jo oppdra dem til å være gode menn.

Hun får oppdra dem til å godta at deres kommende kone har elskere utenfor hjemmet - om pikken deres er i minste laget - slik som far dems .Enhver kvinnes rett vet du - å bli tilfredsstilt skikkelig i dag vet du . Den tid er forbi hvor kvinner godtar dårlig sex ...he he

Ja ja - du får i pose og sekk . Heldig er jo du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som er litt under snittet utstyrt. Jeg møtte en herlig kvinne for mange herrans år siden, og det klikket skikkelig. Det var mange hete netter, og vi kunne knapt holde fingrene fra hverandre. Vi giftet oss, fikk unger og alt var herlig. Så begynner det plutselig å gå nedover med sexen. Jeg begynner å ville snakke med henne, men hun er ikke interessert. Mener jeg maser, og at hun får mindre lyst av den grunn. Jeg er fullstendig i villrede. Men etter et år eller to vil hun plutselig snakke. Vi setter oss ned, og hun slipper bomben. Hun synes hun fortjener bedre. Hun vil ha en som er større og vil ha seg en elsker. Hun ble sendt på hue og ræva ut døra, og jeg har ikke sett henne siden - annet enn på meklingsmøter og da gikk alt gjennom advokat. Det er det beste som har hendt meg. Jeg hadde heldigvis krevd ekteskapskontrakt ettersom det var ekstrem forskjell på lønninger og hva vi hadde fra før. Resultatet er at hun sitter igjen med null og niks og har noen unger som gruer seg til de få gangene de skal til henne. Jeg har funnet meg ei med de rette verdier, og som elsker meg for den jeg er, og hva jeg har. Hun digger det "lille" jeg har, og selvtilliten er på topp igjen. Jeg er takknemlig for at min eks fikk meg til å tenke, for det var virkelig ikke HUN som fortjente noe bedre, men JEG! Så nå smiler jeg hver dag! Lykke kan ikke måles i cm.... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun får oppdra dem til å godta at deres kommende kone har elskere utenfor hjemmet - om pikken deres er i minste laget - slik som far dems .Enhver kvinnes rett vet du - å bli tilfredsstilt skikkelig i dag vet du . Den tid er forbi hvor kvinner godtar dårlig sex ...he he

Ja ja - du får i pose og sekk . Heldig er jo du !

Vel, kvinner som deg må også finne seg i å bli byttet ut med en yngre modell, eller kanskje mer eksotisk?

Generelt går jeg nok mer og mer lei av Norske kvinner som kun har fokus på seg selv og sine egne interesser, også i senga. Og det er stadig flere menn som opplever det.

For øvrig; hadde jeg vært i forhold med deg WW hadde du havnet på gata for lengst. Ingen nåde i denne gården hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann i min beste alder, og jeg må få si at jeg forstår alle dere unge kvinner som ikke finner dere i å leve et langt liv med dårlig sex/lite tilfredsstillelse. Dere er hverken overflatiske eller egoistiske etter mitt syn, siden dere har "holdt ut" i årevis med sympatisex. Dere har rett og slett ofret mye av deres eget sexliv.

Stå på damer, jeg synes det er herlig å høre at kvinner begynner å gjøre det menn har gjort i generasjoner. Hvor mange mannlige bekjente har ikke jeg hatt i årenes løp som har hatt en elskerinne på si fordi kvinnens vagina har blitt "for vid" etter barnefødsler. Eller hvor mange kommentarer har jeg ikke hørt opp i gjennom tiden med menn som synes det er avtennende med kvinner med flate bryster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kvinner som deg må også finne seg i å bli byttet ut med en yngre modell, eller kanskje mer eksotisk?

Generelt går jeg nok mer og mer lei av Norske kvinner som kun har fokus på seg selv og sine egne interesser, også i senga. Og det er stadig flere menn som opplever det.

For øvrig; hadde jeg vært i forhold med deg WW hadde du havnet på gata for lengst. Ingen nåde i denne gården hvertfall ;)

Tror du "skjøt" på feil kvinne her... WW takler alle størrelser hun.. etter det jeg har skjønt.. hehe Noen kvinner har skjønt det med knipeøvelser..

Her var hun nok bare ironisk! :)

Så WW ville nok vært den siste du ville kastet på gata.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg er en mann i min beste alder, og jeg må få si at jeg forstår alle dere unge kvinner som ikke finner dere i å leve et langt liv med dårlig sex/lite tilfredsstillelse. Dere er hverken overflatiske eller egoistiske etter mitt syn, siden dere har "holdt ut" i årevis med sympatisex. Dere har rett og slett ofret mye av deres eget sexliv.

Stå på damer, jeg synes det er herlig å høre at kvinner begynner å gjøre det menn har gjort i generasjoner. Hvor mange mannlige bekjente har ikke jeg hatt i årenes løp som har hatt en elskerinne på si fordi kvinnens vagina har blitt "for vid" etter barnefødsler. Eller hvor mange kommentarer har jeg ikke hørt opp i gjennom tiden med menn som synes det er avtennende med kvinner med flate bryster..

Slike holdninger er motbydelige uansett om de komme fra menn eller kvinner. Dersom man elsker en person så elsker man denne personen med sine feil og mangler. Dersom det er allment akseptert å kreve utroskap fordi partneren ikke er perfekt lurer jeg på hva slags samfunn vi egentlig lever i. Det å blir tilfredstillt sexuellt brude i hvertall være det minste problemet. Selv uten en mann er det null stress å bli tilfredstillt, så da burde neppe liten penis være noe problem.

Hvis en fyr synes det er avtennende at jeg har små pupper får han heller holde seg unna meg, jeg har ingen interesse av å ha noe forhold til sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er du!

For meg spiller penisstørrelsen ingen rolle (så lenge den ikke er for stor, for da gjør det vondt). Min erfaring er også at fyrer med stor penis er mer egoistiske i senga. De tror vel penisen gjør jobben for dem, noe den absolutt ikke gjør.

Eeeh, hørt om dobbeltmoral? Å dumpe noen fordi penisen er så stor at samleie innebærer smerte er en gyldig grunn, men hvis det er snakk om noen som har en penis som er så liten at man ikke kjenner noe/lite, skal man bare bite det i seg? Din logikk er for meg uforståelig :klø:

Man har fri vilje og den er til for å brukes. Finner man en penis for liten/stor til at man klarer å ha et tilfredsstillende sexliv ser jeg ikke hvorfor man skal måtte leke martyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du "skjøt" på feil kvinne her... WW takler alle størrelser hun.. etter det jeg har skjønt.. hehe Noen kvinner har skjønt det med knipeøvelser..

Her var hun nok bare ironisk! :)

Så WW ville nok vært den siste du ville kastet på gata.. hehe

Tror ikke knipeøvelser er nok når det kommer til bare 7 cm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Eeeh, hørt om dobbeltmoral? Å dumpe noen fordi penisen er så stor at samleie innebærer smerte er en gyldig grunn, men hvis det er snakk om noen som har en penis som er så liten at man ikke kjenner noe/lite, skal man bare bite det i seg? Din logikk er for meg uforståelig :klø:

Man har fri vilje og den er til for å brukes. Finner man en penis for liten/stor til at man klarer å ha et tilfredsstillende sexliv ser jeg ikke hvorfor man skal måtte leke martyr.

Dobbeltmoral? Det er da forskjell på å ikke godta smerte og å dumpe en fyr fordi han er for liten. Penisstørrelsen har ikke noe å si for min del, men jeg ville ikke gjennomført et samleie dersom det medførte smerte. Jeg slutter aldri å bli sjokkert over holdninger til mennesker på denne kloden :sukk:

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbeltmoral? Det er da forskjell på å ikke godta smerte og å dumpe en fyr fordi han er for liten. Penisstørrelsen har ikke noe å si for min del, men jeg ville ikke gjennomført et samleie dersom det medførte smerte. Jeg slutter aldri å bli sjokkert over holdninger til mennesker på denne kloden :sukk:

For liten penis eller for stor penis fører begge til misnøye på en eller annen måte dog for noen kan det ene være et større problem enn det andre og omvendt. Så at den ene grunnen regnes som legitimt og den andre ikke er for meg ulogisk. Størrelsen er ikke noe man får gjort noe med og derfor vil jeg ikke kalle noen egoistisk fordi de velger å ikke leve med et slikt problem. Meg om det og deg om ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, hørt om dobbeltmoral? Å dumpe noen fordi penisen er så stor at samleie innebærer smerte er en gyldig grunn, men hvis det er snakk om noen som har en penis som er så liten at man ikke kjenner noe/lite, skal man bare bite det i seg? Din logikk er for meg uforståelig :klø:

Man har fri vilje og den er til for å brukes. Finner man en penis for liten/stor til at man klarer å ha et tilfredsstillende sexliv ser jeg ikke hvorfor man skal måtte leke martyr.

Fantastisk sammenligning dette. Smerte er noe helt annet enn å kjenne mindre enn vanlig. Men du har rett i et punkt. Fri vilje. Jeg klarer ikke leke martyr når det gjelder overfladiske jenter med slett personlighet. Andre har andre ting de finner totalt avtennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk sammenligning dette. Smerte er noe helt annet enn å kjenne mindre enn vanlig. Men du har rett i et punkt. Fri vilje. Jeg klarer ikke leke martyr når det gjelder overfladiske jenter med slett personlighet. Andre har andre ting de finner totalt avtennende.

I et seksuelt sammenheng er det avhengig av hva hver enkelt person tenner på. Så vidt jeg vet er det flere folk som tenner på litt smerte enn det er folk som tenner på å ikke kjenne noe særlig i det hele tatt?

Endret av Kiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest womenwomen
Tror du "skjøt" på feil kvinne her... WW takler alle størrelser hun.. etter det jeg har skjønt.. hehe Noen kvinner har skjønt det med knipeøvelser..

Her var hun nok bare ironisk! :)

Så WW ville nok vært den siste du ville kastet på gata.. hehe

Ja jeg takler alle størrelser .Men jeg gjør ALDRI knipeøvelser .

Jeg kniper kunn når jeg har sex , blir fingret eller har samleie .Men da gjør jeg det forde det føles godt .Ellers er det dritt kjedelig å gjøre knipe øvelser .

Ikke trenger jeg gjøre det heller - har aldri født og har ingen problemer med " bekkenbunnen " for å si det slik .

Desuten - knipeøvelser hjelper kunn kvinner som ikke har skader på selve musklene der du vet .De som har permanente skader på musklene - blir desverre ikke noe bedre av å knipe ...

Desverre hjelper ikke kniping mot allt - for alle . Vagina er lett å ødelegge faktisk ...er en mer sårbar kroppsdel - enn de fleste forstår eller tror faktisk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren assa, jeg føler meg veldig liten med en på et sted mellom 14-15 cm og en omkrets på 11-12 cm :frown:

Håper jeg finner meg en trang jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann i min beste alder, og jeg må få si at jeg forstår alle dere unge kvinner som ikke finner dere i å leve et langt liv med dårlig sex/lite tilfredsstillelse. Dere er hverken overflatiske eller egoistiske etter mitt syn, siden dere har "holdt ut" i årevis med sympatisex. Dere har rett og slett ofret mye av deres eget sexliv.

Stå på damer, jeg synes det er herlig å høre at kvinner begynner å gjøre det menn har gjort i generasjoner. Hvor mange mannlige bekjente har ikke jeg hatt i årenes løp som har hatt en elskerinne på si fordi kvinnens vagina har blitt "for vid" etter barnefødsler. Eller hvor mange kommentarer har jeg ikke hørt opp i gjennom tiden med menn som synes det er avtennende med kvinner med flate bryster..

Her generaliserer vi ser jeg. At kvinner gjør det menn har gjort...

Det er ikke ok når menn gjør det og det er ikke ok når kvinner gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...